Feyenoord - PSV | Woensdag 24 januari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het is natuurlijk niet zo dat na 1 gelijkspel we er niets meer van kunnen. Ik denk dat het gewoon een incident was, een slechte pot zoals te verwachten was dat die zou komen.
We zullen vast nog meer punten verspelen maar we zijn het niet ineens verleerd.
Zo is het en als die bal van Lozano op de lat in de goal vliegt dan win je gewoon met 1-2.

Ja die twee zijn nog geen vriendjes he
Ik vind het bijzonder hoe Johan egoisme wordt verweten maar Lozano nagenoeg onbesproken blijft hier op het forum. Terwijl de positieve bijdrage van Johan groter is dan die van Lozano. Ben met hoe Lozano zich vooralsnog profileert niet rouwig om de berichten dat ie na de zomer weer weg zou zijn.

Winnen dus.
Ook zonder records, gewoon winnen!

3x in 1 seizoen winnen in de Kuip tegen Feyenoord... Dat zou toch een unicum zijn, en een afrekening met onze Kuipvrees.

Winnen dus.
Beter niet meer aan die records denken. Hoe kan het zijn dat je als club die foutloos de eerste seizoenshelft doorkwam en in heel 2023 enkel van Emmen (altijd lastig) en Arsenal verloren hebt wel ineens punten laat liggen tegen een clubje met 18 doelpunten? Luuk de Jong bestond afgelopen zondag nirt eens op het veld. Wellicht van der Hoorn halen ipv die Ramalho? Zal in ieder geval geen stapje terug zijn.

Beter niet meer aan die records denken. Hoe kan het zijn dat je als club die foutloos de eerste seizoenshelft doorkwam en in heel 2023 enkel van Emmen (altijd lastig) en Arsenal verloren hebt wel ineens punten laat liggen tegen een clubje met 18 doelpunten? Luuk de Jong bestond afgelopen zondag nirt eens op het veld. Wellicht van der Hoorn halen ipv die Ramalho? Zal in ieder geval geen stapje terug zijn.
Hoe kan het zijn dat je als fan na de eerste wedstrijd met puntverlies zo in de stress schiet terwijl we al een jaar ongeslagen zijn in de nationale competitie en bekertoernooi en Europees alleen maar hebben verloren van Arsenal. Gewoon over records praten, no worry's

Heb je wel gezien hoe Pepi liep? Die liep gewoon in de drukte er naast i.p.v. naar links uit te wijken zodat Lozano de bal al had kunnen steken. Nu had hij geen keus meer.
Fout Pepi en gemiste kans.
klopt was een hele slechte loopactie hopelijk eenmalig anders is het dikke onkunde.

Ik vind het bijzonder hoe Johan egoisme wordt verweten maar Lozano nagenoeg onbesproken blijft hier op het forum. Terwijl de positieve bijdrage van Johan groter is dan die van Lozano. Ben met hoe Lozano zich vooralsnog profileert niet rouwig om de berichten dat ie na de zomer weer weg zou zijn.

Ik zie bij zn laatste invalbeurten meer gif en power dan bij Baka waarvoor hij inviel.

Puur naar het spel kijkend, mag Baka wel paar wedstrijdjes banken. Erg laks met verdedigend meelopen, en zn acties en voorzetten waren ook matig.

Wel 2 goals.
Is waar het uiteindelijk om draait, natuurlijk. Toch zal ff banken misschien iets duidelijk kunnen maken, zoals dat bij Veerman onder Ruud ook prima leek te werken.

Overigens, welke berichten dat Lozano in de zomer al weg zou zijn?

Ik zie bij zn laatste invalbeurten meer gif en power dan bij Baka waarvoor hij inviel.

Puur naar het spel kijkend, mag Baka wel paar wedstrijdjes banken. Erg laks met verdedigend meelopen, en zn acties en voorzetten waren ook matig.

Wel 2 goals.
Is waar het uiteindelijk om draait, natuurlijk. Toch zal ff banken misschien iets duidelijk kunnen maken, zoals dat bij Veerman onder Ruud ook prima leek te werken.

Overigens, welke berichten dat Lozano in de zomer al weg zou zijn?
Als je Johan al laks vind met meverdedigen zou ik zeggen kijk nog eens goed naar Lozano

Geruchten rondom Lozano speelden al toen ie afgelopen zomer kwam.

De vorige keer toen iedereen onterecht over Lozano ging zeuren schoot hij er 3 in tegen Ajax. Dus dit is alvast veelbelovend voor vanavond.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan