Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Die hebben dus ook afwezige spelers. Mooizo![]()
Slot verklapt Feyenoord-basisklant voor duel met PSV, ook twee vraagtekens
Het is nog maar de vraag of Quilindschy Hartman en Calvin Stengs in actie kunnen komen tegen PSV. Achter de naam van het tweetal staat een vraagteken voor de bekerwedstrijd tegen PSV. Trainer Arne Slot verklapt ook dat Gernot Trauner gewoon gaat starten.www.voetbalprimeur.nl
We zullen het wel zien.
Die hebben dus ook afwezige spelers. Mooizo
Dat ligt wel in de lijn der verwachting.Als ze zeggen dat die en die speler twijfelgevallen zijn, dan spelen ze![]()
Prima, als wij maar winnen en iedereen weer fit is voor de CL en het gat van 10 punten blijft.Dit wordt een slachtpartij voor beide kampen.
Zolang psv maar fit blijft voor de competitie en CL.. wat er met fn gebeurt zal me een worst wezenDit wordt een slachtpartij voor beide kampen.
Scheidsrechter Higler zal dit toch wel voorkomen of is hij juist de slager?Dit wordt een slachtpartij voor beide kampen.
Dat mag Bosz vinden. We gaan het zien of hij gelijk heeft of de pers, die al van tevoren claimde dat de ploegen van Bosz na de winterstop altijd instorten.Bosz mist Veerman in bekerduel met Feyenoord en vindt niet dat 'magische sausje' eraf is
![]()
Bosz mist Veerman in bekerduel met Feyenoord en vindt niet dat 'magische sausje' eraf is
De middenvelder is niet op tijd hersteld van een kuitblessure, meldde trainer Peter Bosz dinsdag op een persconferentie op sportcomplex De Herdgang.nos.nl
Je weet dat dat laatste helemaal niet klopt?Dat mag Bosz vinden. We gaan het zien of hij gelijk heeft of de pers, die al van tevoren claimde dat de ploegen van Bosz na de winterstop altijd instorten.
Morgen is er wel gewoon een var toch?Scheidsrechter Higler zal dit toch wel voorkomen of is hij juist de slager?
Higler in de Kuip daar heeft PSV geen goede herinneringen aan volgens mij. Sowieso niet aan HiglerScheidsrechter Higler zal dit toch wel voorkomen of is hij juist de slager?
Dat is correct en tevens juist.Morgen is er wel gewoon een var toch?
Ah, heb ik nu gewonnen?Dat is correct en tevens juist.
Ja. De VAR van dienst is Ruperti.Morgen is er wel gewoon een var toch?
Het is natuurlijk niet zo dat na 1 gelijkspel we er niets meer van kunnen. Ik denk dat het gewoon een incident was, een slechte pot zoals te verwachten was dat die zou komen.Dat mag Bosz vinden. We gaan het zien of hij gelijk heeft of de pers, die al van tevoren claimde dat de ploegen van Bosz na de winterstop altijd instorten.
Slecht veld. Super gemotiveerde tegenstander met een slimme coach. Utrecht heeft de wedstrijd van het seizoen gespeeld terwijl psv speelde voor een record in de Galgenwaard.Het is natuurlijk niet zo dat na 1 gelijkspel we er niets meer van kunnen. Ik denk dat het gewoon een incident was, een slechte pot zoals te verwachten was dat die zou komen.
We zullen vast nog meer punten verspelen maar we zijn het niet ineens verleerd.