Films & TV

Trouwens mensen die Messiah gekeken hebben. Vond het wel intrigerend. Hopelijk volgt er wel een 2e seizoen.
Ik vond deze erg gaaf!

Had wat weg van Homeland maar dan wél spannend vanaf de eerste aflevering. (In het midden zakte hij een beetje in, maar dat werd ook weer snel opgepakt).
 
Heb de 1917 in imax gekeken, mooie film en verhaallijn maar is niet echt spannend te noemen, of dat er veel actie in zit. Soort van lief oorlogsfilmpje.
 
Iemand op Netflix Ares gekeken? Ik wel, maar wat mij betreft geen aanrader. Te gespeeld, niet echt eng, gewoon net niet.
 
Iemand op Netflix Ares gekeken? Ik wel, maar wat mij betreft geen aanrader. Te gespeeld, niet echt eng, gewoon net niet.

Ik wilde het wel gaan kijken. Maar weinig origineel idee volgens mij. Gewoon een serie-versie van de film The Skulls? Wat ik dan wel weer een leuke film vond trouwens....
 
Iemand op Netflix Ares gekeken? Ik wel, maar wat mij betreft geen aanrader. Te gespeeld, niet echt eng, gewoon net niet.

Nederland en film&TV; het is gewoon geen goede combinatie. Het helpt ook niet dat er nauwelijks goede acteurs zijn; ze zijn op 1 hand te tellen. Er wordt zo ontzettend slecht geacteerd, verschrikkelijk houterig en onnatuurlijk, en de dialogen zijn altijd zo nep. Het ABN helpt daar al helemaal niet bij trouwens; dat klinkt altijd zo koud, nep en emotieloos.
Afgaande op die trailer heeft degene die Ares verzonnen duidelijk 'Eyes Wide Shut' geript; echter, scènes jatten zonder dezelfde kwaliteit en achterliggende gedachte van die film gaat natuurlijk niet opschieten.
 
Nederland en film&TV; het is gewoon geen goede combinatie. Het helpt ook niet dat er nauwelijks goede acteurs zijn; ze zijn op 1 hand te tellen. Er wordt zo ontzettend slecht geacteerd, verschrikkelijk houterig en onnatuurlijk, en de dialogen zijn altijd zo nep. Het ABN helpt daar al helemaal niet bij trouwens; dat klinkt altijd zo koud, nep en emotieloos.
Afgaande op die trailer heeft degene die Ares verzonnen duidelijk 'Eyes Wide Shut' geript; echter, scènes jatten zonder dezelfde kwaliteit en achterliggende gedachte van die film gaat natuurlijk niet opschieten.
Ook wanneer ze straattaal gebruiken, klinkt het vaak nep trouwens. Ik moet dan altijd wegzappen.

Ik heb soms het idee dat we dat vooral in onze 'eigen taal' zo horen. Waarschijnlijk zit er ook ergens een Engelsman te mopperen vanwege een verschrikkelijk accent in een serie of overdreven net Engels, rare dialogen en slecht acteerwerk.

Dat gezegd hebbende, ik kijk ook liever naar Engelse series dan Nederlandse series. Sterker nog, ik kijk nooit Nederlandse series.
 
Terug
Bovenaan Onderaan