Feyenoord - PSV | Vrijdag 4 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja, deze gaan we denk ik niet winnen. Geen schande overigens. Feyenoord is in korte tijd uitgegroeid naar de te kloppen ploeg.
En toch zijn het iedere keer weer wedstrijden op zich. Laatste jaren hadden we meerdere keren gewoon kunnen winnen als we niet als een amateur achteruit gingen lopen. Met Bosz lijkt het tactisch wat beter te staan, en ik denk dat dat teruglopen dan ook wel minder wordt. In ieder geval de eerste echte test om te kijken waar we staan
 
En toch zijn het iedere keer weer wedstrijden op zich. Laatste jaren hadden we meerdere keren gewoon kunnen winnen als we niet als een amateur achteruit gingen lopen. Met Bosz lijkt het tactisch wat beter te staan, en ik denk dat dat teruglopen dan ook wel minder wordt. In ieder geval de eerste echte test om te kijken waar we staan
Ja wedstrijden op zich. Maar Feyenoord is wel op een paar posities een stuk sterker dan wij. En dan voornamelijk over de gehele linie achterin.
 
Ik hoop dat Bosz dit ook ziet als veredelde oefenpot. Beginnen met de aankopen die er zijn inclusief Pepi. Van Luuk weten we wel waar zn kwaliteiten liggen. Mocht er deze week een cv komen, ook opstellen wat mij betreft. Een betere generale voor Graz is er niet. Gewoon gebruiken als luxe voorbereiding.
 
Ja wedstrijden op zich. Maar Feyenoord is wel op een paar posities een stuk sterker dan wij. En dan voornamelijk over de gehele linie achterin.
Dat was ook zo in die paar jaren dat Ajax in de CL huis aan het houden was, en ook toen waren het steeds zeer spannende wedstrijden. Feyenoord is wel favoriet verder hoor, maar ik durf nog niet te zeggen wie gaat winnen
 
Ik hoop niet dat, wanneer het resultaat negatief uit valt, dit doorwerkt naar de wedstrijd tegen sturm graz. Heb het gevoel dat Feyenoord een stuk verder is dan ons op dit moment, maar laat me graag verassen. Ik zou zelf starten met Pepi ipv Luuk en hem brengen als er aan het einde iets geforceerd moet worde.
 
Ja, deze gaan we denk ik niet winnen. Geen schande overigens. Feyenoord is in korte tijd uitgegroeid naar de te kloppen ploeg.
Ik hoop ook dat we em nog niet winnen. Wel dat je met vlagen al ziet dat er automatismen en voetbal in aan het slijten zijn, maar verder liever even slow starten en eerst maar eens proberen met de winterstop op meerdere fronten nog mee te doen. Daarna kijken we verder.
 
Ik hoop ook dat we em nog niet winnen. Wel dat je met vlagen al ziet dat er automatismen en voetbal in aan het slijten zijn, maar verder liever even slow starten en eerst maar eens proberen met de winterstop op meerdere fronten nog mee te doen. Daarna kijken we verder.
Ja daar kan ik niet op hopen, eerlijk gezegd maar ik snap de gedachte. Een klein stootje kan wel motiverend werken.
 
Ik hoop ook dat we em nog niet winnen. Wel dat je met vlagen al ziet dat er automatismen en voetbal in aan het slijten zijn, maar verder liever even slow starten en eerst maar eens proberen met de winterstop op meerdere fronten nog mee te doen. Daarna kijken we verder.
Gewoon winnen op Penalty's.
 
Ik hoop ook dat we em nog niet winnen. Wel dat je met vlagen al ziet dat er automatismen en voetbal in aan het slijten zijn, maar verder liever even slow starten en eerst maar eens proberen met de winterstop op meerdere fronten nog mee te doen. Daarna kijken we verder.
Waarom zou je ooit hopen dat je een wedstrijd/prijs niet wint? :zien:
 
Zou mooi zijn als we hem winnen, want dan heeft Bosz gelijk een prijs gepakt. Zijn we meteen af van het gezeur dat Bosz geen prijzen pakker is.
 
Een prijs is een prijs. Ik weiger mee te gaan in de negativiteit, ik moet nog maar afwachten of Feyenoord daadwerkelijk beter is.
Gewoon 'lekker' ontspannen voetballen en dan zien we wel hoe ver we komen.
Het is altijd leuk met die Schaal he. Je mag eigenlijk niet blij zijn als je hem wint - want het is geen prijs en een veredelde oefenpot. Maar je mag hem ook niet verliezen, want het is de eerste tik aan de concurrentie.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan