Feyenoord

Het is het geloof de "islam" zo simpel is het.

Die mensen moeten gewoon is leren dat ze in Europa wonen en dat we hier andere normen en waarden hebben. Kunnen ze hier niet tegen dan moeten ze maar lekker naar een islamtisch land gaan.

Zij roepen als eerste over racisme maar ze zouden beter zelf is in de spiegel kijken en hun aanpassen.

Gewoon schorsen die handel.

Simpel aanpassen of opdonderen. Maar ja dat hoort links niet graag


Daarmee los je het probleem niet op. Het probleem homohaat komt voor in alle lagen van de bevolking. Van streng gereformeerd tot islam en van katholiek tot atheïst.
En het zijn vaak de mensen op rechts die niks moet hebben van mensen die opkomen voor de rechten van LHBTQ mensen, want dan wordt je afgeschilderd als 'woke'.
 
Wat meneer zelf heeft gezegd: 'Ik vind het belangrijk om te benadrukken dat ik respect heb voor iedereen ongeacht religie, achtergrond of voorkeur. Ik vind dat iedereen vrij is om te doen wat diegene wil of voelt.
Wat Kokcu gezegd heeft is dat hij alles best vindt, maar dat hij het niet wil supporten (oftewel, er niet mee geassocieerd wil worden). Dan ben je simpelweg een homofoob.
 
Neee, als buitenlander word veel door de vingers gezien, multicul blabla, maar als mijn Nederlandse buurman zegt dat hij geen buitenlander als buurman wilt breekt de pleuris uit, dan is er geen vrije woord, mening of keuze uhu
Hou eens toch op. Zo over de Turken praten de hele tijd alsof homoseksualiteit in de Balkan wel een geaccepteerd iets is.. Ik win die weddenschap wel, dat ze in Kroatië niet echt staan te juichen voor andere vormen van seksuele geaardheid dan de hetro’s.
 
Hou eens toch op. Zo over de Turken praten de hele tijd alsof homoseksualiteit in de Balkan wel een geaccepteerd iets is.. Ik win die weddenschap wel, dat ze in Kroatië niet echt staan te juichen voor andere vormen van seksuele geaardheid dan de hetro’s.
Misschien wil die buurman ook geen Kroaat als buur?

Verder vooral een teken van zwakte en dommigheid van Kokcu. Lekker beperkt en het geloof nodig hebben om je een houding te geven in deze wereld.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Links om of rechtsom heeft Kokcu wel ervoor gezorgd dat er een probleem wordt besproken: namelijk dat homoseksualiteit niet wordt toegestaan in bepaalde geloofsovertuigingen en hoe men daarmee omgaat.

Toch nog iets goeds uit gekomen
 
Zojuist ook even de aflevering van Studio Voetbal gekeken. Uiteraard heeft iedereen de vrijheid om wel of niet zo'n band te dragen. Je gaat niet het gevang in als je het niet doet en je wordt niet onthoofd. Wel vind ik dat het een teken aan de wand is dat een klein symbool als een band om een arm waar een regenboog op afgebeeld staat (een symbool voor de homo gemeenschap) niet om de arm van de aanvoerder van Feyenoord kan. Wat is dat dan? Is dat echt respect hebben voor iets of verafschuwt hij die gemeenschap stiekem en blaast ie in een microfoon wat woordjes die die waarheid moeten verdoezelen? Voor mij het tweede. Niet omdat ik het niet wil geloven maar simpelweg omdat ik het niet geloof. Zo'n kleine symbolische geste wordt van je gevraagd om zoiets fundamenteels aan te pakken en je weigert het. Er wordt niet gevraagd of je op je knieen wil voor een wedstrijd en dat elke wedstrijd van een seizoen. Nee, je moet gewoon een k*tbandje om je arm dragen voor één wedstrijdje met daarop een regenboog om het goede voorbeeld te geven aan vele anderen in deze samenleving die net als jij vanuit culturele en traditionele waarden hebben geleerd om homoseksualiteit te verachten. En dat weiger je echt? Afellay zei het wat dat betreft eloquent en zeer treffend: ik word toch ook gediscrimineerd. Ja, inderdaad. Dus, zodoende.
 
Zojuist ook even de aflevering van Studio Voetbal gekeken. Uiteraard heeft iedereen de vrijheid om wel of niet zo'n band te dragen. Je gaat niet het gevang in als je het niet doet en je wordt niet onthoofd. Wel vind ik dat het een teken aan de wand is dat een klein symbool als een band om een arm waar een regenboog op afgebeeld staat (een symbool voor de homo gemeenschap) niet om de arm van de aanvoerder van Feyenoord kan. Wat is dat dan? Is dat echt respect hebben voor iets of verafschuwt hij die gemeenschap stiekem en blaast ie in een microfoon wat woordjes die die waarheid moeten verdoezelen? Voor mij het tweede. Niet omdat ik het niet wil geloven maar simpelweg omdat ik het niet geloof. Zo'n kleine symbolische geste wordt van je gevraagd om zoiets fundamenteels aan te pakken en je weigert het. Er wordt niet gevraagd of je op je knieen wil voor een wedstrijd en dat elke wedstrijd van een seizoen. Nee, je moet gewoon een k*tbandje om je arm dragen voor één wedstrijdje met daarop een regenboog om het goede voorbeeld te geven aan vele anderen in deze samenleving die net als jij vanuit culturele en traditionele waarden hebben geleerd om homoseksualiteit te verachten. En dat weiger je echt? Afellay zei het wat dat betreft eloquent en zeer treffend: ik word toch ook gediscrimineerd. Ja, inderdaad. Dus, zodoende.
Misschien denken die jongens net zoals jij het verwoord maar zijn ze bang voor de reactie uit hun omgeving/familie.
 
Zojuist ook even de aflevering van Studio Voetbal gekeken. Uiteraard heeft iedereen de vrijheid om wel of niet zo'n band te dragen. Je gaat niet het gevang in als je het niet doet en je wordt niet onthoofd. Wel vind ik dat het een teken aan de wand is dat een klein symbool als een band om een arm waar een regenboog op afgebeeld staat (een symbool voor de homo gemeenschap) niet om de arm van de aanvoerder van Feyenoord kan. Wat is dat dan? Is dat echt respect hebben voor iets of verafschuwt hij die gemeenschap stiekem en blaast ie in een microfoon wat woordjes die die waarheid moeten verdoezelen? Voor mij het tweede. Niet omdat ik het niet wil geloven maar simpelweg omdat ik het niet geloof. Zo'n kleine symbolische geste wordt van je gevraagd om zoiets fundamenteels aan te pakken en je weigert het. Er wordt niet gevraagd of je op je knieen wil voor een wedstrijd en dat elke wedstrijd van een seizoen. Nee, je moet gewoon een k*tbandje om je arm dragen voor één wedstrijdje met daarop een regenboog om het goede voorbeeld te geven aan vele anderen in deze samenleving die net als jij vanuit culturele en traditionele waarden hebben geleerd om homoseksualiteit te verachten. En dat weiger je echt? Afellay zei het wat dat betreft eloquent en zeer treffend: ik word toch ook gediscrimineerd. Ja, inderdaad. Dus, zodoende.
Ik vind deze zinnen mooi.
 
Hou eens toch op. Zo over de Turken praten de hele tijd alsof homoseksualiteit in de Balkan wel een geaccepteerd iets is.. Ik win die weddenschap wel, dat ze in Kroatië niet echt staan te juichen voor andere vormen van seksuele geaardheid dan de hetro’s.

Meest katholieke land ter wereld, dus nee men staat niet te springen om gays nee. Maaaar de Kroaten zijn blijkbaar wel fatsoenlijk genoeg om ze te accepteren en gewoon met rust te laten. Doe je ding maar val niemand lastig, mag je zijn wat je wilt.

Kunnen de Turken die 1500 jaar achter lopen zeker wat van leren ja. Kom er voor uit
 
Meest katholieke land ter wereld, dus nee men staat niet te springen om gays nee. Maaaar de Kroaten zijn blijkbaar wel fatsoenlijk genoeg om ze te accepteren en gewoon met rust te laten. Doe je ding maar val niemand lastig, mag je zijn wat je wilt.

Kunnen de Turken die 1500 jaar achter lopen zeker wat van leren ja. Kom er voor uit
Kökcü laat ze ook met rust toch? Of heeft ie gezegd dat hij ze het liefst zou willen ophangen? Vrijheid van meningsuiting is kennelijk een exclusief recht voor de grote en dominante groep in de samenleving. Ik heb mij laten vertellen dat ooit een voetballer uit Limburg naar de top3 kon maar dat hij dat niet deed, omdat hij erg gelovig was en niet op zondag wilde spelen. Oh ja, hij was geen Turk…
 
Kökcü laat ze ook met rust toch? Of heeft ie gezegd dat hij ze het liefst zou willen ophangen? Vrijheid van meningsuiting is kennelijk een exclusief recht voor de grote en dominante groep in de samenleving. Ik heb mij laten vertellen dat ooit een voetballer uit Limburg naar de top3 kon maar dat hij dat niet deed, omdat hij erg gelovig was en niet op zondag wilde spelen. Oh ja, hij was geen Turk…
De witte Turk Peter van Velzen haha.

Was een mooie voor de quiz van Jaufe. Ik heb hem fout. Was van Heracles. Weet het niet meer.

Edit Folkert Velten 🙈
 
Kökcü laat ze ook met rust toch?

Door het te weigeren zeg je al genoeg, ik zou er ook niet blij van worden maar zou het wel doen, al past het ook niet helemaal in mijn geloof nee. Iets met flexibiliteit en niet zwart wit zijn en denken.
 
Ik zou de band wel 90 minuten dragen, al heb ik of mijn geloof er niet veel mee, maar 1 wedstrijd boeiend.
Ik denk dat Kökçü vooral bang is voor de reacties vanuit zijn religieuze kring, dat hij daar heel veel last van gaat krijgen. Als dat zo is dan zou dat het in mijn ogen alleen nog maar zwakker maken om de band niet te dragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan