FC Midtylland - PSV | Dinsdag 10 augustus | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik denk dat het een ouderwetse 50/50 wedstrijd wordt. Maar de supporters van Benfica zullen wel denken wie zijn gakpo, madueke, van ginkel en ramalho? Gotze? O ja van dat doelpunt in de finale. Wij denken dan weer, hè die ouwe Belg en nog zo’n ouwe bekende achterin.
Wie van Breukelen is weten ze nog heel erg goed 😄
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Eens, denk ik.... want wat is "faya"? :ROFL:

Tsja statistieken. In 1988 ging PSV een ronde verder. Ik denk niet dat het invloed heeft op het resultaat van de komende weken. Portugal en Benfica staan hoger op de ranking dan Nederland en PSV. Dus ik zie Benfica als dik favoriet.
Favoriet zijn ze wel. Maar ik acht het 55/60 procent voor Benfica en 45/40 procent voor PSV.

PSV heeft zeker kans, zeker met het goede spel van de afgelopen tijd. Maar ze moeten wel 100% gefocust zijn.
Als PSV het wint tegen Benfica dan verdienen ze CHL ook zeker.
 
Eens, denk ik.... want wat is "faya"? :ROFL:

Tsja statistieken. In 1988 ging PSV een ronde verder. Ik denk niet dat het invloed heeft op het resultaat van de komende weken. Portugal en Benfica staan hoger op de ranking dan Nederland en PSV. Dus ik zie Benfica als dik favoriet.
Los van vorm is Benfica zeker favoriet. Ik heb wel het idee dat PSV er nu lekker in zit, en een momentum gaande hebben. Het zal ook een beetje mee moeten zitten, maar denk dat het ongeveer een 50/50 is.
 
Los van vorm is Benfica zeker favoriet. Ik heb wel het idee dat PSV er nu lekker in zit, en een momentum gaande hebben. Het zal ook een beetje mee moeten zitten, maar denk dat het ongeveer een 50/50 is.
Ik denk ook 50/50. Waarom zou Benfica favoriet zijn? :confused:
Vorig seizoen slechts 3e in Portugal achter Sporting Club de Portugal en FC Porto.
 
Ik denk ook 50/50. Waarom zou Benfica favoriet zijn? :confused:
Vorig seizoen slechts 3e in Portugal achter Sporting Club de Portugal en FC Porto.
Groter budget, sterke selectie (op papier mv van 325 miljoen) en een geschiedenis van van goede prestaties. Ook Porto en Sporting zou ik als favoriet scharen als we dat de tegenstanders waren.

Maar goed dat is allemaal op papier. PSV moet gewoon knallen en laten zien CL waardig te zijn :PSV:
 
Groter budget, sterke selectie (op papier mv van 325 miljoen) en een geschiedenis van van goede prestaties. Ook Porto en Sporting zou ik als favoriet scharen als we dat de tegenstanders waren.

Maar goed dat is allemaal op papier. PSV moet gewoon knallen en laten zien CL waardig te zijn :PSV:
Het is het type club dat in pot 3 of 4 zou zitten, dus die moet je ook kunnen hebben als je wil overwinteren.
 
Gisteren kon ik de wedstrijd helaas niet vanaf het begin zien. Kwam tijdens de rust thuis. Had de wedstrijd opgenomen, dus heb hem tot mijn spijt vanaf het begin gekeken. Normaal gesproken dwaal ik bij zulke wedstrijden af op mijn telefoon. Had ik ook lekker mijn beklag kunnen doen over de wedstrijd op het forum. Maar dat ging dit keer niet vanwege spoilergevaar. De volgende dag zie ik ook wel het positieve in van de wedstrijd. Ten eerste weer de clean sheet gehouden. Weer een overwinning met de bijbehorende coëfficiëntenpunten. Belangrijkste winst is het leereffect.

We blijken namelijk toch niet onoverwinnelijk te zijn. Madueke is geen Messi die komende seizoen 50 wedstrijden op topniveau gaat presteren. Gakpo heeft het al de gehele seizoensopening moeilijk. De bank is veel te mager. Als je achter was gekomen dan had je met de invallers van gisteren iets moeten forceren. Dat moet je niet willen. Vertessen kun je met zijn snelheid inzetten als je juist voorstaat. Bruma, ondanks zijn goal, moet je zo snel mogelijk willen verkopen. Mauro mag zijn carrière afbouwen bij JPSV. Er moet echt wat bij wil je over een heel seizoen goed presteren. Je moet er niet aan denken dat je noodgedwongen Mauro vanaf het begin in de basis moet opstellen. Iedereen hield zijn hart vast toen Madueke geblesseerd leek te zijn.

