FC Midtylland - PSV | Dinsdag 10 augustus | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Op reddit kwam ik aardig wat Benfica supporters tegen, maar vooralsnog scheten die behoorlijk in hun broek.

Nou is dat op reddit vaak wel de cultuur hoor, je zegt eerder 'We're fucked', dan 'Gonna be an easy game'.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik het niet helemaal goed had gevolgd en je mij eind vorig seizoen had verteld dat we de allesbeslissende playoff wedstrijd moesten spelen tegen een team dat in de laatste wedstrijden 5-1 en 1-2 wint van Galatasaray, 3-0 en 0-1 wint van Midtjylland en in een finale in de Arena 0-4 wint van Ajax ik ook gedacht zou hebben: faya.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik het niet helemaal goed had gevolgd en je mij eind vorig seizoen had verteld dat we de allesbeslissende playoff wedstrijd moesten spelen tegen een team dat in de laatste wedstrijden 5-1 en 1-2 wint van Galatasaray, 3-0 en 0-1 wint van Midtjylland en in een finale in de Arena 0-4 wint van Ajax ik ook gedacht zou hebben: faya.
Precies. Ik kwam ze ook vooral tegen in de thread van Gotzes 4-0 tegen Ajax.

Ja maar als PSV tegen Ajax niet de 0-1, 0-2, 0-3 en 0-4 gemaakt had, had het wel eens heel anders kunnen uitpakken dus.....

Ik denk dat het een ouderwetse 50/50 wedstrijd wordt. Maar de supporters van Benfica zullen wel denken wie zijn gakpo, madueke, van ginkel en ramalho? Gotze? O ja van dat doelpunt in de finale. Wij denken dan weer, hè die ouwe Belg en nog zo’n ouwe bekende achterin.
Wie van Breukelen is weten ze nog heel erg goed 😄

Laatst bewerkt door een ninja:
Eens, denk ik.... want wat is "faya"? :ROFL:
Over dat negatieve tegen Portugese tegenstanders:

SV speelde tegen de volgende tegenstanders uit Portugal:​

Benfica SL
Estoril Praia
Porto FC
Sporting Lissabon

Thuis
8 4 3 1 16 7
Uit
11 3 3 5 16 24
Neutraal
3 2 1 0 6 0
Totaal
22 9 7 6 38 31
Tsja statistieken. In 1988 ging PSV een ronde verder. Ik denk niet dat het invloed heeft op het resultaat van de komende weken. Portugal en Benfica staan hoger op de ranking dan Nederland en PSV. Dus ik zie Benfica als dik favoriet.

Tsja statistieken. In 1988 ging PSV een ronde verder. Ik denk niet dat het invloed heeft op het resultaat van de komende weken. Portugal en Benfica staan hoger op de ranking dan Nederland en PSV. Dus ik zie Benfica als dik favoriet.
Favoriet zijn ze wel. Maar ik acht het 55/60 procent voor Benfica en 45/40 procent voor PSV.

PSV heeft zeker kans, zeker met het goede spel van de afgelopen tijd. Maar ze moeten wel 100% gefocust zijn.
Als PSV het wint tegen Benfica dan verdienen ze CHL ook zeker.

Los van vorm is Benfica zeker favoriet. Ik heb wel het idee dat PSV er nu lekker in zit, en een momentum gaande hebben. Het zal ook een beetje mee moeten zitten, maar denk dat het ongeveer een 50/50 is.

Los van vorm is Benfica zeker favoriet. Ik heb wel het idee dat PSV er nu lekker in zit, en een momentum gaande hebben. Het zal ook een beetje mee moeten zitten, maar denk dat het ongeveer een 50/50 is.
Ik denk ook 50/50. Waarom zou Benfica favoriet zijn? :confused:
Vorig seizoen slechts 3e in Portugal achter Sporting Club de Portugal en FC Porto.

Ik denk ook 50/50. Waarom zou Benfica favoriet zijn? :confused:
Vorig seizoen slechts 3e in Portugal achter Sporting Club de Portugal en FC Porto.
Groter budget, sterke selectie (op papier mv van 325 miljoen) en een geschiedenis van van goede prestaties. Ook Porto en Sporting zou ik als favoriet scharen als we dat de tegenstanders waren.

Maar goed dat is allemaal op papier. PSV moet gewoon knallen en laten zien CL waardig te zijn :PSV:

Groter budget, sterke selectie (op papier mv van 325 miljoen) en een geschiedenis van van goede prestaties. Ook Porto en Sporting zou ik als favoriet scharen als we dat de tegenstanders waren.

Maar goed dat is allemaal op papier. PSV moet gewoon knallen en laten zien CL waardig te zijn :PSV:
Het is het type club dat in pot 3 of 4 zou zitten, dus die moet je ook kunnen hebben als je wil overwinteren.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan