el berber
Jeugdspeler
vd Hoorn had al in de tweede minuut direct geel moeten krijgen. Op het middenveld wilde hij door dekken op Tillman en hij was echt veel en veel te laat en trapte daardoor Tillman vol op de enkel. Dat dit geen geel was is echt een schande. Doordat hij dus alleen een vrije trap gaf en dat vd Hoorn daarna weer wegkwam zonder kaart(tot 2x toe) was voor FC Utrecht het signaal om va banque te gaan. PSV kon tegen niet op tegen deze agressie. Niemand deed wat terug aangezien koorknaap Lammers in de 40ste minuut namens Utrecht voor het eerst een vrije trap meekreeg. Heeft PSV het volledig aan zichzelf te danken deze 1-1? Ja.. Als je geen agressie en strijd kan brengen en overlopen wordt dan heb je het aan jezelf te danken. Aan de andere kant bracht Kooij Utrecht in het zadel door niet meteen een grens aan te geven. Utrecht wist dat het heeel ver kon gaan. En hiermee beïnvloed je als scheidsrechter gewoon de wedstrijd.Wel goed lezen wat ik schrijf en ingaan op de inhoud a.u.b.
Ik beweer helemaal niet "echt objectief" te zijn, maar stel dat die van mij gevraagde objectiviteit ook niet te vinden was bij degenen die PSVkanalles noemde.
Of vond jij de commentator soms wel neutraal?
Dan wat betreft Kooy. Zoals zo vaak wordt er weer veel heisa gemaakt om eén enkel momentje dat PSV voordeel zou hebben gehad maar blijkbaar snap jij niet dat als Kooy de gele kaart die hij Luuk waard vond tweemaal aan van der Hoorn had gegeven je een heel ander duel had gekregen.
En als hij, al dan niet na consultatie van de VAR, de penalty geeft bij de - inmiddels al in het vergeetboek geraakte - opzettelijke handsbal waardoor Luuk niet kon scoren, stond het al voor rust 0-2.
Ook Basc en Dropshot geven duidelijk aan dat het geen "warrig fluiten" was waar beide ploegen in gelijke mate last van hadden , maar dat PSV wel degelijk is benadeeld.
Dit staat los van het feit, wat ik eerder al benadrukte, dat PSV zwak speelde en uiteraard verder naar zichzelf moet kijken bij dit puntverlies.
Maar op de "objectiviteit" van randstadmedia en hun invloed op de "objectiviteit" van mensen uit Zeist valt heel wat aan te merken.
Dat Peter Bosz dat uiteraard niet doet voor de camera is logisch en verstandig.
Je komt al die egotrippers met lange tenen immers nog vaak tegen.