Feyenoord - PSV | Vrijdag 4 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Xavi begon vorig seizoen nog op de bank. Als babadi dezelfde ontwikkeling doormaakt als xavi kan hij heel belangrijk worden dit jaar.
Zonder Babadi te kort te doen. Vind ik niet dat je hem kan vergelijken met Xavi. Hij begon idd op de bank maar liet bij iedere invalbeurt al wel flinke kwaliteiten zien. Daar is Babadi (nog) niet. Maar hij is vlgms ook jonger en laat al goede dingen zien. Maar ik verwacht niet dat hij dit jaar al het niveau van xavi aantikt. Met geluk gebeurd dat volgend jaar en dat is ook prima

Kunnen we deze vent niet even cancelen ofzo. Meneer vergeet even dat Lang de hele wedstrijd voor kanker jood is uitgemaakt
Lekker makkelijke eenzijdige interpretatie. Die netten hangen er niet omdat het feyenoord publiek zich zo netjes gedraagd.

Laat ze idd maar eens fatsoenlijk doen mbt spreekkoren en dingen gooien. Dan zul je zien dat spelers ook minder snel provoceren. Doen ze het dan nog? Prima moet scheids gewoon geel geven.

Lekker makkelijke eenzijdige interpretatie. Die netten hangen er niet omdat het feyenoord publiek zich zo netjes gedraagd.

Laat ze idd maar eens fatsoenlijk doen mbt spreekkoren en dingen gooien. Dan zul je zien dat spelers ook minder snel provoceren. Doen ze het dan nog? Prima moet scheids gewoon geel geven.
Stadion Feyenoord is het enige stadion met netten. Maar die zijn nodig omdat ze daar elke keer last hebben van die provocerende spelers. Echt niet omdat de brave Feyenoord-aanhang zich misdraagt. In alle andere stadions provoceren diezelfde spelers namelijk niet.
Stel in het Feyenoord-stadion gewoon een stadionverbod op voor uitspelende voetballers, en het probleem is opgelost.

Met nagenoeg dezelfde spelers zie ik ineens voetbal wat ik graag zie van mijn club. Ik weet dat het maar een begin is maar toch onder RVN heb ik geen lijn kunnen ontdekken. PSV hoort in de eredivisie bijna altijd de bovenliggende partij te zijn met veel balbezit en dominant. Moet pijnlijk zijn voor Ruud om te zien dat ie te vroeg eraan is begonnen.
Uit winnen in de Kuip tegen Fnoord is een zeldzaamheid erg goed gedaan. En waarom is de verdeling supporters niet 50/50? Nu gewoon echt een uitwedstrijd.

Sneeuwvlok zal Sneeuwvlok niet zijn om wat kritische punten te benoemen:
Baka viel erg tegen deed bijna niets goed
Cornes waren bedroevend genomen door veel verschillende spelers
ESPN blijft het proberen met suggestieve vragen en opmerkingen

Dikke pluspunt
De Scheids neutraal en objectief prima gefloten
Sangare
Noa lang
Benitez
Boscagli
en als afsluiter Jawel Teze piet paniek gewoon prima gespeeld ;)

Krijg zin het seizoen en zien denk ik meer leuke wedstrijden van ons PSV waar ons dat brengt zien we dan wel eerst maar aantrekkelijk voetbal!
Eens alleen vergeet je 1 ding: RvN heeft in zijn eentje korte metten gemaakt met het top wedstrijden syndroom. Dat heeft hij en niemand anders terug gebracht in deze ploeg.

Met nagenoeg dezelfde spelers zie ik ineens voetbal wat ik graag zie van mijn club. Ik weet dat het maar een begin is maar toch onder RVN heb ik geen lijn kunnen ontdekken. PSV hoort in de eredivisie bijna altijd de bovenliggende partij te zijn met veel balbezit en dominant. Moet pijnlijk zijn voor Ruud om te zien dat ie te vroeg eraan is begonnen.
Uit winnen in de Kuip tegen Fnoord is een zeldzaamheid erg goed gedaan. En waarom is de verdeling supporters niet 50/50? Nu gewoon echt een uitwedstrijd.

Sneeuwvlok zal Sneeuwvlok niet zijn om wat kritische punten te benoemen:
Baka viel erg tegen deed bijna niets goed
Cornes waren bedroevend genomen door veel verschillende spelers
ESPN blijft het proberen met suggestieve vragen en opmerkingen

Dikke pluspunt
De Scheids neutraal en objectief prima gefloten
Sangare
Noa lang
Benitez
Boscagli
en als afsluiter Jawel Teze piet paniek gewoon prima gespeeld ;)

Krijg zin het seizoen en zien denk ik meer leuke wedstrijden van ons PSV waar ons dat brengt zien we dan wel eerst maar aantrekkelijk voetbal!
Als jij zelfs positiever wordt, dan worden we vast kampioen. :D

En fijn dat de fanboys hier zich kunnen roeren na een balletje breed assist. Zich met dat balletje breed zelfs meteen kunnen beroepen op het geweldige voetbalinzicht dat ze hebben tov andere forummers. Dat is mooi en verdienen deze forummers verder wel.

Het zou top zijn wanneer gaandeweg het seizoen blijkt dat Bosz spelers zichtbaar veel beter maakt. En daar mag Saibari 0,1 rustig bijzitten.
Als het zo makkelijk was dan hadden we niet maar 1-0 gewonnen met die tig 'balletjes breed' die zijn gegeven waar Bijlow of de verdediging tussen zaten.

Allereerst loopt Saibari diep en loopt zich vrij van de verdediging. Dat is al iets wat we vorig seizoen nauwelijks zagen omdat iedereen de bal in de voeten wilde hebben. Daar hebben genoeg forummers over geklaagd en de analisten spraken in de rust zelfs hun bewondering over Lang omdat hij diep ging en daarmee een wapen was voor PSV.

Dan de pass. Hij scant het doelgebied, geeft de bal perfect op maat en direct, zonder aaname. Het was geen counter ofzo waar de verdedigers ver naar voren stonden en terug moesten. Iedereen stond op Feyenoord's helft, met de verdedigers maar een meter voor het doelgebied. Dus de ruimte was minimaal.

Nee, het was geen Messi dribbel waar hij 11 man voorbijspeelt. Maar het neerzetten als een simpele balletje breed is simpel en met de context van vorig seizoen zelfs lachwekkend.

Als het zo makkelijk was dan hadden we niet maar 1-0 gewonnen met die tig 'balletjes breed' die zijn gegeven waar Bijlow of de verdediging tussen zaten.

Allereerst loopt Saibari diep en loopt zich vrij van de verdediging. Dat is al iets wat we vorig seizoen nauwelijks zagen omdat iedereen de bal in de voeten wilde hebben. Daar hebben genoeg forummers over geklaagd en de analisten spraken in de rust zelfs hun bewondering over Lang omdat hij diep ging en daarmee een wapen was voor PSV.

Dan de pass. Hij scant het doelgebied, geeft de bal perfect op maat en direct, zonder aaname. Het was geen counter ofzo waar de verdedigers ver naar voren stonden en terug moesten. Iedereen stond op Feyenoord's helft, met de verdedigers maar een meter voor het doelgebied. Dus de ruimte was minimaal.

Nee, het was geen Messi dribbel waar hij 11 man voorbijspeelt. Maar het neerzetten als een simpele balletje breed is simpel en met de context van vorig seizoen zelfs lachwekkend.
Onzin, volgens Perez was het een mislukt schot! 🫣

Het gaat om de verheerlijking.
Het zogenaamd geniale, het ophemelen.
Niet om een balletje breed van Saibari. En of dat technisch goed is of niet. Het is het minste wat een PSV-er moet kunnen: een balletje breed uit de lucht. Moet niets geniaals aan zijn.
Die voorzet uit de lucht van Maxi Romero tegen, meen ik, NEC was indrukwekkend. Deze niet.

Zoals je inmiddels hebt gezien op de socials is het Boscagli die de boel regelde.

Het zijn 10 spelers van PSV en een geniale Saibari. Zo lees ik de posts van de fanboys. Daar ageer ik met een kwinkslag min of meer tegen.

(Dat deed ik ook bij de koning Pablo-groep en die reageerde precies zoals jij nu reageert.)

Ik heb de wedstrijd dus niet kunnen zien. Reageer puur afgaand op wat hij een lange serie heeft laten zien op die positie en dat zag er echt uit als een cv die op de back speelt. Ziet er ook niet uit als Van Dijk of De Ligt als back spelen terwijl het natuurlijk enorm goede cv's zijn. Ik zal hem extra in de gaten houden nu jullie zeggen dat ie goed beviel op de backpositie
Ik zei dan ook, het is 1 wedstrijd. Zou een uitzondering kunnen zijn, want ik ben het wel met je eens dat hij vorig jaar niet zo goed was als back. Overigens vond ik hem vorig jaar als back niet zo slecht als de meesten hier. Het kan ook zijn dat er een kop omgegaan is, en hij gewoon het volgende nivo aangetikt heeft, hij is nog jong, dus dat zou ook best kunnen.

Ik heb wel een zwak voor Teze, vind het door de nbank genomen een goede speler om erbij te hebben en wellicht meer. We gaan het zien

Zonder Babadi te kort te doen. Vind ik niet dat je hem kan vergelijken met Xavi. Hij begon idd op de bank maar liet bij iedere invalbeurt al wel flinke kwaliteiten zien. Daar is Babadi (nog) niet. Maar hij is vlgms ook jonger en laat al goede dingen zien. Maar ik verwacht niet dat hij dit jaar al het niveau van xavi aantikt. Met geluk gebeurd dat volgend jaar en dat is ook prima
De Xavi ontwikkeling is once in a decade, en kwam bij een jongen die met de allerbesten meetrainde.

OT: opvallend hoe weinig Veerman genoemd wordt. Arne Slot vond hem met afstand de allerbeste op het veld.

Het gaat om de verheerlijking.
Het zogenaamd geniale, het ophemelen.
Niet om een balletje breed van Saibari. En of dat technisch goed is of niet. Het is het minste wat een PSV-er moet kunnen: een balletje breed uit de lucht. Moet niets geniaals aan zijn.
Die voorzet uit de lucht van Maxi Romero tegen, meen ik, NEC was indrukwekkend. Deze niet.

Zoals je inmiddels hebt gezien op de socials is het Boscagli die de boel regelde.

Het zijn 10 spelers van PSV en een geniale Saibari. Zo lees ik de posts van de fanboys. Daar ageer ik met een kwinkslag min of meer tegen.

(Dat deed ik ook bij de koning Pablo-groep en die reageerde precies zoals jij nu reageert.)
Maar die van Romero is puur geluk en doet ie nooit meer. Hij wil hem gewoon raken en valt per ongeluk goed.
Saibari legt hem daar bewust neer zodat iemand hem in kan schieten. Dat is gezien en uitgevoerd.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan