Feyenoord

Oke. Misschien niet tegen de regels in het voetbalspel. Hij probeert hem zwanger te maken?

Overdrijven is ook n vak.
Jij verdient er je geld mee?

Vind het geen 100% strafschop. Licht vasthouden, gebeurt 50x in een wedstrijd. Alleen nu pakt ie m van achter beetje vast, wat niet handig is en waarvoor hij op de stip kan.
Maar, Gimenez was door het duel ervoor al uit balans. Tis niet dat ie omver getrokken of geduwd wordt.
T feit dat er 0 protest is, geeft al aan hoe licht het allemaal was. Zeker weten dat er protest zou zijn als hij duidelijk een duw of vastpakken gevoeld zou hebben.

Dus, hij kan gegeven worden, zeker, maar is geen 100% strafschop.

Trouwens, lijkt er op dat Gimenez met zn linkerhand die verdediger ook vastpakt t hij de bal krijgt. Lastig te zien op deze beelden, is net te ver af, maar mss heeft de VAR daar iets gezien waardoor oordeel 'geen strafschop' is.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dit nu pas, maar dit is toch 100% een strafschop?

Zeker niet zijn arm is tegen het lichaam. hij maakt zijn lichaam niet breder met zijn arm. het zou anders geweest zijn als hij zijn arm wagenwijd zet. En bal is ook erg dichtbij


Twil niet zeggen dat die lelijke gimenez met zen rot kot zegt dat het er 1 is dat ze hem krijgen.

Ze zijn het gewoon dat de arbiter elke keer penalty fluit in de kuip deze keer gaf hij is geen krim zoals het hoort.. Dat zijn ze daar in rotterdam niet gewoon.
 
Feyenoord heeft met grote teleurstelling het besluit vernomen van de stadiondirectie om een deal te sluiten met de gemeente Rotterdam. De afspraak omvat onder andere dat Stadion Feijenoord haar geluidsvergunning kwijtraakt en daarvoor een miljoenbedrag aan compensatie krijgt. Dat geld is hard nodig als oplossing voor de schuld bij Goldman Sachs. Het stadion dreigt te verdrinken in de rentelasten die de lening bij de Amerikaanse zakenbank met zich brengt.
Het ging financieel toch zo goed daar?:unsure:
 
Het ging financieel toch zo goed daar?:unsure:
Met Stadion Feyenoord dus niet zo goed. Geen idee hoe de club en het stadion aan elkaar vastzitten.

aanvulling: ff gekeken, stadion en club lijken inderdaad los van elkaar te staan.
Vanuit t jaarverslag van F'noord wat ik heb bekeken wordt niet echt duidelijk wat zij betalen aan De Kuip om daar te spelen.
Vanuit t jaarverslag van Feyenoord Stadion nv lijkt dat Feyenoord vorig seizoen €3mlj af heeft getikt om daar te spelen.

Hoeveel dat jaarverslag waard is, geen idee, aangezien dit er ook in staat:
uit jaarverslag zei:
De opgemaakte middellange termijn begroting laat zien dat er voor de exploitatie van het Stadion voldoendeliquiditeit is tot minimaal december 2024 én dat wij ook blijven voldoen aan de convenanten van Goldman Sachs.

Maar goed, geluidsvergunning kwijt, geen concerten meer in De Kuip, dus een bron van inkomsten minder. Ik zal wel weinig zakeninstinct hebben als ik zeg dat ik dit geen wijs besluit vind.
 
Laatst bewerkt:
Met Stadion Feyenoord dus niet zo goed. Geen idee hoe de club en het stadion aan elkaar vastzitten.

aanvulling: ff gekeken, stadion en club lijken inderdaad los van elkaar te staan.
Vanuit t jaarverslag van F'noord wat ik heb bekeken wordt niet echt duidelijk wat zij betalen aan De Kuip om daar te spelen.
Vanuit t jaarverslag van Feyenoord Stadion nv lijkt dat Feyenoord vorig seizoen €3mlj af heeft getikt om daar te spelen.

Hoeveel dat jaarverslag waard is, geen idee, aangezien dit er ook in staat:


Maar goed, geluidsvergunning kwijt, geen concerten meer in De Kuip, dus een bron van inkomsten minder. Ik zal wel weinig zakeninstinct hebben als ik zeg dat ik dit geen wijs besluit vind.
Vreemd. Vandaar wellicht dat dat nieuwe stadion zo moeilijk op gang komt, ondanks de "vrienden van Feyenoord".
 
Maar goed, geluidsvergunning kwijt, geen concerten meer in De Kuip, dus een bron van inkomsten minder. Ik zal wel weinig zakeninstinct hebben als ik zeg dat ik dit geen wijs besluit vind.

Het is maar goed dat het Legion dit jaar tegen PSV al heeft kunnen oefenen op stil zijn, gaat dat volgend jaar wat makkelijker
 
Het begint alle nieuwspagina's over te nemen, maar Slot schijnt in de concrete belangstelling te staan van Liverpool, om daar de vertrekkende Klopp op te volgen. Slot zelf zou er wel oren naar hebben, en het eerste bod zou zelfs al binnen zijn. Feyenoord gaat wel binnenlopen, want ze verlangen 15 miljoen.

Feyenoord zou Oosting willen als vervanger van Slot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan