Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Uitwedstrijd
Wind uit het noord Oosten
Luchtvochtigheid 47 procent
Wintertijd
Ja, het wordt 1-3![]()
Nou, afgaande op deze stats, en de thuiswedstrijd die vooralsnog de moeilijkste wedstrijd van het seizoen was is PSV gewaarschuwd.
Ik herinner mij nog dat FC Utrecht uit tot 2018 die uitwedstrijd was die altijd wel goed kwam. Dat is al een tijdje niet meer het geval...Nou, afgaande op deze stats, en de thuiswedstrijd die vooralsnog de moeilijkste wedstrijd van het seizoen was is PSV gewaarschuwd.
Dan is Leiden in last.Joey Kooij leidt de wedstrijd, Pol van Boekel zit samen met Freek Vabdeursen achter de schermen.
Stukken beter, en daarmee een bloedeloze 0-0 spelen tegen Vitesse. Dan stonden ze er wel heel slecht.Utrecht staat weer stukken beter nu Jans coach is (eigenlijk echt een legend die Ron Jans). Koppie erbij houden en proberen de zwakke fasen zo kort mogelijk te houden. Hopelijk is onze Joey er weer bij ook, want Tillman kan blijkbaar niet alles spelen. Zo ook Schouten, die halfziek was schijnbaar.
Maar daarom hebben ze Pyjama Sam natuurlijk!Stukken beter, en daarmee een bloedeloze 0-0 spelen tegen Vitesse. Dan stonden ze er wel heel slecht.
Ze komen nog steeds slecht tot scoren, gemiddeld 1 goal per wedstrijd. Slechts 2 wedstrijden 3x weten te scoren.
Huh?want Tillman kan blijkbaar niet alles spelen.
Gister wilde Bosz Tillman eigenlijk niet laten spelen, omdat er getwijfeld wordt of hij dat fysiek aan kan. Toen Veerman uitviel, moest hij alsnog spelen. Met Feyenoord volgende week erbij, denk ik dat Tillman nu tijdens een andere wedstrijd alsnog rust krijgt.
Aha, vreemd. Altijd? Of alleen nu?Gister wilde Bosz Tillman eigenlijk niet laten spelen, omdat er getwijfeld wordt of hij dat fysiek aan kan. Toen Veerman uitviel, moest hij alsnog spelen. Met Feyenoord volgende week erbij, denk ik dat Tillman nu tijdens een andere wedstrijd alsnog rust krijgt.
Precies!Ondanks dat we er al 17 hebben gewonnen, blijf ik nog trauma's houden aan vorige seizoenen tijdens dit soort uitwedstrijden. Dus, bewijs maar weer mijn tegendeel!
Jans is Eredivisie cult. Eigenlijk voor elke Eredivisie club onder de top een goede coach, maar voor de top en het buitenland niet. Echt een nuchtere Nederlander die lekker wat in de luwte herstelwerkzaamheden verricht waar de Eredivisie middenmoot tot subtop dat nodig heeft.Utrecht staat weer stukken beter nu Jans coach is (eigenlijk echt een legend die Ron Jans). Koppie erbij houden en proberen de zwakke fasen zo kort mogelijk te houden. Hopelijk is onze Joey er weer bij ook, want Tillman kan blijkbaar niet alles spelen. Zo ook Schouten, die halfziek was schijnbaar.
De topper van de subtoppers. Een eredivisie parel. Net als Henk de Jong bijvoorbeeld. Dat zijn de figuren die de Eredivisie (of KKD in dit geval ook) mede zo mooi maken.Jans is Eredivisie cult. Eigenlijk voor elke Eredivisie club onder de top een goede coach, maar voor de top en het buitenland niet. Echt een nuchtere Nederlander die lekker wat in de luwte herstelwerkzaamheden verricht waar de Eredivisie middenmoot tot subtop dat nodig heeft.