Feyenoord

En waarom zou Feyenoord daar iets aan hebben?
25% van de doorverkoop, dus niet eens de winst van doorverkoop (wat je meestal ziet). Benfica heeft recent Enzo van 18 naar 120 in een halfjaar verkocht, Nunez in een jaar naar 100, en alle Portugese concurrenten klagen over het feit dat Benfica altijd weer de hoofdprijs weet te krijgen.
 
Het contract van Orkun Kökçü met Benfica bevat een clausule voor een afkoopsom van maar liefst € 150 miljoen.
 
In een markt waar Sangaré en Alvarez voor 30+ miljoen gaan is Kokcu minimaal 45 miljoen waard. Echt een bizar slechte deal wat mij betreft. Hij stond bij verschillende PL clubs op de lijstjes en dan laat je hem voor zo'n bedrag nu al gaan.:shrug:
 

Feyenoorder Kökcü vertrekt voor evenaring recordbedrag naar Benfica​


Feyenoord-aanvoerder Orkun Kökcü gaat de club verlaten. De middenvelder heeft voor vijf jaar getekend bij Benfica, zo heeft de kampioen van Portugal zojuist bekendgemaakt.
Feyenoord wilde minimaal 30 miljoen euro voor Kökcü ontvangen. Benfica meldt dat er een transfersom van 25 miljoen euro is overeengekomen, maar dat dat bedrag door bonussen nog met 5 miljoen kan oplopen.
Dat was 10 jaar geleden nog veel geld. Als dit de deals worden daar hoeven we ons geen zorgen te maken..
 
Ik denk dat hier de fakkels en hooivork tevoorschijn komen als Sangare voor hetzelfde bedrag/voorwaarden verkocht wordt
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...aalt-pas-gekochte-aanvaller-op-huurbasis.html

Nog niet de finished article, er gaat nog genoeg fout, maar op het oog wel een speler met veel potentie. Uiteraard weer een Afrikaan die uit een Scandinavische competitie is opgevist, dit maal door Newcastle United. Het moet nog allemaal blijken of het wat gaat worden, maar dit zijn wel de soort spelers waar ik op doel wanneer ik zeg dat ik zou willen dat PSV wat meer in Afrika ging vissen. Mag het een jaartje bij Feyenoord gaan laten zien. Het lijkt me wel een handenbindertje.

 
  • Leuk
Reactions: IPF
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...aalt-pas-gekochte-aanvaller-op-huurbasis.html

Nog niet de finished article, er gaat nog genoeg fout, maar op het oog wel een speler met veel potentie. Uiteraard weer een Afrikaan die uit een Scandinavische competitie is opgevist, dit maal door Newcastle United. Het moet nog allemaal blijken of het wat gaat worden, maar dit zijn wel de soort spelers waar ik op doel wanneer ik zeg dat ik zou willen dat PSV wat meer in Afrika ging vissen. Mag het een jaartje bij Feyenoord gaan laten zien. Het lijkt me wel een handenbindertje.

Feyenoord leidt weer eens talenten voor de top op. /s
 
Prima dat wij dit inderdaad niet zijn.
Inderdaad. Even leren van de Savio-deal. Die talenten staan er bijna nooit gelijk, moeten maanden wennen en dan zit het seizoen er al weer bijna op. Ze zijn tevens veel te duur om over te kopen, of gewoonweg te duur voor het risico dat ze helemaal niet zo veel potentie hebben als wordt gedacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan