Feyenoord

Het FD meldt dat Feyenoord vanaf volgend seizoen het financiële gat met PSV heeft gedicht en met extra inkomsten etc PSV zelfs voorbij gaat. Ajax is nog altijd buiten bereik van iedereen.
En zo wordt je in één klap de 3e club van NL itt de afgelopen 30 jaar waarin je samen met Ajax uit ging maken wie kampioen wordt. En als dit materiaal grotendeels bij elkaar blijft, dan kun je maar beter niet mee gaan doen voor de kwalificatie van de groepsfase CL. PSV moet of gigantische investeringen gaan doen of het zal de komende jaren op dit niveau of misschien nog lager blijven steken.
Hier mag toch wel een kanttekening bij.
In 2014/2015 ontliepen PSV en Ajax elkaar niet veel qua begroting: 60 om 65. Feyenoord 49.

Ajax heeft er een slordige 100 miljoen op gezet. In minder dan tien jaar tijd. Dat is waanzinnig. Godzijdank gaat er nu flink wat verdampen aan spelerswaarde en kunnen we ze van CL afhouden.

PSV heeft het met 25 miljoen er bovenop niet slecht gedaan maar ook niet briljant. We hebben zoals bekend onder Toon geïnvesteerd om CL inkomsten veilig te stellen en daar is herhaaldelijk in gefaald.

Hoeveel Feyenoord in slechts een paar jaar heeft toe weten te voegen verdient enigzins respect.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Feyenoord is nu een beetje die naïeve persoon die verbaasd is dat iemand vreemdgaat nadat ze/hij met jou is vreemdgegaan. Slot heeft bij zijn afhandeling bij AZ wel laten blijken dat er van loyaliteit weinig sprake is.

Sowieso moeten clubs niet zeiken als een succesvolle trainer de club verlaat voor een betere. Trainers worden bij de vleet ontslagen als het een seizoen(sdeel) niet lukt. Mogen ze hun succes dan ook gewoon exploiteren in hun onvoorspelbare loopbaan?
 
Feyenoord is nu een beetje die naïeve persoon die verbaasd is dat iemand vreemdgaat nadat ze/hij met jou is vreemdgegaan. Slot heeft bij zijn afhandeling bij AZ wel laten blijken dat er van loyaliteit weinig sprake is.

Ik vraag me ook af wat Feyenoord gaat doen als Slot het ultimatum laat verlopen. Ontslaan ze hem dan? Verkopen ze hem dan sowieso niet meer?
 
Feyenoord is nu een beetje die naïeve persoon die verbaasd is dat iemand vreemdgaat nadat ze/hij met jou is vreemdgegaan. Slot heeft bij zijn afhandeling bij AZ wel laten blijken dat er van loyaliteit weinig sprake is.

Slot heeft toch groot gelijk. Een club zet een trainer net zo gemakkelijk ook bij het grof vuil.
 

'Slot maakt vertrekwens kenbaar, Feyenoord en trainer gaan verder met gesprekken'​

link

Waar de Rotterdamse club over een verbeterd contract sprak, wil het management van Slot vooral weten hoe een vertrek naar Tottenham Hotspur kan worden bewerkstelligd.
 
Goed voor het Nederlands voetbal, slecht voor de kansen voor PSV (en Ajax). Met de huidige ontwikkelingen zie ik PSV geen stap omhoog maken. Ik denk dat we komend seizoen eerder omlaag moeten kijken (AZ, Twente) dan omhoog. Of Ajax daarbij hoort ligt aan de ontwikkelingen daar.
 
Weet je wat het probleem is met Arne Slot ? Het is zo verdomde lastig om een hekel aan die man te hebben. Volstrekt normale en redelijke kerel die ook nog eens geweldig presteert.
Die zeikt als de arbitrage een keer niet meezit, nee sorry, geen sympathie.
 

Kogel door de kerk: Arne Slot blijft bij Feyenoord​


,,Ik heb een hoop gehoord over de interesse van andere clubs in mij”, zegt Slot. ,,Ik ben dankbaar voor de waardering die daaruit spreekt, maar mijn wens is om bij Feyenoord te blijven en door te bouwen op de basis die er de afgelopen twee seizoenen is gelegd. Er lopen geen transferbesprekingen en die zijn er ook niet geweest en de bespreking van gisteren ging uitsluitend over een eventuele verlenging. Alle gesprekken met Feyenoord zijn slechts daarop gericht. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen bij Feyenoord.”

Die gaat natuurlijk een flinke salarisverhoging krijgen en hij krijgt nu ook al een flink salaris.
De belangstelling van buitenlandse clubs was er wel, maar waarschijnlijk niets concreet. Hiervan heeft Slot en zijn zaakwaarnemer goed gebruik van gemaakt. :sneaky:
 
Ik kan niets anders concluderen dat Feyenoord echt heel erg goed bezig is en dat dat heel erg knap is als je kijkt naar waar ze vandaan komen.

Ik hoop dat ze bij PSV mee kijken, want na Ajax en nu Feyenoord hebben we wel kunnen zien welke strategie wel en niet werkt. Zorg nu eens voor continuïteit in plaats van steeds in paniek te raken als het even niet loopt zoals je wil
 
Prima nieuws. Je hebt er als Eredivisie niks aan als Feyenoord nu weer afzakt naar een subtopper. Ik wil een zo sterk mogelijke Eredivisie, zodat het aantrekkelijker wordt voor spelers om hierheen te komen.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Prima nieuws. Je hebt er als Eredivisie niks aan als Feyenoord nu weer afzakt naar een subtopper. Ik wil een zo sterk mogelijke Eredivisie, zodat het aantrekkelijker wordt voor spelers om hierheen te komen.
He bah, politiek correct geneuzel.... Maar je hebt wel gelijk natuurlijk ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan