FIFA - UEFA

Sorry, maar ik geloof je gewoon niet.

Deze organisaties zuigen dit niet uit hun duim, en staan ook niet bekend als moslimhaters ofzo die graag feitenvrij losgaan op bijv. Arabische landen.

Is prima, dan geloof je niet wat de internationale organisaties schrijven waar ik naar gelinkt heb. Prima, maar dan heeft het komen met feiten en rapportages ook geen zin meer.

En moslims erbij halen en doen alsof ik dit zeg om moslims te verdedigen is veel te simpel.

Dat is criminaliteit en toch geen wetgeving?

Ik lees dit als voortkomend uit de wetgevende macht. Zie quote hieronder van de VN.

Murders and enforced disappearances increased in the 16 years that the military were involved in public security operations.

Ik lees dit als voortkomend uit de wetgevende macht. Zie quote hieronder van de VN.
Maar staat er zwart op wit in Mexico dat vrouwen en homo’s minderwaardig zijn? Zijn er daar wetten die vrouwen vergoeden auto te rijden? Of als homo hand-in-hand te lopen?

Maar staat er zwart op wit in Mexico dat vrouwen en homo’s minderwaardig zijn? Zijn er daar wetten die vrouwen vergoeden auto te rijden? Of als homo hand-in-hand te lopen?

Wat de manier van onderdrukking is maakt niet uit. 140.000 vermisten, dat is bijna de stad Arnhem. Blijkbaar is het onderdrukking erger dan een stad uitroeien. Om nog maar te zwijgen van de behandeling van vluchtelingen aan de zuidelijke grens. https://www.hrw.org/news/2022/06/06/mexico-asylum-seekers-face-abuses-southern-border

En ja ook in vele staten in Mexico staat het gewoon nog in de wet dat homo’s niet mogen trouwen en minderwaardig zijn.

Ten tweede, vrouwen mogen gewoon auto rijden in KSA sinds 2019, blijkbaar zijn stereotypen heel lastig uit te roeien.

de reden dat ik zo fel ben is dat we schreeuwen over 1 land en allemaal onze bek dicht houden als het over een ander land gaat, wat naar mijn mening aantoonbaar meer mensenrechten schend en vele malen minder veilig en vele malen corrupter is.

Is prima, dan geloof je niet wat de internationale organisaties schrijven waar ik naar gelinkt heb. Prima, maar dan heeft het komen met feiten en rapportages ook geen zin meer.

Je linkt naar dingen over mexico.
Niet SA.

Dat ik je niet geloof heeft niks met jou te maken, maar alles met de organisaties die rapporteren over SA. Ik zie geen reden om hen niet te geloven.

En moslims erbij halen en doen alsof ik dit zeg om moslims te verdedigen is veel te simpel.

Dat was ter voorbeeld waarom ik geen enkele reden zie waarom ik Amnesty niet zou geloven, ook deze reden niet.
Had ook niks te maken met wat jij hebt gezegd verder.

Je linkt naar dingen over mexico.
Niet SA.

Dat ik je niet geloof heeft niks met jou te maken, maar alles met de organisaties die rapporteren over SA. Ik zie geen reden om hen niet te geloven.

Ik heb in meerdere topics hier over uitgewijdt. Ik hoef het niet allemaal nogmaals op te zoeken. Toendertijd werden de rapportages over Azie en hoe KSA zich verhoudt tot de rest van Azie ook al in twijfel getrokken. Ik ga dus geen energie steken in zaken waarbij wat ik ook typ toch afgedaan wordt als, maar de mensenrechten zijn niet goed.

Dat was ter voorbeeld waarom ik geen enkele reden zie waarom ik Amnesty niet zou geloven, ook deze reden niet.
Had ook niks te maken met wat jij hebt gezegd verder.

Ik ontken ook nergens wat Amnesty zegt. Ik ben boos om de selectieve verontwaardiging van het westen bij deze kwesties (of het nu Mexico, Israel, KSA of Congo is), wat wel en niet mag is volledig willekeurig.

Ik heb in meerdere topics hier over uitgewijdt. Ik hoef het niet allemaal nogmaals op te zoeken. Toendertijd werden de rapportages over Azie en hoe KSA zich verhoudt tot de rest van Azie ook al in twijfel getrokken. Ik ga dus geen energie steken in zaken waarbij wat ik ook typ toch afgedaan wordt als, maar de mensenrechten zijn niet goed.

Ja, daar had ik toen ook de nodige vraagtekens bij.
Gaan we toch niet aan uitkomen hier en zo.

We zien t gewoon anders.

Ik ontken ook nergens wat Amnesty zegt. Ik ben boos om de selectieve verontwaardiging van het westen bij deze kwesties (of het nu Mexico, Israel, KSA of Congo is), wat wel en niet mag is volledig willekeurig.

Ik snap dat er snel sprake kan zijn van selectieve verontwaardiging, zeker als je naar S-A kijkt zoals jij dat doet.
Zoals ik er naar kijk is S-A een graadje of wat erger dan Mexico of VS (waar komende wk is), dus is het voor mij niet selectief.

Ook hier, wij kijken er anders naar, en dus komen we tot andere conclusies over S-A en wat wel of niet selectieve verontwaardiging is.

SA is goed bezig met het aanpakken van criminaliteit, ten tijde van het WK zal er geen crimineel meer in leven zijn.

Kortom, wijze keuze van de FIFA om het toernooi aan dit land te gunnen....

SA is goed bezig met het aanpakken van criminaliteit, ten tijde van het WK zal er geen crimineel meer in leven zijn.

Kortom, wijze keuze van de FIFA om het toernooi aan dit land te gunnen....

Criminelen én critici hè. Voor je t weet wordt je voor hypocriet uitgemaakt dat je bijv VS niet aanspreekt op de doodstraf :maniac:

Ook schokkend dat Bin Salman zich niet aan zn woord houdt! Nooit verwacht!

Amerika is kut.

Gezien de staat van Amerika zal er ook nog wel een militaire parade in het stadion zijn en moet iedereen nog even buigen voor Trump.

En dan een finale Rusland - China. :maniac: ;)

Amerika is kut.

Volgens Gianni Infantielo is t WK het grootste sportevenement ter wereld.

Wat gek, ik maar denken dat dat de OS waren.
Maar Zijne Grootheidswaanzin zal het wel weten...

Terug
Bovenaan Onderaan