Feyenoord


Feyenoord laat onderuit, bijzonder kop als je het scoreverloop ziet

in de 30e minuut kwam Osasuna op voorsprong. in de 88e minuut maakt feyenoord gelijk en daarna scoort Osasuna weer. Osasuna heeft meer dan de 60% van de speeltijd op voorsprong gestaan. 'Feyenoord verliest ondanks late gelijkmaker' zou de lading meer dekken.
Ach ja,(internet) journalistiek. Kronos heeft daar z’n mening wel eens over gegeven.
 
Haha, die Bijlow. Hopelijk wordt dat niet zo'n tussenjaartje a la Drommel.
Ergens mag dat ook weer wel, maar hij is wel onze beoogde Oranje-doelman natuurlijk :unsure:
 
Senesi is verkocht, en nu gaan ze vol voor Hancko van Sparta Praag.


Er komt ook nog een linksback en een aanvaller bij volgens mij. Het valt nog te bezien hoe alle nieuwe spelers gaan renderen, maar ik denk dat in verhouding/naar mogelijkheden Feyenoord de beste window heeft gedraaid van alle Eredivisieclubs. Ze hebben flink geld gevangen voor hun spelers en een aantal goede spelers teruggekocht (Timber, Szymanski). Ook lijkt er best wat breedte in de selectie te zitten.
 
Senesi is verkocht, en nu gaan ze vol voor Hancko van Sparta Praag.


Er komt ook nog een linksback en een aanvaller bij volgens mij. Het valt nog te bezien hoe alle nieuwe spelers gaan renderen, maar ik denk dat in verhouding/naar mogelijkheden Feyenoord de beste window heeft gedraaid van alle Eredivisieclubs. Ze hebben flink geld gevangen voor hun spelers en een aantal goede spelers teruggekocht (Timber, Szymanski). Ook lijkt er best wat breedte in de selectie te zitten.
Kortom, dat wordt weer als vanouds punten verliezen tegen Feyenoord, dit seizoen.
 
Senesi is verkocht, en nu gaan ze vol voor Hancko van Sparta Praag.


Er komt ook nog een linksback en een aanvaller bij volgens mij. Het valt nog te bezien hoe alle nieuwe spelers gaan renderen, maar ik denk dat in verhouding/naar mogelijkheden Feyenoord de beste window heeft gedraaid van alle Eredivisieclubs. Ze hebben flink geld gevangen voor hun spelers en een aantal goede spelers teruggekocht (Timber, Szymanski). Ook lijkt er best wat breedte in de selectie te zitten.
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat Feyenoord een vrij goeie selectie heeft, zolang we ze maar verslaan en boven ze blijven.
Beetje spanning en extra concurrentie maakt het wel mooi.
 
eventjes paar postjes posten van op hun forum;


Valt inderdaad allemaal wel mee hoor. Hoewel ze met Monaco wel gelijk een pittige tegenstander hadden die gewoon beter was.
Ze hebben genoeg individuele kwaliteit om mee te doen om het kampioenschap, maar over het seizoen zal Slot de doorslag geven. Dat is een topcoach, Van Nistelrooy acteert dat te zijn.



Ik geef van Nistelrooij vooralsnog het voordeel van de twijfel. Maar hij heeft nog weinig laten zien, van alles wat hem nu al wordt toegedicht.
ALs PSV de barrage tegen Rangers wint, krijgen ze aardig wat miljoenen erbij. Eindhoven kennende, zal dat nog wel tot een paar inkomende transfers gaan leiden.
Het is me echt om het even, als ze het niet halen gaat de totale pot naar Amsterdam. Voor het Nederlandse voetbal is het goed, en ik denk dat CL spelen zal leiden tot meer puntverlies in de competitie dan EL spelen.
Heel benieuwd waar Feyenoord ten opzichte van de andere clubs straks staat. Ik zou het een stunt vinden als Slot boven psv en/of ajax weet te eindigen dit seizoen. En het zou zomaar kunnen.


Die knaapjes denken dat ze boven ons gaan eindigen .
 

Bijlagen

  • slot 2.PNG
    slot 2.PNG
    79,8 KB · Weergaven: 6
  • slot.PNG
    slot.PNG
    95,6 KB · Weergaven: 6
eventjes paar postjes posten van op hun forum;


Valt inderdaad allemaal wel mee hoor. Hoewel ze met Monaco wel gelijk een pittige tegenstander hadden die gewoon beter was.
Ze hebben genoeg individuele kwaliteit om mee te doen om het kampioenschap, maar over het seizoen zal Slot de doorslag geven. Dat is een topcoach, Van Nistelrooy acteert dat te zijn.



Ik geef van Nistelrooij vooralsnog het voordeel van de twijfel. Maar hij heeft nog weinig laten zien, van alles wat hem nu al wordt toegedicht.
ALs PSV de barrage tegen Rangers wint, krijgen ze aardig wat miljoenen erbij. Eindhoven kennende, zal dat nog wel tot een paar inkomende transfers gaan leiden.
Het is me echt om het even, als ze het niet halen gaat de totale pot naar Amsterdam. Voor het Nederlandse voetbal is het goed, en ik denk dat CL spelen zal leiden tot meer puntverlies in de competitie dan EL spelen.
Heel benieuwd waar Feyenoord ten opzichte van de andere clubs straks staat. Ik zou het een stunt vinden als Slot boven psv en/of ajax weet te eindigen dit seizoen. En het zou zomaar kunnen.


Die knaapjes denken dat ze boven ons gaan eindigen .
Maar ik denk dat Slot hier een aardig team van gaat brouwen. Ik vind de selectie van hun sterker dan vorig jaar, hebben goed ingekocht.
 
Maar ik denk dat Slot hier een aardig team van gaat brouwen. Ik vind de selectie van hun sterker dan vorig jaar, hebben goed ingekocht.

Mischien wel maar ze lieten het vorig jaar ook afweten in cruciale momenten. Bijvoorbeeld zij winnen de laatste seizoenen nooit van Ajax.
En op bepaald moment konden ze meedoen om de titel maar schoten ze zichzelf in de voet door dom puntenverlies.

We zullen het zien. Ergens hoop ik wel op een seizoen met 3 titelkandidaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan