Feyenoord

Denk prima aanwinst voor Feyenoord. Maar valt wel tegen dat hij zowel in Rusland als duitsland niet aan minuten is toegekomen.
En dat de meeste minuten in Duitsland niet in de Bundesliga zijn gespeeld maar in de Regionalliga Südwest.
Ps.waarom hebben wij dat nooit, dat een speler met een marktwaarde van 6 miljoen op Transfermarkt vor 18 miljoen verkast?
 
En dat de meeste minuten in Duitsland niet in de Bundesliga zijn gespeeld maar in de Regionalliga Südwest.
Ps.waarom hebben wij dat nooit, dat een speler met een marktwaarde van 6 miljoen op Transfermarkt vor 18 miljoen verkast?
Omdat kopende partijen eerst t forum checken en dan lezen dat alles brandhout is volgens menigeen hier :unsure:
 
Mooie aanwinst. Guus Til wordt normaal gesproken direct hun beste middenvelder (even los van ritme/vorm). Ik hoop eerlijk gezegd dat Feyenoord wat meer van dit soort versterkingen binnenhaalt en ze weer opkrabbelen; heb toch echt veel meer met de "traditionele top 3" dan een AZ, Vitesse, etc.
 
Mooie aanwinst. Guus Til wordt normaal gesproken direct hun beste middenvelder (even los van ritme/vorm). Ik hoop eerlijk gezegd dat Feyenoord wat meer van dit soort versterkingen binnenhaalt en ze weer opkrabbelen; heb toch echt veel meer met de "traditionele top 3" dan een AZ, Vitesse, etc.
Gaat vast goedkomen met Feyenoord city en Slot is de basis gelegd. Ben bang dat ze leuker voetbal gaan spelen dan wij.
 
Gaat vast goedkomen met Feyenoord city en Slot is de basis gelegd. Ben bang dat ze leuker voetbal gaan spelen dan wij.
Volgensmij kan Feyenoord nog steeds niet veel investeren in de groep. Til is een goede huur optie maar ook geen zekerheid. Gezien hij al 3 seizoenen weinig minuten maakt (waarvan afgelopen 2 extreem weinig). Dus grote kans dat Til eerst een periode nodig heeft om in vorm/ritme te komen. Daarna is het nog maar de vraag of hij zijn oude vorm kan hervinden en ook nog belangrijke stappen gaat zetten. Voor hetzelfde geld is hij pas in vorm in november/december.

Als je dan kijkt naar het huidige Feyenoord. Dan moeten ze echt meer gaan investeren, wat volgensmij niet kan, dan alleen Til om daadwerkelijk een goed team neer te zetten. Niks is onmogelijk maar het is zeker een lastige klus.
 
Til is prima voor Feyenoord, je vergeet even voor het gemak dat ie heel de voorbereiding met Feyenoord kan doorlopen dus zal wel wedstrijdfit zijn als het seizoen begint.
 
Volgensmij kan Feyenoord nog steeds niet veel investeren in de groep. Til is een goede huur optie maar ook geen zekerheid. Gezien hij al 3 seizoenen weinig minuten maakt (waarvan afgelopen 2 extreem weinig). Dus grote kans dat Til eerst een periode nodig heeft om in vorm/ritme te komen. Daarna is het nog maar de vraag of hij zijn oude vorm kan hervinden en ook nog belangrijke stappen gaat zetten. Voor hetzelfde geld is hij pas in vorm in november/december.

Als je dan kijkt naar het huidige Feyenoord. Dan moeten ze echt meer gaan investeren, wat volgensmij niet kan, dan alleen Til om daadwerkelijk een goed team neer te zetten. Niks is onmogelijk maar het is zeker een lastige klus.
Bovendien was voorheen Guus Til ook weer niet de beste speler van de Eredivisie. Niet dat hij slecht was, maar niet een sensationele speler die elke wedstrijd een wereldprestatie neerzette.
En het feit dat hij nu dan verhuurd wordt aan een ED-club geeft mij dan niet de indruk dat hij ineens veel beter is geworden.
 
Volgensmij kan Feyenoord nog steeds niet veel investeren in de groep. Til is een goede huur optie maar ook geen zekerheid. Gezien hij al 3 seizoenen weinig minuten maakt (waarvan afgelopen 2 extreem weinig). Dus grote kans dat Til eerst een periode nodig heeft om in vorm/ritme te komen. Daarna is het nog maar de vraag of hij zijn oude vorm kan hervinden en ook nog belangrijke stappen gaat zetten. Voor hetzelfde geld is hij pas in vorm in november/december.

Als je dan kijkt naar het huidige Feyenoord. Dan moeten ze echt meer gaan investeren, wat volgensmij niet kan, dan alleen Til om daadwerkelijk een goed team neer te zetten. Niks is onmogelijk maar het is zeker een lastige klus.
het zal niet alleen bij Til blijven daarnaast hebben ze een flink aantal spelers die door kunnen groeien en als het team vertrouwen heeft in de Trainer kan er veel gebeuren. Met Dick was het gewoon op en geen click meer.
 
flink aantal spelers die door kunnen groeien
Interessant dat je dit benoemt; zie daar juist een chronisch tekort aan talent en een overschot aan net-niet-talenten, zoals Gokcu, Malacia, Geertruida (wellicht nog de meest interessante van het stel), Sinisterra etc. Die zouden zelfs bij een AZ niet in de basis staan.

Op wie doel je dan?
 
Til is prima voor Feyenoord, je vergeet even voor het gemak dat ie heel de voorbereiding met Feyenoord kan doorlopen dus zal wel wedstrijdfit zijn als het seizoen begint.
Was ik niet vergeten ;)
Maar Till heeft slechts 600 - 700 minuten gespeeld de afgelopen twee seizoen. En het seizoen daarvoor met 999 minuten is ook geen geweldige prestatie.
Kijk even terug naar de sceptische toen Götze hier kwam. Die had meer minuten gemaakt in twee seizoen dan van Til.

Nu zeg ik niet dat van Til niet wedstrijdfit gaat zijn bij de eerste wedstrijd van het seizoen. Maar om zijn topniveau te halen mbt ritme zal toch wel iets langer duren. Waarbij het niet eens heel gek zou zijn als hij pas 100% bereikt in november/december. Misschien eerder maar ook later kan goed zijn. En zoals terecht is aangegeven was de top van Til prima maar niet uitzonderlijk (vergeleken met een van Ginkel of een Götze). Dus er hangt zeker een risico aan.

Ik vind Til voor Feyenoord zeker een prima aankoop. Maar het is nu ook weer niet een aankoop waardoor ik ga ik vrezen voor Feyenoord of waardoor Feyenoord zich verzekerd van een top-3 klassering. Daar is namelijk nog véél meer voor nodig.

het zal niet alleen bij Til blijven daarnaast hebben ze een flink aantal spelers die door kunnen groeien en als het team vertrouwen heeft in de Trainer kan er veel gebeuren. Met Dick was het gewoon op en geen click meer.
Van welk geld? Volgensmij heeft Feyenoord een kleiner budget dan PSV. Denk alleen dat ze goede spelers kunnen aantrekken door flink te verkopen. Maar als ik kijk waarmee ze geld kunnen verdienen (Senesi) dan moeten ze ook direct dat gat weer vullen.

Mee eens dat met voetbal vanalles kan gebeuren en een trainer net dat zetje kan geven. Tegelijk vind ik het materiaal van Feyenoord gewoon matig en uiteindelijk is een trainer net zo goed als ze materiaal.
 
Is het raar dat ik me eigenlijk niet veel meer herinner van Til? Of zegt dat iets over zijn kwaliteit? Hij liet een redelijk indruk achter, maar meer ook niet. En vertok toen naar Rusland
 
Het is geen slechte aankoop maar Feyenoord heeft volgens mij vooral creativiteit nodig. Dat is Til niet
 
Is het raar dat ik me eigenlijk niet veel meer herinner van Til? Of zegt dat iets over zijn kwaliteit? Hij liet een redelijk indruk achter, maar meer ook niet. En vertok toen naar Rusland

Het is geen slechte aankoop maar Feyenoord heeft volgens mij vooral creativiteit nodig. Dat is Til niet
Scorende middenvelder. Zeg maar, type Klaassen. Goede eredivisiespeler (als hij zijn niveau nog heeft). Geen potentiële international, vind ik.
 
Interessant dat je dit benoemt; zie daar juist een chronisch tekort aan talent en een overschot aan net-niet-talenten, zoals Gokcu, Malacia, Geertruida (wellicht nog de meest interessante van het stel), Sinisterra etc. Die zouden zelfs bij een AZ niet in de basis staan.

Op wie doel je dan?
Bijlow,Haps,Senesi,Geertruida,Koccu,Sinistera,Fer
 
Terug
Bovenaan Onderaan