robpsv11
Grammatifaler
Ergens is het natuurlijk ook wel een bizarre situatie. We hebben het hier niet over 10 mensen maar 6500. En niemand die daar een statement voor durft te maken tot nu toe. Het ding is wel dat iemand moet beginnen. Een speler, land of bond met grote invloed. Zodra die begint, volgt de rest. Want het zijn allemaal een stel schapen. De meeste nu lijken te bang voor de sancties van het grote FIFA. Kan anders echt niet verklaren waarom niemand hier iets aan zou doen. Toch? Zou me niet in kunnen beelden dat ik als speler met plezier naar dat land vertrek wetende wat er allemaal is gebeurt om mij daar te laten voetballen.
En ik snap dat er nog tig problemen zijn en niet ieder land zuiver is. Maar het feit dat dit binnen de voetbalwereld zelf, die hier direct verbonden aan is, zo angstvallig stil blijft vind ik erg bijzonder.
En ik snap dat er nog tig problemen zijn en niet ieder land zuiver is. Maar het feit dat dit binnen de voetbalwereld zelf, die hier direct verbonden aan is, zo angstvallig stil blijft vind ik erg bijzonder.