Feyenoord - PSV | Vrijdag 4 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Weet dat het een prijs van niks is, maar we hebben bij de fruitschaal nu 2x een reeks van 3 op een rij. Helaas heeft een andere, niet nader te noemen, club dit ook. Zou mooi zijn om hem volgend jaar ook te pakken en zo een streak van 4 neer te zetten.
5 prijzen in 24 maanden. 3 JCS en 2 bekers.
Zijn we nu succesvol of niet? Ik vind 't lastig..

Ik vond uit de (lange) samenvatting eigenlijk niet heel erg blijken dat PSV zo goed was. Ik zag veel kansen voor Feyenoord, waarbij onze verdediging op het laatste moment (goed) optrad. Wel een paar schitterende diepteballen gezien van Boscagli en Veerman. Dat kan een mooi recept worden.

Babadi maakte die buitenspelgoal trouwens echt schitterend af. Die kalmte en technische perfectie in de Kuip, in z'n debuutwedstrijd, als 18 jarige.. Het helpt niet mijn verwachtingen te temperen, wat een heerlijke speler. Ik hoop dat ie nog veel minuten mag maken.

Xavi begon vorig seizoen nog op de bank. Als babadi dezelfde ontwikkeling doormaakt als xavi kan hij heel belangrijk worden dit jaar.
Verschil is wel dat Xavi veel meer power heeft dan Babadi. Die heeft nog wel een jaartje met de grote jongens meetrainen, gym en invalbeurten nodig. Daarom perfect als we Tillman huren

"Joey Veerman was volgens de Feyenoord-trainer de absolute uitblinker. "Er stond bij PSV een speler op het middenveld die niet in de war raakte als je hem onder druk zette. Die vond ik met afstand de beste man op het veld."

Nou, einde discussie. :mad:

Verschil is wel dat Xavi veel meer power heeft dan Babadi. Die heeft nog wel een jaartje met de grote jongens meetrainen, gym en invalbeurten nodig. Daarom perfect als we Tillman huren
Het huren van Tillman is logisch, kans dat dit een negatief effect heeft op de contractonderhandelingen met Babadi is wel aanwezig.

Blijft een precaire zaak, jeugd voldoende de kans geven én voldoende ervaring op het veld hebben om een serieuze kandidaat te zijn op alle fronten.

Het huren van Tillman is logisch, kans dat dit een negatief effect heeft op de contractonderhandelingen met Babadi is wel aanwezig.

Blijft een precaire zaak, jeugd voldoende de kans geven én voldoende ervaring op het veld hebben om een serieuze kandidaat te zijn op alle fronten.
Babadi kan ook op de flanken. Ik heb het gevoel dat Vertessen of Ghazi nog wel weggaat. Of Til.

Die jongen moet gewoon bijtekenen heeft nog niks bewezen en krijgt een kans tegen Feyenoord in de Kuip oftewel de trainer heeft veel vertrouwen in hem. Ik zie voor hem geen enkele reden om niet bij te tekenen. (Dat hij en zijn zaakwaarnemer er alles uit willen halen vind ik dan wel logisch).

Met nagenoeg dezelfde spelers zie ik ineens voetbal wat ik graag zie van mijn club. Ik weet dat het maar een begin is maar toch onder RVN heb ik geen lijn kunnen ontdekken. PSV hoort in de eredivisie bijna altijd de bovenliggende partij te zijn met veel balbezit en dominant. Moet pijnlijk zijn voor Ruud om te zien dat ie te vroeg eraan is begonnen.
Uit winnen in de Kuip tegen Fnoord is een zeldzaamheid erg goed gedaan. En waarom is de verdeling supporters niet 50/50? Nu gewoon echt een uitwedstrijd.

Sneeuwvlok zal Sneeuwvlok niet zijn om wat kritische punten te benoemen:
Baka viel erg tegen deed bijna niets goed
Cornes waren bedroevend genomen door veel verschillende spelers
ESPN blijft het proberen met suggestieve vragen en opmerkingen

Dikke pluspunt
De Scheids neutraal en objectief prima gefloten
Sangare
Noa lang
Benitez
Boscagli
en als afsluiter Jawel Teze piet paniek gewoon prima gespeeld ;)

Krijg zin het seizoen en zien denk ik meer leuke wedstrijden van ons PSV waar ons dat brengt zien we dan wel eerst maar aantrekkelijk voetbal!

Altijd leuk die beoordelingen van onder meer VP

Lees je dit over Bijlow
De Oranje-doelman liet al snel een voorzet van Teze los en ging bijna in de fout bij een poging van Noa Lang. Hij kwam na rust veel beter uit de kleedkamer en had meerdere uitstekende reddingen.

En dit over Benitez
De Argentijn hielp PSV met een paar fraaie reddingen en had ook een keer een aardige opening op Lang. Hij maakte daarmee een degelijke indruk.

Dan snap je volledig dat Bijlow een hoger cijfer haalt dan Benitez :shrug:

Altijd leuk die beoordelingen van onder meer VP

Lees je dit over Bijlow
De Oranje-doelman liet al snel een voorzet van Teze los en ging bijna in de fout bij een poging van Noa Lang. Hij kwam na rust veel beter uit de kleedkamer en had meerdere uitstekende reddingen.

En dit over Benitez
De Argentijn hielp PSV met een paar fraaie reddingen en had ook een keer een aardige opening op Lang. Hij maakte daarmee een degelijke indruk.

Dan snap je volledig dat Bijlow een hoger cijfer haalt dan Benitez :shrug:

Bijlow had last van hete bitterballen. Als dit onze Oranje keeper moet zijn, dan is het echt treurig gesteld.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan