Feyenoord

Der Jaufe

Internationale Legende
Feyenoord mist zondag 4 spelers ivm corona. Daarnaast mist jorgensson ivm enkelproblemen. Maar dan nog zullen ze toch wel winnen van Fortuna Sittard?

Der Jaufe

Internationale Legende
Van Hanegem begrijpt de kortsluiting bij Berghuis van gister wel.

Maar als prof zou Berghuis er beter mee om moeten leren gaan... die gozer is 29 joh, niet een of andere blaag die net komt kijken in de voetbalwereld.

Mikasa

Internationale Legende

Maar als prof zou Berghuis er beter mee om moeten leren gaan... die gozer is 29 joh, niet een of andere blaag die net komt kijken in de voetbalwereld.
Ik vond dat ook een rare opmerking.

Penalty

Internationale Legende

Berghuis heeft opvallend vaak kortsluiting. :maniac:
Straf voor de rode kaart is 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk.
link

rico

Trainer Coach
Bankrekening?
Kan me niet voorstellen dat hem dat nog wat interesseert, die heeft echt zo veel verdiend, een miljoentje meer of minder maakt niet uit. Hij wil gewoon zonder al te veel gezeik naar z'n pensioen toe. Is overduidelijk een jaar te lang doorgegaan. Had ik hem van te voren al kunnen vertellen, maar ja, naar mij luistert hij weer niet... :grin:

Der Jaufe

Internationale Legende
en de 4e kan nog aan best veel clubs vergeven worden (Heracles,Sparta,Twente,Heerenveen,Fortuna,PEC).
Ja, die 4e is mogelijk pas de laatste speeldag bekend, en dan onderin een mogelijk direct degradatieduel tussen Emmen en VVV.

Nep Scout

Routinier
Wat nou als we Berghuis voor een spotprijsje halen en hem alleen tegen ajax inzetten om Tagliafico en Tadic eruit te trappen?

DrJ

Routinier
Ja, die 4e is mogelijk pas de laatste speeldag bekend, en dan onderin een mogelijk direct degradatieduel tussen Emmen en VVV.

Ik zie Emmen zelfs nog wel de dans ontspringen. RKC en Willem II doen ook nog volop mee in de degradatiestrijd. ADO is vrij kansloos nu.

DrJ

Routinier
Wat nou als we Berghuis voor een spotprijsje halen en hem alleen tegen ajax inzetten om Tagliafico en Tadic eruit te trappen?

Hoe zouden ze Berghuis in de etalage zetten? "Goeie voetballer. Vaak betrokken bij doelpunten. Heeft wel af en toe een storing. Met de juiste begeleiding kan de storing in mindere mate voorkomen".

Mikasa

Internationale Legende
Hoe zouden ze Berghuis in de etalage zetten? "Goeie voetballer. Vaak betrokken bij doelpunten. Heeft wel af en toe een storing. Met de juiste begeleiding kan de storing in mindere mate voorkomen".
Of op het juiste moment worden ingezet.

Bovenaan Onderaan