FC Twente - PSV | Zondag 22 november | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dit seizoen in deze wedstrijden 9 gespeeld 20 punten 20 goals 6 tegengoals
Vorig seizoen in deze wedstrijden 8 gespeeld 22 punten 21 goals 3 tegengoals

Vorig seizoen hadden we in deze wedstrijden beduidend meer punten, meer goals gemaakt in minder wedstrijden en minder goals tegen.
Tel daarbij de zeperds op in Europa tegen Granada en Paok.

Leuk met Gotze, Sangare en Max maar we zijn er qua resultaten beduidend minder op geworden. Dus waar praat je over?
Hadden we vorig seizoen ook corona? Is toch niet te vergelijken.

Edit; ik zeg niet dat we dit seizoen zonder corona per se minder punten hadden. Maar acht de kans wel groot dat de selectie van vorig seizoen zonder corona minder punten had gepakt.

En waarom vergelijk je 8 met 9 wedstrijden?
 
Dat dit een wet schijnt te zijn betekent niet dat ik het niet grappig mag vinden :)
Vind je hem nu pas grappig dan? Want het bestaat al die tijd dat jij voetbal kijkt, of andere sport die op topniveau wordt gespeeld en waar miljoenen mee gemoeid zijn.
 
Hadden we vorig seizoen ook corona? Is toch niet te vergelijken.

Edit; ik zeg niet dat we dit seizoen zonder corona per se minder punten hadden. Maar acht de kans wel groot dat de selectie van vorig seizoen zonder corona minder punten had gepakt.

En waarom vergelijk je 8 met 9 wedstrijden?
Ik kan moeilijk PSV-Emmen vergelijken.
 
Je toon blijft gewoon hezelfde hè?
Sorry? Hij vraagt of ik terug wil naar vorig jaar. Daarmee suggereert hij dat het vorig jaar slechter was. Dat is echt onzin, dus vraag ik waar hij over praat. Duidelijk? Maar je blijft maar bezig he met mij lastig vallen?
 
Ongelooflijk toch.
Zie bij de samenvattingen dat bij sparta ado een bal tegen een uitgestoken arm komt. Vergelijkbare situatie als bij gakpo, maar dan dus met uitgestoken arm.
Geen penalty. Geen VAR die de scheids corrigeert.
Complete willekeur bij toepassen regels.
Waarom gaat t dáár niet over in al die onzinpraatprogrammas?
 
2 dingen waar ik me echt kapot aan irriteer en waardoor we als we dat niet slimmer gaan doen een kansloos seizoen gaan hebben terwijl we zat kwaliteit hebben.

1. Totaal geen spreiding van de krachten. Er is altijd wel een half uur in de wedstrijd waarin ze totaal door het ijs zakken
2. Egoisme bij alle aanvallers. Dramatisch. Een schande.
 
Dat contrast hier is soms toch best wel grappig :D 60 minuten lang is er eigenlijk niets aan de hand. Positieve verhalen, wat kleine dissonanten, maar het ziet er leuk uit. Doelpunt valt en alles en iedereen kan er niks meer van. Hoe die penalty dan het verschil had kunnen maken in alles geweldig of alles kut, is toch ergens wel komisch haha.

Mwoah, we hebben over het algemeen best wat goede spelers. Het elftal is uit balans, maar in vaak de eerste helft laat PSV zien echt wel prima te kunnen voetballen. Als je dat minstens 70 minuten zou zien per wedstrijd en wedstrijden gewoon eens op slot worden gegooid hoor je niemand. Je hoort mensen omdat PSV elke keer een soort script afloopt: dominant zijn, scoren, op de meest wonderlijke wijzes niet uitlopen en dan weer een dramatische tweede helft op de mat leggen en het weggeven. Tegenstanders gaan zich hier op instellen, zie de woorden van Jans en weten dat als ze de storm van 45 minuten hebben overleefd je daarna een gigantisch grote kans op een resultaat hebt, want PSV komt gewoon niet meer tot scoren daarna, gaat achteruit lopen en louter tegenhouden. DAT is het probleem, dat godsgruwelijke, topclub-onwaardige verval dat met name in uitwedstrijden voorkomt, maar eigenlijk bijna elke wedstrijd wel. Incidenteel wint PSV wel een wedstrijd of neemt men wel afstand (zoals PEC uit), maar over de gehele linie leidt het veel te vaak tot puntenverlies. Kom op man, met de spelers die wij hebben moet je toch gewoon meer kunnen presteren. En ja, een Twente en PAOK moet je ook kunnen verslaan als je centrum wat minder is. Alsof al die teams ook over de gehele linie zo in balans zijn. Dat valt echt wel mee hoor en het is een veel te gemakkelijk excuus. Het zal wel hier en daar meespelen en zeker het verval nog erger maken als het voorkomt, maar het is echt niet de hoofdreden. Tijdens de ''sterke helft'' van PSV houden die zich ook prima staande en tijdens het verval zakt iedereen door de ondergrens, ook de spelers die dit elftal de uitstraling moeten geven van een topteam. Andere teams presteren wel constanter over een gehele wedstrijd, daar waar je bij PSV weet dat als je 1-0 voor staat bij rust je eigenlijk al weer in de problemen gaat komen, omdat het tankje blijkbaar al leeg is bij de spelers.
 
Sorry? Hij vraagt of ik terug wil naar vorig jaar. Daarmee suggereert hij dat het vorig jaar slechter was. Dat is echt onzin, dus vraag ik waar hij over praat. Duidelijk? Maar je blijft maar bezig he met mij lastig vallen?
Dacht dat je had gezegd niet meer terug te komen hier?
Waarom toch weer terug?
 
Vind je hem nu pas grappig dan? Want het bestaat al die tijd dat jij voetbal kijkt, of andere sport die op topniveau wordt gespeeld en waar miljoenen mee gemoeid zijn.

Ook het feit dat dit allang zo is betekent niet dat ik het niet mag benoemen nadat ik de wedstrijd heb gevolgd via dit forum en me dat opviel. Ik deelde iets wat ik grappig vond om te zien. Meer ook niet. Niks provocerends naar niemand niet, vandaar mijn toevoeging "of het nou terecht is of niet".

En als we geen dingen meer mogen posten die allang bekend zijn dan wordt het hier ook aardig rustig denk ik. Beetje saai
 
Dit is eigenlijk al jaren zo; voor komen en dan wegzakken met niet zelden puntverlies. Voor een topclub hebben we te weinig wedstrijden die je achterover liggend relaxed kan kijken. Hoopte dat het met Schmidt anders zou zijn. Spel is zeker beter dan andere jaren maar slechts delen van wedstrijden
 
Sorry? Hij vraagt of ik terug wil naar vorig jaar. Daarmee suggereert hij dat het vorig jaar slechter was. Dat is echt onzin, dus vraag ik waar hij over praat. Duidelijk? Maar je blijft maar bezig he met mij lastig vallen?
Wij vallen je niet lastig, we spreken je aan als zijnde forumleiding.
Je had toch een eigen bedrijf? Als jij iemand aanspreekt op zijn gedrag, gaat ie dan ook roepen dat je hem niet moet lastig vallen, dat je hem niet moet stalken? Denk het niet.
Dus ga op een normale manier een gesprek aan, volgens de forumregels. Als dat niet mogelijk is, dan volgen andere maatregelen.
 
Ook het feit dat dit allang zo is betekent niet dat ik het niet mag benoemen nadat ik de wedstrijd heb gevolgd via dit forum en me dat opviel. Ik deelde iets wat ik grappig vond om te zien. Meer ook niet. Niks provocerends naar niemand niet, vandaar mijn toevoeging "of het nou terecht is of niet".

En als we geen dingen meer mogen posten die allang bekend zijn dan wordt het hier ook aardig rustig denk ik. Beetje saai
Aansteller ;)
 
Sorry? Hij vraagt of ik terug wil naar vorig jaar. Daarmee suggereert hij dat het vorig jaar slechter was. Dat is echt onzin, dus vraag ik waar hij over praat. Duidelijk? Maar je blijft maar bezig he met mij lastig vallen?
Ik val je niet lastig, ik spreek je aan op je manier van communiceren. Die is in mijn beleving -en die van het gros der bezoekers- op z'n minst confrontatiegericht te noemen. Dat maakt mij in die zin dan weer niet heel veel uit hoor. Gewoon zo doorgaan, dan is dat probleem snel opgelost. (Y)
 
2 belachelijke strafschoppen gegeven door Van Boekel.
Je krijgt tegenwoordig keihard een bal op je geschoten en als je handen dan iets te ver naar links of rechts gaan is het al een strafschop.
Dit slaat echt helemaal nergens op en kost PSV onterecht wéér 2 punten door falende arbitrage.

Natuurlijk was de 2e helft van PSV beduidend minder dan de 1e helft, maar dan nog moet de arbitrage hier weg blijven met de strafschoppen.
 
Ik val je niet lastig, ik spreek je aan op je manier van communiceren. Die is in mijn beleving -en die van het gros der bezoekers- op z'n minst confrontatiegericht te noemen. Dat maakt mij in die zin dan weer niet heel veel uit hoor. Gewoon zo doorgaan, dan is dat probleem snel opgelost. (Y)
Een oprechte vraag, maar wat is er mis met de vraag waar hij over praat? Hij suggereert dat het vorig jaar beter was. Dat weerleg ik met uitslagen. Dan vraag ik waar hij over praat mbt vorig seizoen.
 
2 belachelijke strafschoppen gegeven door Van Boekel.
Je krijgt tegenwoordig keihard een bal op je geschoten en als je handen dan iets te ver naar links of rechts gaan is het al een strafschop.
Dit slaat echt helemaal nergens op en kost PSV onterecht wéér 2 punten door falende arbitrage.

Natuurlijk was de 2e helft van PSV beduidend minder dan de 1e helft, maar dan nog moet de arbitrage hier weg blijven met de strafschoppen.

Het is geen falende arbitrage. Het zijn falende regels die ze bedacht hebben. De arbitrage houdt zich er alleen aan.
 
2 belachelijke strafschoppen gegeven door Van Boekel.
Je krijgt tegenwoordig keihard een bal op je geschoten en als je handen dan iets te ver naar links of rechts gaan is het al een strafschop.
Dit slaat echt helemaal nergens op en kost PSV onterecht wéér 2 punten door falende arbitrage.

Natuurlijk was de 2e helft van PSV beduidend minder dan de 1e helft, maar dan nog moet de arbitrage hier weg blijven met de strafschoppen.
:unsure: Weet jij wat een stokpaardje is? :rolleyes:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan