Films & TV

Gisteren The Conjuring gekeken, echt een goede horrorfilm. Vanaf het begin zat ik er volledig in wat zorgde voor de nodige schrikmomenten en de nodige, 'godverdomme doe da nou gewoon nie' momenten. :p Een van de beste horrorfilms die ik heb gezien.
 
Gisteren The Conjuring gekeken, echt een goede horrorfilm. Vanaf het begin zat ik er volledig in wat zorgde voor de nodige schrikmomenten en de nodige, 'godverdomme doe da nou gewoon nie' momenten. :p Een van de beste horrorfilms die ik heb gezien.
Ik vond het echt een B-film. Helemaal niet mijn ding. Nou moet ik zeggen dat ik zelden nog horrorfilms kijk. Vroeger was het mijn favoriete genre, tegenwoordig is mijn fantasie te beperkt om mee te gaan in het verhaal.

Ik heb onderlaatst Last Vegas gekeken, die vond ik erg grappig.
Eerder deze 'maand':
Escape Plan van Schwarzeneggert en Stallone vond ik wel grappig.
A Single Shot, heb ik uitgezet op de helft.
All Is Lost van Robert Redford heb ik ook niet afgekeken (film zonder dialoog).
Lone Survivor vond ik wel leuk, maar vooral omdat het een waargebeurd verhaal is.
The Necessary Death of Charlie Countryman, was leuk.
Gravity vond ik vooral mooi gemaakt.
Faster (Dwayne Johnson) was 'meh'.
The Butler (Forest Whitaker) was een geweldige film, vond ik.
Captain Philips (Tom Hanks) was ook prima te doen (ook waargebeurd)
Don Jon (Joseph Gordon-Levitt) was grappig.
The Wolverine was wel aardig...op zich. (Mss meer omdat ik de eerste films ook leuk vond?)

Vanavond The Hunger Games: Cathing Fire; ik ben benieuwd.
 
Zou Hunger Games overslaan. Heb deel 1 een kwartier uitgehouden, vond 't niks. Ben echt erg benieuwd naar The Wolf of Wall Street en Don Jon. Tevens ook fijn om te zien dat 22 Jump Street binnenkort in de bioscoop draait, en ook Neighbors lijkt me een prima film.
 
Zou Hunger Games overslaan. Heb deel 1 een kwartier uitgehouden, vond 't niks. Ben echt erg benieuwd naar The Wolf of Wall Street en Don Jon. Tevens ook fijn om te zien dat 22 Jump Street binnenkort in de bioscoop draait, en ook Neighbors lijkt me een prima film.

:D Ik heb The Hunger Games in de bioscoop gezien. Ik heb me daar toch wel mee vermaakt. (i.t.t. tot die Hobbit no2)
 
Zou Hunger Games overslaan. Heb deel 1 een kwartier uitgehouden, vond 't niks. Ben echt erg benieuwd naar The Wolf of Wall Street en Don Jon. Tevens ook fijn om te zien dat 22 Jump Street binnenkort in de bioscoop draait, en ook Neighbors lijkt me een prima film.
22 Jump Street? Wéér één?

Ik vond deel 1 van The Hunger Games wel aardig. niet meer dan dat. Clicheetjes horen er nou eenmaal bij.


Ik word wel he-le-maal leip van die nieuwe Shaky Cam-rage in Hollywood. Flink met de camera schudden om het allemaal erger te doen lijken dan het is, om op die manier te besparen op tijd en stuntmannen.
 
22 Jump Street? Wéér één?

Ik vond deel 1 van The Hunger Games wel aardig. niet meer dan dat. Clicheetjes horen er nou eenmaal bij.


Ik word wel he-le-maal leip van die nieuwe Shaky Cam-rage in Hollywood. Flink met de camera schudden om het allemaal erger te doen lijken dan het is, om op die manier te besparen op tijd en stuntmannen.

Dan heb je geluk, de regisseur van Hunger Games 2 maakt daar niet meer zoveel gebruik van (i.t.t. deel 1, maar dat had u al begrepen)
 
Nou heb ik recentelijk ook naar Captain Philips gekeken, maar ik vond het eerlijk gezegd niet z'n bijzondere film. Tom Hanks op de autopilot en een aantal sterke bijrollen. Verhaallijn vond ik nogal saai opgebouwd en als je dan ook nog eens leest dat er behoorlijk aan de 'waarheid' is getornd van dit op 'waarheid gebasseerde verhaal', dan blijft er voor mij toch weer, maar niet meer dan dat, een typische Paul Greengrass voldoende over.

Pasgeleden ook nog The American (geregiseerd door Anton Corbijn), JFK, Dr. Strangelove, The Hobbit Part 2, This Is The End en een aantal andere, minder noemenswaardige films gekeken. This Is The End vond ik vooral heel erg grappig. :D
 
Nou heb ik recentelijk ook naar Captain Philips gekeken, maar ik vond het eerlijk gezegd niet z'n bijzondere film. Tom Hanks op de autopilot en een aantal sterke bijrollen. Verhaallijn vond ik nogal saai opgebouwd en als je dan ook nog eens leest dat er behoorlijk aan de 'waarheid' is getornd van dit op 'waarheid gebasseerde verhaal', dan blijft er voor mij toch weer, maar niet meer dan dat, een typische Paul Greengrass voldoende over.

Pasgeleden ook nog The American (geregiseerd door Anton Corbijn), JFK, Dr. Strangelove, The Hobbit Part 2, This Is The End en een aantal andere, minder noemenswaardige films gekeken. This Is The End vond ik vooral heel erg grappig. :D

Voor de liefhebbers van de Hobbit deel 2: hoeveel energie heb je nodig voor een gouden dwerg?

http://www.wired.com/wiredscience/2013/12/melting-gold-in-the-hobbit/
 
In tegenstelling tot de Hobbit. :D

Altijd leuk, mensen die even nadenken bij een film.

Zulke mensen vind ik jammer, die zitten altijd met een grote 'maar' naar een film te kijken. Films moet je af en toe gewoon zonder veel na te denken bekijken, dan is het leuk en niet bij elk puntje gaan zitten janken dat het nooit mogelijk, tis verdomme niet voor niks een FILM :wtf:
 
Ik vond het echt een B-film. Helemaal niet mijn ding. Nou moet ik zeggen dat ik zelden nog horrorfilms kijk. Vroeger was het mijn favoriete genre, tegenwoordig is mijn fantasie te beperkt om mee te gaan in het verhaal.

Ondanks dat ik al veel van die 'geesten' films heb gezien vond ik dit toch wel een van de beste, ondanks dat het toch een beetje een standaard verhaal bevat.
Horror behoort bij mij wel tot het favoriete genre, films als Evil Dead en vooral The Cabin in the Woods (de 'slacht' films) vind ik echt geweldig ondanks dat het soms te ziek voor woorden is, vooral Evil Dead moet je niet met een gevoelige maag kijken.
Ook de films over de geesten en demonen vindt ik erg vet, maar daar zit ik toch wel vaker vol spanning naar te kijken. Vooral 'Sinister', 'The Conjuring' en 'Insidious' vind ik erg vet. Maar films als 'The Blair Witch Project', 'Paranormal Activity', vind ik eigenlijk helemaal niks omdat het toch wat echter overkomt door de manier van filmen :p
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan