Feyenoord - PSV | Woensdag 31 januari 2018 | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dank je voor de opsomming. Echt niks gemist dus. Tegen beter weten in ga ik dan maar hopen dat het goed is dat ze deze wedstrijd daar nu gehad hebben; dat het een soort generale repetitie is voor de echte wedstrijd daar in de Kuip. Wat er dan nu allemaal fout gaat kan dan gerectificeerd worden wanneer het er om gaat. Maar ja, ook die wedstrijd zal vast wel weer zoals deze gaan verlopen helaas.

Nou... de leercurve is wat dat betreft volstrekt vlak... ik verwacht er dus niks van... :(

PSV gaat áls ze kampioen worden, in extremis aantonen dat je dat doet tegen de kleintjes
 
Jammer de enige kans om de smet van het mislopen van Europees voetbal iets te verzachten was voor mij het pakken van de dubbel. Gaat m niet worden
 
Nou... de leercurve is wat dat betreft volstrekt vlak... ik verwacht er dus niks van... :(

PSV gaat áls ze kampioen worden, in extremis aantonen dat je dat doet tegen de kleintjes

Zou mooi zijn, want vorig jaar lieten we het kampioenschap liggen tegen die kleintjes.
 
Met Peppie en Kokkie en een clown op linksback die niet in de Eredivisie hoort, ga je nooit bij Feyenooit winnen. Helaas maar waar.

Uitschakeling was al bekend na de loting.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zoet 5

Arias 4
Brenet 4
​​​​​Isimat 3.5
Schwaab 5

+Mauro 5.5 de enige
Ramselaar 3.5 bal verliezen
Hendrix 3.5 mee hobbelen

De Jong 4 eilandwerker
Perreiro 3 eilandvakantieganger
Lozano 5
 
Laatst bewerkt:
Zelfs een creatieve middenvelder die veel risico in zijn spel legt wordt bekritiseerd bij teveel balverlies. Een waterdrager als Hendrix moet de ballen afpakken en zo snel mogelijk inleveren. Als dit soort spelers denkt het tij te moeten leren met afstandsschoten en steekballen dan weet je dat je als team naar de klote bent.

Leuke afleidingsmanoeuvre van je om maar steeds af te geven op Hendrix ;)
Je houdt Brands en zijn aankopen als Pereiro, Isimat en Schwaab plus een rechtsback die hij als linksback gebruikt, allemaal buiten schot door 1 speler de schuld te blijven geven. Nee: dit elftal heeft gewoon te veel achterlijk niveau. En daar is Brands verantwoordelijk voor en niemand anders. Je verliest opnieuw kansloos een topwedstrijd. Dat komt niet door Hendrix of De Jong maar door te veel nietsnutten bij elkaar. Maher had makkelijk kunnen blijven.
 
Het valt ook wel op dat Lozano inmiddels geen schim meer is van de speler die hij aan het begin van dit seizoen was. Toen stond hij vaak nog redelijk diep en werd hij veel 1 op 1 gezet. Hier is niets meer van terug te zien. Het lijkt alsof hij nu volgestopt is met verdedigende taken.
 
Met Peppie en Kokkie en een clown op linksback die niet in de Eredivisie hoort, ga je nooit bij Feyenooit winnen. Helaas maar waar.

Uitschakeling was al bekend na de loting.

Omdat Feyenoord zo'n geweldige aanval heeft? :think:
Je kunt je ook afvragen waarom PSV geen fatsoenlijke kans kan creeëren, en dat ondanks dat er een keeper bij Feyenoord in het doel staat die niet bepaald hoog staat aangeschreven. Bij vlagen zelf nog wat gezien, maar het waren telkens of afzwaaiers, of simpele vangballetjes, of terugspeelbalachtige pogingen die ik van PSV zag. Dat vind ik zorgwekkender dan dat de verdediging staat te schutteren, want daar heb ik ook precies die verwachtingen van.
Het zal wel taboe zijn om te zeggen, maar van Lozano mag je bijvoorbeeld veel meer verwachten, maar die is de laatste tijd toch ook behoorlijk aan het prutsen. Zie hem bijzonder weinig goed doen iig.
 
Feyenoord hoeft zich geen zorgen te maken om die wedstrijden. Dat wordt waarschijnlijk lekker thuis spelen tegen Willem II of Roda.

Dan nog gaan ze zich sparen tegen PSV en spelen ze waarschijnlijk met een B-team. Ze zetten alles op de beker.
 
Het valt ook wel op dat Lozano inmiddels geen schim meer is van de speler die hij aan het begin van dit seizoen was. Toen stond hij vaak nog redelijk diep en werd hij veel 1 op 1 gezet. Hier is niets meer van terug te zien. Het lijkt alsof hij nu volgestopt is met verdedigende taken.

Alles wordt kapot gemaakt door de spelwijze en keuze van spelers door Cocu. Lozano moet niet samen met de Jong spelen. Pereiro moet niet samen met de Jong spelen.
 
Cocu zegt: "Ik vind niet dat Joshua en Bart zijn niveau hebben gehaald" .......Hij ziet het dus wel ...
 
Cocu zegt: "Ik vind niet dat Joshua en Bart zijn niveau hebben gehaald" .......Hij ziet het dus wel ...

Oké, Brenet kan ie niet wisselen, want er is niks voor in de plaats, maar hopelijk dat we Ramselaar nu weer even niet terugzien en dat enkele van de talenten de kans krijgen. Slaat in principe nergens op dat, wanneer je telkens ziet dat die talenten gewoon beter spelen dan de basisspelers die ze vervangen, puur op basis van hun 'talent-zijn' geen echte kans krijgen in het elftal. Verder een goeie opmerking van Bas, dus eigenlijk ziet Cocu het toch niet :D
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan