Feyenoord - PSV | Woensdag 31 januari 2018 | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
feyenoord_psv.png
 
Grote vraag is of jorgensen er nog bij is woensdag... Scheelt n slok op n borrel als die naar Engeland gaat.
 
3-0. Feyenoord gaat vol voor die beker en zolang Cocu zelfs Twente al aanpakt alsof het Real Madrid is kan ik er niks beter van maken
 
3-0. Feyenoord gaat vol voor die beker en zolang Cocu zelfs Twente al aanpakt alsof het Real Madrid is kan ik er niks beter van maken

Hoop dat Cocu geleerd heeft van de topper tegen Ajax en dat de laatste 2 wedstrijden bedoeld waren om Feyenoord zand in de ogen te strooieen. #tegenbeterwetenin
 
0-1 goal in 93e minuut van Lozano, nadat Feyenoord veel beter was en meerdere 100% kansen heeft gemist omdat Zoet een wereldpot speelt.
 
Feyenoord uit is meestal geen succes op een PSV feestje. Dus ik denk met je mee.

En ergens in de PSV-genen zit toch dat de beker een prijs is voor teams die (vrijwel) nooit kampioen worden. Volgens mij is er ook nog nooit een huldiging geweest voor de beker. Dus desinteresse, Kuipvrees en een tegenstander voor wie het ongeveer DE PRIJS is. Kon wel eens niet zo goed aflopen.
 
Toen zaten er ook mensen in Eindhoven de wedstrijd te kijken in de hoop de huldiging mee te maken :mad:

Dat was met die blinde vink v.e. Kuipers die de handsbal die iedereen zag niet zag...

Kan ik me nog goed herinneren ja. Kuipers was de enige op de wereld die die handsbal niet zag. Kan nog altijd wel balen van die wedstrijd. Je was zwaar de betere maar in een paar minuten geef je 2 goals weg. Kom je nog terug op 2-1 en krijg je nog volop kansen op de 2-2 met onder ander Lens. Maar goed, dat is verleden tijd.

Woensdag naar Feyenooit. Eigenlijk weet je al wat voor wedstrijd het wordt. Voor Feyenooit wordt het de wedstrijd van het jaar want 3 thuiswedstrijden winnen ( ik neem aan dat ze weer thuis loten mochten ze van ons winnen ) dan hebben ze toch een prijs en is het seizoen alsnog geslaagd.

Zou bonus zijn als je hier wint, maar ik hou ook rekening met uitschakeling. Toch wel jammer dat je Cambuur niet hebt geloot, want dat is natuurlijk de zwakste team die in de kwartfinale staat.
 
Dat PSV zou winnen, dat is dus helemaal niet logisch...., gelet op het voetbaljaar tot dusver, zullen we woensdag dan wél winnen.
Niets is wat het lijkt immers: PSV is een matige middenmoter die niet kan voetballen...., maar staat 7 punten los en zit nog in de beker in een competitie waar ploegen spelen die fenomenaal oogstrelend voetbal spelen.

Ik voorspel dat Cocu wel een risicootje durft te nemen in de beker en dus Mauro en Gudmundsson de nodige speeltijd gunt, waarna blijkt dat die keuze óók tot de overwinning leidt. Verbazing alom: alles wat Cocu aanraakt dit jaar verandert in goud. PSV pakt de dubbel en de as van het kwaad, Amsterdam-Zeist, blijft in complete verwarring achter.
:cheer:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan