FC Utrecht - PSV | Zondag 21 januari | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
qXdR5iV.png


AfX8XnH.png
 
Nou, afgaande op deze stats, en de thuiswedstrijd die vooralsnog de moeilijkste wedstrijd van het seizoen was is PSV gewaarschuwd.
Ik herinner mij nog dat FC Utrecht uit tot 2018 die uitwedstrijd was die altijd wel goed kwam. Dat is al een tijdje niet meer het geval...

Die thuiswedstrijd was overigens vooral lastig vanwege Douvikas, en die hebben ze verkocht. Dat was vorig jaar hun enige echt doelpuntenmaker.
 
Als je zo terug kijkt een zeer lastige wedstrijd. Aan de andere kant zijn zij uit vorm, geen echte spits (Lammers is de laatste jaren meer een soort no. 10 geworden). Ik verwacht niet veel van FC Utrecht. Zakelijke 0-3
 
Joey Kooij leidt de wedstrijd, Pol van Boekel zit samen met Freek Vabdeursen achter de schermen.
 
Utrecht staat weer stukken beter nu Jans coach is (eigenlijk echt een legend die Ron Jans). Koppie erbij houden en proberen de zwakke fasen zo kort mogelijk te houden. Hopelijk is onze Joey er weer bij ook, want Tillman kan blijkbaar niet alles spelen. Zo ook Schouten, die halfziek was schijnbaar.
 
Utrecht staat weer stukken beter nu Jans coach is (eigenlijk echt een legend die Ron Jans). Koppie erbij houden en proberen de zwakke fasen zo kort mogelijk te houden. Hopelijk is onze Joey er weer bij ook, want Tillman kan blijkbaar niet alles spelen. Zo ook Schouten, die halfziek was schijnbaar.
Stukken beter, en daarmee een bloedeloze 0-0 spelen tegen Vitesse. Dan stonden ze er wel heel slecht.
Ze komen nog steeds slecht tot scoren, gemiddeld 1 goal per wedstrijd. Slechts 2 wedstrijden 3x weten te scoren.
 
Stukken beter, en daarmee een bloedeloze 0-0 spelen tegen Vitesse. Dan stonden ze er wel heel slecht.
Ze komen nog steeds slecht tot scoren, gemiddeld 1 goal per wedstrijd. Slechts 2 wedstrijden 3x weten te scoren.
Maar daarom hebben ze Pyjama Sam natuurlijk!

We gaan het zien. De laatste tijd hebben we het daar moeilijk, en het is typisch zo'n team dat tegen topclubs altijd wat beter uit de verf komt. Zaak voor ons is gewoon doorgaan met wat we doen en het koppie erbij houden. De eerste paar wedstrijden na de winterstop zijn minder vlekkeloos dan de laatste paar ervoor.
 
Gister wilde Bosz Tillman eigenlijk niet laten spelen, omdat er getwijfeld wordt of hij dat fysiek aan kan. Toen Veerman uitviel, moest hij alsnog spelen. Met Feyenoord volgende week erbij, denk ik dat Tillman nu tijdens een andere wedstrijd alsnog rust krijgt.
Aha, vreemd. Altijd? Of alleen nu?
Ondanks dat we er al 17 hebben gewonnen, blijf ik nog trauma's houden aan vorige seizoenen tijdens dit soort uitwedstrijden. Dus, bewijs maar weer mijn tegendeel!
Precies!
 
Utrecht staat weer stukken beter nu Jans coach is (eigenlijk echt een legend die Ron Jans). Koppie erbij houden en proberen de zwakke fasen zo kort mogelijk te houden. Hopelijk is onze Joey er weer bij ook, want Tillman kan blijkbaar niet alles spelen. Zo ook Schouten, die halfziek was schijnbaar.
Jans is Eredivisie cult. Eigenlijk voor elke Eredivisie club onder de top een goede coach, maar voor de top en het buitenland niet. Echt een nuchtere Nederlander die lekker wat in de luwte herstelwerkzaamheden verricht waar de Eredivisie middenmoot tot subtop dat nodig heeft.
 
Jans is Eredivisie cult. Eigenlijk voor elke Eredivisie club onder de top een goede coach, maar voor de top en het buitenland niet. Echt een nuchtere Nederlander die lekker wat in de luwte herstelwerkzaamheden verricht waar de Eredivisie middenmoot tot subtop dat nodig heeft.
De topper van de subtoppers. Een eredivisie parel. Net als Henk de Jong bijvoorbeeld. Dat zijn de figuren die de Eredivisie (of KKD in dit geval ook) mede zo mooi maken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan