Feyenoord

Prima nieuws. Je hebt er als Eredivisie niks aan als Feyenoord nu weer afzakt naar een subtopper. Ik wil een zo sterk mogelijke Eredivisie, zodat het aantrekkelijker wordt voor spelers om hierheen te komen.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Hopelijk komt PSV daar nog wel bij, want op het moment....zucht..
 
Inderdaad, prachtig nieuws. Heb een zwak voor Feyenoord en Slot en hoop dat ze de Eredivisie kleurrijker gaan maken.

Nee, natuurlijk hoop ik dat die schijt club volgend jaar op ieder mogelijk moment genaaid wordt en Slot het seizoen afsluit op de 6e plaats en alleen nog kan kiezen uit een avontuur in België of Polen.
 
Weet je wat het probleem is met Arne Slot ? Het is zo verdomde lastig om een hekel aan die man te hebben. Volstrekt normale en redelijke kerel die ook nog eens geweldig presteert.
Het lukt mij prima. En deels is dat niet eens zijn eigen schuld, maar de schuld van de media. Die hem inmiddels als de Nederlandse Guardiola (ook zo iemand die ik irritant vind) bestempelen. Ik vind de presentatie van Ruud een stuk prettiger dan het gezeur van Slot. Slim is het wel, want je ziet dat Feyenoord de arbitrage een paar keer opzichtig mee had, nadat Slot geklaagd had. Bel NEC maar eens......

Overigens kunnen we het er wel over eens zijn dat hij in zijn carrière zeker heel goed presteert. Zeker bij Feyenoord is de hand van Slot overduidelijk.

In tegenstelling tot berichten hierboven vind ik dat dat niet wil zeggen dat PSV (of Ajax) hierdoor kansloos zijn. PSV moet zorgen voor een nieuwe, goede organisatie en een bezem door de selectie halen. Dan begint iedereen in augustus weer op nul en zullen de bekende clubs weer strijden om de titel.
 

Kogel door de kerk: Arne Slot blijft bij Feyenoord​


,,Ik heb een hoop gehoord over de interesse van andere clubs in mij”, zegt Slot. ,,Ik ben dankbaar voor de waardering die daaruit spreekt, maar mijn wens is om bij Feyenoord te blijven en door te bouwen op de basis die er de afgelopen twee seizoenen is gelegd. Er lopen geen transferbesprekingen en die zijn er ook niet geweest en de bespreking van gisteren ging uitsluitend over een eventuele verlenging. Alle gesprekken met Feyenoord zijn slechts daarop gericht. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen bij Feyenoord.”

Die gaat natuurlijk een flinke salarisverhoging krijgen en hij krijgt nu ook al een flink salaris.
De belangstelling van buitenlandse clubs was er wel, maar waarschijnlijk niets concreet. Hiervan heeft Slot en zijn zaakwaarnemer goed gebruik van gemaakt. :sneaky:

Goed nieuws voor Feyenoord.
 

Kogel door de kerk: Arne Slot blijft bij Feyenoord​


,,Ik heb een hoop gehoord over de interesse van andere clubs in mij”, zegt Slot. ,,Ik ben dankbaar voor de waardering die daaruit spreekt, maar mijn wens is om bij Feyenoord te blijven en door te bouwen op de basis die er de afgelopen twee seizoenen is gelegd. Er lopen geen transferbesprekingen en die zijn er ook niet geweest en de bespreking van gisteren ging uitsluitend over een eventuele verlenging. Alle gesprekken met Feyenoord zijn slechts daarop gericht. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen bij Feyenoord.”

Die gaat natuurlijk een flinke salarisverhoging krijgen en hij krijgt nu ook al een flink salaris.
De belangstelling van buitenlandse clubs was er wel, maar waarschijnlijk niets concreet. Hiervan heeft Slot en zijn zaakwaarnemer goed gebruik van gemaakt. :sneaky:
Ben benieuwd of hij nog zo'n seizoen kan draaien met Feyenoord. Ook zonder goed voetbal viel het allemaal elke keer wel net zijn kant op dit seizoen. Tottenham zou sowieso te vroeg voor hem zijn. Dat was weer halverwege seizoen op straat staan.
 
Ben benieuwd of hij nog zo'n seizoen kan draaien met Feyenoord. Ook zonder goed voetbal viel het allemaal elke keer wel net zijn kant op dit seizoen. Tottenham zou sowieso te vroeg voor hem zijn. Dat was weer halverwege seizoen op straat staan.
Ze doen het wel al 2 jaar zeer redelijk in Europa, dus vind Feyenoord op dit moment de meest geloofwaardige om de CL in te sturen. Hopelijk laten ze daarnaast in de competitie wat steken vallen en zijn ze wat minder hongerig.
 
Ze doen het wel al 2 jaar zeer redelijk in Europa, dus vind Feyenoord op dit moment de meest geloofwaardige om de CL in te sturen. Hopelijk laten ze daarnaast in de competitie wat steken vallen en zijn ze wat minder hongerig.
Ik kan me niet voorstellen dat ze minder hongerig zullen zijn. De titel prolongeren met Feyenoord zou echt legendarisch zijn.
 
Ik kan me niet voorstellen dat ze minder hongerig zullen zijn. De titel prolongeren met Feyenoord zou echt legendarisch zijn.
Is anders. Zeker als het een groep is die een jaar boven haar stand heeft gepresteerd. Mocht Feyenoord er veel kwaliteit bij halen, dan zijn ze idd de favoriet.
 
Dat ben ik met je eens. De top halen is makkelijker dan aan de top blijven. Maar er zullen toch wat spelers interesse hebben, nu Slot blijft en ze CL spelen. Spelers die eerder ook PSV overwogen.
Geen idee, we zullen zien. Duidelijk is wel dat itt PSV Feyenoord de zaakjes organisatorisch goed op orde heeft, door van hun belangrijke posities binnen de organisatie geen stageplek te maken zoals Brands dat hier doet.
 
En dat gaat niet zo goed staan op zijn CV. Zeker niet nadat zijn vertrek bij AZ ook al niet de schoonheidsprijs verdiende. Beetje een stiekemerd, die Arne. Hopelijk stort het helemaal in daar in Rotterdam. ;)
Denk eerder het tegenovergestelde. Nog een jaar blijven betekent dat ie juist ook honkvast kan zijn. Weer een vertrek naar relatief korte verblijf zou juist de status van jobhopper bevestigen.
 
Geen idee, we zullen zien. Duidelijk is wel dat itt PSV Feyenoord de zaakjes organisatorisch goed op orde heeft, door van hun belangrijke posities binnen de organisatie geen stageplek te maken zoals Brands dat hier doet.
Zoals Brands dat deed. Ik neem aan dat dat niet meer gaat gebeuren
 

'Tottenham Hotspur voelt zich gebruikt door Slot'​

link

Het nieuws dat Arne Slot toch bij Feyenoord blijft, maakt veel los in Engeland. Volgens Sky Sports voelt de clubleiding van Tottenham Hotspur zich misleid, omdat de club niet volledig op de hoogte zou zijn van wat er in het contract van Slot staat.
Slot was kandidaat nummer één bij Spurs, zo is duidelijk geworden. Voorzitter Daniel Levy van Spurs is volgens Sky zélf weggelopen van de gesprekken wegens een meningsverschil over de voorwaarden van de afkoopsom van Slot. In het contract van Slot staat een clausule waardoor hij voor naar verluidt vijf miljoen euro naar een andere club kan vertrekken, maar die gaat pas in vanaf volgend jaar zomer, waardoor Feyenoord nu kan vragen wat het wil. Toen Spurs te horen kreeg dat Slot het dubbele moest kosten, plus nog eens vijf miljoen voor de mensen die hij mee wilde nemen, besloot de club zich terug te trekken. Spurs voelt zich 'misleid', zo klinkt het in Engeland. Bij de Londense club leeft het gevoel dat Slot de interesse van Tottenham gebruikt heeft om er een beter contract met Feyenoord uit te slepen.

Tsja ... de wereld die betaald voetbal heet. :cautious: :sneaky:
 
Terug
Bovenaan Onderaan