Wat een stumpertje is het toch ook, samen met heel KNVB weer

Hij snapt de hele vraag niet of solliciteert voor de politiek met er omheen draaien en lullen over zijn favo jank onderwerp aka racisme

Bij racisme moeten we allemaal van het veld af, maar dit onderwerp is moeilijk moeilijk, we moeten allemaal iets maar moeilijk jo.. Je kan geen een statement maken daar, want als je goal scoort of match wint ga je het dik vieren, op de graven van mensen die dat stadion hebben gebouwd. Al zeg je voor de aftrap Fuck you Qatar en ga je dan spelen interesseert het ook niemand en lachen die Qatarigeiten er om, maar als landen afzeggen dan raak je ze pas en dat is een statement.
Ik kijk
(keek) er extreem naar uit, laatste kunstjes zien van mijn Modric, maar ik sta er 100% achter als mijn Kroaten zouden zeggen we skippen het. Janken om een criminele zwarte en halve wereld in de fik steken maar 6500 kansarme mensen die daar misbruikt zijn/worden en het niet eens levend van af brengen negeren gaat echt te ver, zelfs voor een klootzak met een stenen hart als ik. Een land wat het hele toernooi gekocht heeft + dit allemaal bewust veroorzaakt heeft moet je niks mee te maken willen hebben, laat staan op hun uitnodiging/toernooi gaan, dan maar 20 plekken zakken op de fifalijst prima.
https://www.telegraaf.nl/video/9888..._medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf