Feyenoord

Nadat Slot al het woord 'imiteren' gebruikte, weliswaar in een wat afwakkende context, gaat Krabbendam er nog eens lekker overheen:

"De aanstaande kampioen kopieerde de regerend kampioen door een trainer te halen met een vergelijkbare visie op voetbal. De Eindhovenaren hielpen Peter Bosz door kwaliteitsspelers te halen die passen bij de manier van spelen, zoals Guus Til, Hirving Lozano, Noa Lang, Jerdy Schouten en Malik Tillman. "

Afgezien dan van het feit dat Til er al was :S:

Wat is dus bizar blijf vinden is dat dit van een "objectieve" journalist komt. Tenminste, je zou zeggen dat iemand bij VI dat zou kunnen. Die bolvis heeft daar nogal moeite mee
 
Wat is dus bizar blijf vinden is dat dit van een "objectieve" journalist komt. Tenminste, je zou zeggen dat iemand bij VI dat zou kunnen. Die bolvis heeft daar nogal moeite mee
Klopt, Krabbendam is echt totaal niks niet objectief. Dat je na jaren als clubwatcher wat meer gehecht raakt, is prima. Maar hij slaat overduidelijk gewoon supporterspraat aan. 't Verkoopt goed, blijkbaar, want hij mag al heel lang blijven zitten.
 
Is dat een aderlating voor Feyenoord? (ik doel op de komende, zeer bepalende wedstrijden).

Ja.
Nieuwkoop viel tegen Utrecht in, waarna Hancko op linksback terecht kwam.
Dat zegt genoeg over hoe slecht backup linksback López is.

En Hancko uit het centrum halen is wel een gemis.
Hoewel Beelen en Geertruida ook geen koekenbakkers zijn, zijn het wel 2 rechtspoten, die positioneel niet zo sterk zijn als Hancko.

En Nieuwkoop is een minder goede rechtsback dan Geertruida.

Dus ja, zeker een aderlating, gezien het effect op de hele verdediging.
Maar die verdediging is dan nog steeds de beste verdediging van de eredivisie, vind ik. (En dat ligt aan Ramalho)
 
Klopt, Krabbendam is echt totaal niks niet objectief. Dat je na jaren als clubwatcher wat meer gehecht raakt, is prima. Maar hij slaat overduidelijk gewoon supporterspraat aan. 't Verkoopt goed, blijkbaar, want hij mag al heel lang blijven zitten.
Z’n accent zegt al genoeg.
 
Blijkbaar toch flink afhankelijk van Hartman. Mag ook wel een keer dat het daar tegenzit. Wij hebben toch ook al enige tijd last van blessures.
 
Blijkbaar toch flink afhankelijk van Hartman. Mag ook wel een keer dat het daar tegenzit. Wij hebben toch ook al enige tijd last van blessures.
Maar blijkbaar dus wel kwalitatief een betere bredere selectie.
Dit zal wel het excuus van het kamp Feyenoord zijn..
 
Als je nu al kan zeggen dat ie in 2024 niet meer speelt is het wel serieus ja...
Het is erg zuur en zeker een zware blessure. Met een beetje pech (complicaties, of soms is er meer kapot) kom je niet meer op je oude niveau maar het is ook een blessure die heel vaak voor komt bij profvoetballers, en bij de amateurs zie ik het ook vaak.
2024 is lang maar we zitten ook alweer in april. Bij PSV veel blessures maar dit jaar kruisband geloof ik?
 
Terug
Bovenaan Onderaan