FK Haugesund - PSV | Donderdag 8 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Waarom zo ver terug in de tijd gaan? We zijn pas nog tegen Oijsjek uitgeschakeld.

Ik weet dat het een moeilijke naam is voor de Nederlanders, heb veel varianten hier gezien, maar jij verkracht de naam helemaal :ROFL:
Uitspreken doe je als osi-j(ee)k, vrij easy lijkt mij :D
 
En ergens valt er natuurlijk iets voor te zeggen. Iedereen die ooit zelf op het veld heeft gestaan weet precies waar Locadia op doelde.
Als ik de supporters vergelijk tussen de wedstrijd tegen A-C Milan en die van Osijek...
En dan niet dat “ze krijgen er veel voor betaalt”. Het gaat om het gevoel.
 
Haugesu nogwat uit, altijd lastig. Als de mannen zich maar kunnen motiveren. Want ja, het is geen Bayern Munchen ( Locadia ) kuch kuch.

Wat gaan we doen donderdag Bommeltje? Extra zekerheidje maar in bouwen aangezien we iedere wedstrijd tegendoelpunt(en) krijgen? Waarom niet, het zal mij niks verbazen als die Guti weer eruit flikt en weer met Rosario - Hendrix/Sadilek gaat spelen en dan met die Fransman op linksback.

0-1 of 1-1. Zucht.
 
Haugesu nogwat uit, altijd lastig. Als de mannen zich maar kunnen motiveren. Want ja, het is geen Bayern Munchen ( Locadia ) kuch kuch.

Wat gaan we doen donderdag Bommeltje? Extra zekerheidje maar in bouwen aangezien we iedere wedstrijd tegendoelpunt(en) krijgen? Waarom niet, het zal mij niks verbazen als die Guti weer eruit flikt en weer met Rosario - Hendrix/Sadilek gaat spelen en dan met die Fransman op linksback.

0-1 of 1-1. Zucht.
Ik denk eerder dat Lato gaat banken en Sadilek weer LB komt te staan...o.O
 
Eindelijk weer eens eerst een uitwedstrijd en dan thuis. We zijn dit seizoen al door een ondergrens gezakt. Ik reken er op dat het alleen maar beter kan gaan. Het is te hopen dat de Bergwijns en Lozanos (van Bommel, wat is er toch aan de hand) van ons zich hier voor voldoende kunnen oppeppen. Dit moeten we toch zeker winnen.
 
Haugesu nogwat uit, altijd lastig. Als de mannen zich maar kunnen motiveren. Want ja, het is geen Bayern Munchen ( Locadia ) kuch kuch.

Wat gaan we doen donderdag Bommeltje? Extra zekerheidje maar in bouwen aangezien we iedere wedstrijd tegendoelpunt(en) krijgen? Waarom niet, het zal mij niks verbazen als die Guti weer eruit flikt en weer met Rosario - Hendrix/Sadilek gaat spelen en dan met die Fransman op linksback.

0-1 of 1-1. Zucht.

Misschien is het juist handig om met een verdedigend blok te spelen, omdat we nog steeds een matige verdediging hebben.
 
Haugesund is eerste divisie niveau. Zeg maar Telstar, dat is ook waar het stadion me aan doet denken (oude Telstar stadion).

Makkelijke overwinning en geen reden om niet 'gewoon' je nieuwe CV's neer te zetten. Want ook als die niet fit zijn, dan nog zou je ze makkelijk moeten oprollen. Hoop alleen niet dat PSV met dezelfde mindset als ik nu typ de wedstrijd in gaat, want dan gaat het tegen vallen. Ze hebben Sturm Graz uitgeschakeld, dus ze zullen wel íets kunnen.

Dan nog, mits PSV gewoon even serieus start: 0-3
 
Misschien om jullie een beetje moed in te praten (of juist nog grotere angst dat het misgaat :grin:):

FK Haugesund staat 249e op de coëfficiëntenlijst en dat is alleen maar omdat Noorwegen met Rosenborg en Molde twee clubs heeft die nog wel eens punten pakken (als je clubcoëfficiënt lager is dan het gemiddelde van je land, krijg je het gemiddelde van je land als clubcoëfficiënt, dat is ook de reden dat bijvoorbeeld GAE 166e staat, terwijl ze maar een keer 0.250 punten hebben gepakt).

Als je naar de coëfficiënten over 10 jaar kijkt (dat zijn pure clubcoëfficiënten), staan ze 356e.
 
Laatst bewerkt:
Haugesund is eerste divisie niveau. Zeg maar Telstar, dat is ook waar het stadion me aan doet denken (oude Telstar stadion).

Makkelijke overwinning en geen reden om niet 'gewoon' je nieuwe CV's neer te zetten. Want ook als die niet fit zijn, dan nog zou je ze makkelijk moeten oprollen. Hoop alleen niet dat PSV met dezelfde mindset als ik nu typ de wedstrijd in gaat, want dan gaat het tegen vallen. Ze hebben Sturm Graz uitgeschakeld, dus ze zullen wel íets kunnen.

Dan nog, mits PSV gewoon even serieus start: 0-3

Eens. Mooie tegenstander om je beoogde basiself tegen te laten spelen. Als je dit niet wint, hoor je helemaal geen Europees voetbal te spelen, en mag iedereen zich achter de oren krabben, zowel spelers als coach. EN mogen er best consequenties aan vast hangen.
 
Eens. Mooie tegenstander om je beoogde basiself tegen te laten spelen. Als je dit niet wint, hoor je helemaal geen Europees voetbal te spelen, en mag iedereen zich achter de oren krabben, zowel spelers als coach. EN mogen er best consequenties aan vast hangen.
Als PSV tegen Haugesund niet in staat is de volgende ronde te halen in de EL, dan zijn ze de titel Topclub onwaardig en mogen ze wat mij betreft uit de Top 3 flikkeren dit seisoen. En uiteraard zal Mark dan als consequentie zijn koffers moeten pakken en via de achterdeur het Philipsstadion verlaten.
 
Misschien is het juist handig om met een verdedigend blok te spelen, omdat we nog steeds een matige verdediging hebben.

Verdediging is al al jarenlang kwetsbaar. In 15' en 16' had je nog een goeie Bruma in zijn prime, en een Moreno. Van die twee naar Sainsbury/Luckassen en Viergever. Treurig allemaal. Dan nog liever Schwaab, dan die Sainsbury en Luckassen bij elkaar.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan