FC Twente - PSV | Zaterdag 27 januari | Eindstand: 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Of het expres is, laat ik in het midden. Maar ik geloof er niet in dat dit altijd precies uitmiddelt.

Roda is een paar seizoenen geleden gedegradeerd door scheidsrechterlijke dwalingen. Stuk of 3 rode kaarten die achteraf geseponeerd werden, maar ondertussen kwamen ze wel met 10 man te staan en verloren de wedstrijd.
 
Roda is een paar seizoenen geleden gedegradeerd door scheidsrechterlijke dwalingen. Stuk of 3 rode kaarten die achteraf geseponeerd werden, maar ondertussen kwamen ze wel met 10 man te staan en verloren de wedstrijd.

In het geval van Roda natuurlijk helemaal prima, maar ik snap je punt. Het had ook een leuke club kunnen overkomen.
 
Waarom? De angst van de trainer...

Het is ook eigenlijk geen verrassing meer, maar ik blijf erbij dat ik heel graag een andere trainer zie. Heel veel respect voor de voetballer en mens Cocu, maar als trainer vind ik hem uitermate zwak.
 
En ons nieuw wonderkind is nog steeds het rijpen haha, wat een bullshit. Als die echt zo goed is als men lult dan kan die na 24 uur al spelen, desnoods met jetlag. Hij gaat echt geen Brabantse worstenbroodjesbakken dat die eerst alles moet leren. Hij heeft wel of geen feeling voor goaltjes.
 
Het is ook eigenlijk geen verrassing meer, maar ik blijf erbij dat ik heel graag een andere trainer zie. Heel veel respect voor de voetballer en mens Cocu, maar als trainer vind ik hem uitermate zwak.

Ben het niet oneens met je. Maar toch, als hij voor de derde keer kampioen wordt met steeds een op paper minded elftal dan onze Amsterdamse vrienden, moet hij toch wel iets goed doen
 
En ons nieuw wonderkind is nog steeds het rijpen haha, wat een bullshit. Als die echt zo goed is als men lult dan kan die na 24 uur al spelen, desnoods met jetlag. Hij gaat echt geen Brabantse worstenbroodjesbakken dat die eerst alles moet leren. Hij heeft wel of geen feeling voor goaltjes.

Eens hoor, maar volgens mij had het ook met een blessure te maken.
 
Natuurlijk Ramselaar erin en Mauro er weer uit. Sjonge. Waarom nou weer.

Ik had stiekem ook wel Mauro willen zien op de plek van Ramselaar. Je weet dat Twente 532 gaat spelen en dus niet gaan aanvallen. Dan heb je meer aan een type Mauro op het middenveld die beter is in de kleine ruimte's, dan Ramselaar. Helaas kiest Cocu voor zekerheidjes en had je deze opstelling allang zien aan komen.
 
En ons nieuw wonderkind is nog steeds het rijpen haha, wat een bullshit. Als die echt zo goed is als men lult dan kan die na 24 uur al spelen, desnoods met jetlag. Hij gaat echt geen Brabantse worstenbroodjesbakken dat die eerst alles moet leren. Hij heeft wel of geen feeling voor goaltjes.

Ligt natuurlijk ook niet aan die jongen of hij gelijk gaat spelen of niet. Als het aan hem zelf ligt had ie waarschijnlijk gelijk na zijn aankomst al gespeeld, of iig nadat zijn blessure voorbij was. Waarschijnlijk houdt Cocu het gewoon tegen, met quatschverhalen over wennen, etc.
 
Nou een keer WEL doordrukken naar 0-2 en niet zorgen dat we moeten billenknijpen.
 
Pfff die commentator... Voor de bal rolt al twee keer janken dat PSV vorige week eeen narrow escape had. En nu loopt t kennelijk als n trein want lozano noemt hoe t​​​​​​joekie...
 
En ons nieuw wonderkind is nog steeds het rijpen haha, wat een bullshit. Als die echt zo goed is als men lult dan kan die na 24 uur al spelen, desnoods met jetlag. Hij gaat echt geen Brabantse worstenbroodjesbakken dat die eerst alles moet leren. Hij heeft wel of geen feeling voor goaltjes.

Bij Ajax worden ze heel vaak de eerste maanden bij Jong Ajax geplaatst. Dat doen wij iig niet.
Bovendien is hij volgens mij niet fit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan