FC Twente - PSV | Zaterdag 27 januari | Eindstand: 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Blom een wispelturige scheidsrechter. Het kan alle kanten op. Er is altijd wel iets met Blom. Een wedstrijd fluiten waarbij hij niet opvalt ( goede scheidsrechter ) komt zelden voor.
 
Toch raar dat we bovenaan staan en in de achterste linie maar 1 goede speler hebben te weten Santiago Arias.Het zou me niets verbazen als Blom met graagte hem een rode kaart wil gaan aansmeren.Dus wordt het weer zeer spannend met onze matige Brenet,Schwaab en Isimat achterin.Als 1 van de laatste 2 vervangen wordt door Obispo heb ik daar vrede mee.
Ik gok een 1-2 voor PSV.
 
Twente heeft het Ajax heel moeilijk gemaakt. Ik verwacht geen walk-over. Met Maher en El Hamdaoui erbij hebben ze voor Twente-begrippen toch twee uitstekende versterkingen. Ik verwacht dat Gudmundsson minimaal 20 minuten speeltijd krijgt. Hij is immers wederom geslaagd voor korte invalsbeurt. Dat zou toch ook Cocu moeten zien.
 
Twente heeft het Ajax heel moeilijk gemaakt. Ik verwacht geen walk-over. Met Maher en El Hamdaoui erbij hebben ze voor Twente-begrippen toch twee uitstekende versterkingen. Ik verwacht dat Gudmundsson minimaal 20 minuten speeltijd krijgt. Hij is immers wederom geslaagd voor korte invalsbeurt. Dat zou toch ook Cocu moeten zien.

Ajax heeft het zichzelf vooral moeilijk gemaakt tegen FC Twente. Ze stonden met 0-2 voor en er was niets aan de hand. En daarna stonden ze ook nog met 2-3 voor. :shifty:
 
Ajax heeft het zichzelf vooral moeilijk gemaakt tegen FC Twente. Ze stonden met 0-2 voor en er was niets aan de hand. En daarna stonden ze ook nog met 2-3 voor. :shifty:

Net zoals PSV het zichzelf voortdurend onnodig moeilijk maakt dus eigenlijk:unsure:. Verder speelde Ajax niet tegen het Twente van Verbeek, en daar had PSV het in de thuiswedstrijd ook al moeilijk genoeg mee, ook al was Verbeek toen net pas aangesteld; laat staan nu hij er al een poosje zit en ze zich versterkt hebben met een Maher die zijn gram zal willen halen tegen PSV. Nee, dit gaat echt niet makkelijk worden.
 
Leuke ideeën, maar dat gaat Cocu natuurlijk niet doen. Zou wel eens tijd worden dat Cocu Lozano eens op links posteert en hem verbiedt om op rechts te spelen, en wat Bergwijn en Gudmundsson betreft geef ik je gelijk, maar ongeacht wie er in de basis begint, ze beginnen allemaal met een achterstand en een man minder dan de tegenstander, aangezien de wedstrijd onder lijding staat van Blom.

Onder lijding van Blom. Een mooi bewussie neem ik aan. :D

Maar een wedstrijd die zo kan lijken op die tegen Heracles, inclusief twijfelachtige arbitraire beslissingen. Als de afloop gelijk is dan teken ik er voor.
 
P.s is er iemand die twijfelt dat dit bij een PSV-er wel rood was geweest?

https://twitter.com/FOXSportsnl/status/956252351760928774

De 'wat als' onzin, ik weet zeker dat ze op ajaks/feyenoord forum ook 10 clips hebben met de vraag waarom PSV met iets wel weg kwam en of het een kaart waard was, St. Juttemus gast had met zijn lenigheid gewoon rood moet hebben, of op turnen moeten gaan. Soms zit het mee en kom je met shit weg en soms word je benadeeld om niks.

In 34 wedstrijden is elke speler wel 10x genaaid en 10x gematst
 
De 'wat als' onzin, ik weet zeker dat ze op ajaks/feyenoord forum ook 10 clips hebben met de vraag waarom PSV met iets wel weg kwam en of het een kaart waard was, St. Juttemus gast had met zijn lenigheid gewoon rood moet hebben, of op turnen moeten gaan. Soms zit het mee en kom je met shit weg en soms word je benadeeld om niks.

In 34 wedstrijden is elke speler wel 10x genaaid en 10x gematst

Is toch interessant dat het altijd na precies 34 wedstrijden weer "gelijk" is.
 
Is toch interessant dat het altijd na precies 34 wedstrijden weer "gelijk" is.

Ah, nu ga je suggereren dat sommige expres in het begin of 2de gedeelte van het seizoen worden aangepakt of belemmerd :D
Ik geloof meer in karma en preutsheid dan onpartijdigheid. Een scheids word ook beoordeeld elk wedstrijd, dus die doet heus wel zijn best om goed te scoren en beoordelen. Het bekende thuisvoordeel fluiter zal je altijd hebben, verder zal het allemaal wel mee vallen.
 
Ah, nu ga je suggereren dat sommige expres in het begin of 2de gedeelte van het seizoen worden aangepakt of belemmerd :D
Ik geloof meer in karma en preutsheid dan onpartijdigheid. Een scheids word ook beoordeeld elk wedstrijd, dus die doet heus wel zijn best om goed te scoren en beoordelen. Het bekende thuisvoordeel fluiter zal je altijd hebben, verder zal het allemaal wel mee vallen.

Of het expres is, laat ik in het midden. Maar ik geloof er niet in dat dit altijd precies uitmiddelt.
 
Isimat Mirin en Arias staan allebei op 4 gele kaarten. Erg gevaarlijk. Als ze beiden geel krijgen kunnen ze niet meespelen tegen PEC Zwolle.
 
Dan komt Luckassen...

Wou net zeggen....

Over Luckassen gesproken, belachelijke aankoop, nog altijd. Had beter die 6 miljoen in een linksback kunnen stoppen.

Maar goed, das offtopic.

Twente straks. Verwacht zelfde opstelling, al zou ik wel Gudmundsson wel graag zien op de plek van Bergwijn, zal vast niet de enige zijn. Hopelijk is Van Ginkel weer terug, al speelde Mauro op het middenveld best leuk tegen Heracles.
 
Dat het zo veel potjes, allemaal moet afhangen "van die ene beslissing"
Hangen we ook niet gewoon door al die gemiste kansen of verdedigende blunders?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan