-040-
Bondscoach
En eventuele inkomsten vanuit het Europees voetbal. Met dien verstande dat je daar geen begroting op moet bouwen.Tja, sponsoring, merchandise, kaartverkoop en drank in het stadion. Denk ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En eventuele inkomsten vanuit het Europees voetbal. Met dien verstande dat je daar geen begroting op moet bouwen.Tja, sponsoring, merchandise, kaartverkoop en drank in het stadion. Denk ik.
Natuurlijk. Maar dat kan toch nooit op tegen transfergelden. Gakpo voor 50 miljoen en Madueke voor 35 miljoen zeker. Het lijkt me sterk om dat er met sponsoring, kaartverkoop,... uit te halen.Tja, sponsoring, merchandise, kaartverkoop en drank in het stadion. Denk ik.
Zou het niet dat de spelers nog meer gaan verdienen? Want het geld wat bij de clubs binnen komt en normaal aan transfers wordt besteed gaat toch op lijkt me. Dus waarschijnlijk naar salarissen.Natuurlijk. Maar dat kan toch nooit op tegen transfergelden. Gakpo voor 50 miljoen en Madueke voor 35 miljoen zeker. Het lijkt me sterk om dat er met sponsoring, kaartverkoop,... uit te halen.
Nu goed. Dan gaan de voetballertjes ook minder verdienen, want het geld gaat toch een pak minder worden in het voetbal.
Inderdaad. Dit had de FIFA al veel eerder moeten doen. Voordat het compleet uit de klauwen is gelopen.De enige manier om dit te laten werken is denk een maximum stellen aan het aantal selectiespelers en een salariscap.
Enkel bij clubs/competities waar de transferbalans negatief is.Zou het niet dat de spelers nog meer gaan verdienen? Want het geld wat bij de clubs binnen komt en normaal aan transfers wordt besteed gaat toch op lijkt me. Dus waarschijnlijk naar salarissen.
Klopt maar die gaan een zullen per club 100 miljoen per jaar overhouden of zo. Benieuwd wat er dan met dat geld gebeurt.Enkel bij clubs/competities waar de transferbalans negatief is.
Geen enkel land zal het WK boycotten.