Feyenoord - PSV | Woensdag 24 januari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Deze wedstrijd is een soort vervroegde bekerfinale. De winnaar van deze wedstrijd maakt een hele grote kans op de bekerwinst.
AZ is een maatje te klein en wat daarna komt al helemaal.

Balen dat Veerman er niet bij is. Maar goed, eens kijken of Utrecht een incident was.

Bosz mist Veerman in bekerduel met Feyenoord en vindt niet dat 'magische sausje' eraf is​

Dat mag Bosz vinden. We gaan het zien of hij gelijk heeft of de pers, die al van tevoren claimde dat de ploegen van Bosz na de winterstop altijd instorten.

Wel mooi dat Feyenoord nu net als PSV zondag een lastige pot uitstaande heeft as zondag tegen FC Twente. Die komen op 2 ptn. als Feyenoord het thuis verkloot. AZ niet bepaald in een flow, maar als ze winnen bij SC Heerenveen, dan is de achterstand voor hen 5 ptn. Helaas zijn ze bij Feyenoord gek op dat soort pijn geloof ik. PSV heeft met FC Almere een op papier gemakkelijker tegenstander, hoewel je tegen veel ploegen in de moeilijkheden komt als je niet over het hele veld energie in de wedstrijd legt. Dat is niet alleen voorin jagen maar ook van achteruit snel de bal heroveren en zorgen voor snel spel naar voren, zodat je verdedigend de druk weghaalt. Juist dat laatste vond ik PSV in fasen de afgelopen wedstrijden tekort schieten. Overwinningen tegen Excelsior en Twente prima verdiend, tegen Utrecht kwamen ze er niet mee weg. Kampioenschap is ieders hooddoel lijkt mij, beker ook fantastisch, maar hoop vooral dat we een PSV zien dat met een tegenslag als afgelopen zondag weet om te gaan en weer doorpakt.

Dat mag Bosz vinden. We gaan het zien of hij gelijk heeft of de pers, die al van tevoren claimde dat de ploegen van Bosz na de winterstop altijd instorten.
Het is natuurlijk niet zo dat na 1 gelijkspel we er niets meer van kunnen. Ik denk dat het gewoon een incident was, een slechte pot zoals te verwachten was dat die zou komen.
We zullen vast nog meer punten verspelen maar we zijn het niet ineens verleerd.

Het is natuurlijk niet zo dat na 1 gelijkspel we er niets meer van kunnen. Ik denk dat het gewoon een incident was, een slechte pot zoals te verwachten was dat die zou komen.
We zullen vast nog meer punten verspelen maar we zijn het niet ineens verleerd.
Slecht veld. Super gemotiveerde tegenstander met een slimme coach. Utrecht heeft de wedstrijd van het seizoen gespeeld terwijl psv speelde voor een record in de Galgenwaard.
Inderdaad er niet teveel achter zoeken.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan