Feyenoord

Van Hanegem begrijpt de kortsluiting bij Berghuis van gister wel.

Maar als prof zou Berghuis er beter mee om moeten leren gaan... die gozer is 29 joh, niet een of andere blaag die net komt kijken in de voetbalwereld.
Berghuis heeft opvallend vaak kortsluiting. :maniac:
Straf voor de rode kaart is 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk.
link
 
Bankrekening?
Kan me niet voorstellen dat hem dat nog wat interesseert, die heeft echt zo veel verdiend, een miljoentje meer of minder maakt niet uit. Hij wil gewoon zonder al te veel gezeik naar z'n pensioen toe. Is overduidelijk een jaar te lang doorgegaan. Had ik hem van te voren al kunnen vertellen, maar ja, naar mij luistert hij weer niet... :grin:
 
en de 4e kan nog aan best veel clubs vergeven worden (Heracles,Sparta,Twente,Heerenveen,Fortuna,PEC).
Ja, die 4e is mogelijk pas de laatste speeldag bekend, en dan onderin een mogelijk direct degradatieduel tussen Emmen en VVV.
 
Wat nou als we Berghuis voor een spotprijsje halen en hem alleen tegen ajax inzetten om Tagliafico en Tadic eruit te trappen?
 
Ja, die 4e is mogelijk pas de laatste speeldag bekend, en dan onderin een mogelijk direct degradatieduel tussen Emmen en VVV.

Ik zie Emmen zelfs nog wel de dans ontspringen. RKC en Willem II doen ook nog volop mee in de degradatiestrijd. ADO is vrij kansloos nu.
 
Wat nou als we Berghuis voor een spotprijsje halen en hem alleen tegen ajax inzetten om Tagliafico en Tadic eruit te trappen?

Hoe zouden ze Berghuis in de etalage zetten? "Goeie voetballer. Vaak betrokken bij doelpunten. Heeft wel af en toe een storing. Met de juiste begeleiding kan de storing in mindere mate voorkomen".
 
Hoe zouden ze Berghuis in de etalage zetten? "Goeie voetballer. Vaak betrokken bij doelpunten. Heeft wel af en toe een storing. Met de juiste begeleiding kan de storing in mindere mate voorkomen".
Of op het juiste moment worden ingezet.
 
Als iemand aan me vraagt wat Feyenoord is, dan laat ik hem dit filmpje zien:


Man man man, wat een treurigheid. :ROFL:

Dit is echt precies waarom Feyenoord niets minder is dan een subtopper die sporadisch een goed jaar heeft.
Nah, ik kan heel veel redenen bedenken waarom Feyenoord niets minder is dan een subtopper, maar dit soort fragmenten - gekkies heb je overal wel, toch? Heb die van ons in de ArenA of in de media vaak genoeg voorbij zien komen. Ook in Eindhoven zijn er wel eens trieste figuren of clubmensen te spotten.

Ik wil verder niet de spelbreker zijn, don't get me wrong. Volledig eens dat het treurig is. (Ik weet ook niet waarom ik hier nu 's nachts nog serieus op in ga. Werkontwijkend gedrag...)
 
Nah, ik kan heel veel redenen bedenken waarom Feyenoord niets minder is dan een subtopper, maar dit soort fragmenten - gekkies heb je overal wel, toch? Heb die van ons in de ArenA of in de media vaak genoeg voorbij zien komen. Ook in Eindhoven zijn er wel eens trieste figuren of clubmensen te spotten.

Ik wil verder niet de spelbreker zijn, don't get me wrong. Volledig eens dat het treurig is. (Ik weet ook niet waarom ik hier nu 's nachts nog serieus op in ga. Werkontwijkend gedrag...)
Je hebt gewoon gelijk. Oprecht.


(tijdstip doesn'nt matter)
 
Dick wil schijnbaar komende zondag nog even de afgang tegen Ajax meemaken ..
En dan is het nog helemaal niet zeker dat ze de play-offs winnen, gaat nog moeilijk genoeg worden. Onbegrijpelijk dat Dick er niet mee kapt, niemand zou hem dat nu kwalijk nemen, carriere gaat echt als een nachtkaars uit.
 
En dan is het nog helemaal niet zeker dat ze de play-offs winnen, gaat nog moeilijk genoeg worden. Onbegrijpelijk dat Dick er niet mee kapt, niemand zou hem dat nu kwalijk nemen, carriere gaat echt als een nachtkaars uit.
Ik zou m dat zeer kwalijk nemen, vechten voor je donder die laatste drie potjes. En als ie dat niet redt is dat n volkomen terrechte smet op zijn conto.
 
En dan is het nog helemaal niet zeker dat ze de play-offs winnen, gaat nog moeilijk genoeg worden. Onbegrijpelijk dat Dick er niet mee kapt, niemand zou hem dat nu kwalijk nemen, carriere gaat echt als een nachtkaars uit.
Die had beter als laatste kunstje ADO voor de eredivisie kunnen behouden. Ook al was dat niet gelukt, dan had niemand dat Advocaat verweten.

Hier, bij ADO, ligt mijn hart
Een club, fascinerend, altijd apart
Door velen geroemd om zijn Haags kwartiertjes
Voor mij de bakermat van voetbaldiertjes
Mijn herinneringen gaan terug naar het Zuiderpark
Dat is nog lekkerder dan een bakje kwark
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna
En ga ik naar de Ooieva
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans
En mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond
Vandaag is de cirkel echt rond
 
Terug
Bovenaan Onderaan