PSV heeft tot nu toe maar 6 miljoen uitgegeven en 38 miljoen opgehaald. Daarnaast een transfer financiële injectie gekregen van 50 miljoen. En los daarvan heeft een TD elk seizoen een standaard transferbudget die los staat van transferinkomsten. Hoe lekker is het dat als Pröpper zo slecht speelt als gisteren je gewoon Van Ginkel kunt inbrengen en vice versa? Vorm is denk ik het meest onderschatte argument voor een kwalitatief sterk bezette bank. Iedereen denkt dat het alleen maar gaat om vermoeide spelers rust geven, geschorste of geblesseerde spelers vervangen. Max heeft nu een sterke periode, maar heeft ook een mindere periode gehad. Sanga is nu sterk, maar heeft vorig seizoen ook slechte series gedraaid. Boscagli ging rare dingen doen. Teze en Mwene is niet goed genoeg voor basis RB. Kortom: JDJ is sterk begonnen deze transferwindow, laat hem ook sterk eindigen.

Overigens begrijp ik nog steeds niet waarom Drommel zo nodig moest komen voor Unnerstall. Unnerstall is de betere lijnkeeper. Ik dacht dat Drommel is gehaald vanwege zijn voetballende kwaliteiten, maar die heb ik gisteren niet gezien. Wat een paniek elke keer als hij de bal teruggespeeld kreeg en bijna alle lange ballen belandden zo in de voeten van de tegenstander.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren kon ik de wedstrijd helaas niet vanaf het begin zien. Kwam tijdens de rust thuis. Had de wedstrijd opgenomen, dus heb hem tot mijn spijt vanaf het begin gekeken. Normaal gesproken dwaal ik bij zulke wedstrijden af op mijn telefoon. Had ik ook lekker mijn beklag kunnen doen over de wedstrijd op het forum. Maar dat ging dit keer niet vanwege spoilergevaar. De volgende dag zie ik ook wel het positieve in van de wedstrijd. Ten eerste weer de clean sheet gehouden. Weer een overwinning met de bijbehorende coëfficiëntenpunten. Belangrijkste winst is het leereffect.

We blijken namelijk toch niet onoverwinnelijk te zijn. Madueke is geen Messi die komende seizoen 50 wedstrijden op topniveau gaat presteren. Gakpo heeft het al de gehele seizoensopening moeilijk. De bank is veel te mager. Als je achter was gekomen dan had je met de invallers van gisteren iets moeten forceren. Dat moet je niet willen. Vertessen kun je met zijn snelheid inzetten als je juist voorstaat. Bruma, ondanks zijn goal, moet je zo snel mogelijk willen verkopen. Mauro mag zijn carrière afbouwen bij JPSV. Er moet echt wat bij wil je over een heel seizoen goed presteren. Je moet er niet aan denken dat je noodgedwongen Mauro vanaf het begin in de basis moet opstellen. Iedereen hield zijn hart vast toen Madueke geblesseerd leek te zijn.

PSV heeft tot nu toe maar 6 miljoen uitgegeven en 38 miljoen opgehaald. Daarnaast een transferinjectie gekregen van 50 miljoen. En los daarvan heeft een TD elk seizoen een standaard transferbudget die los staat van transferinkomsten. Hoe lekker is het dat als Pröpper zo slecht speelt als gisteren je gewoon Van Ginkel kunt inbrengen en vice versa? Vorm is denk ik de meest onderschatte argument voor een kwalitatief sterk bezette bank. Iedereen denkt dat het alleen maar gaat om vermoeide spelers rust geven, geschorste of geblesseerde spelers vervangen. Max heeft nu een sterke periode, maar heeft ook een mindere periode gehad. Sanga is nu sterk, maar heeft vorig seizoen ook slechte series gedraaid. Boscagli ging rare dingen doen. Teze en Mwene is niet goed genoeg voor basis RB. Kortom: JDJ is sterk begonnen deze transferwindow, laat hem ook sterk eindigen.

Overigens begrijp ik nog steeds niet waarom Drommel zo nodig moest komen voor Unnerstall. Unnerstall is de betere lijnkeeper. Ik dacht dat Drommel is gehaald vanwege zijn voetballende kwaliteiten, maar die heb ik gisteren niet gezien. Wat een paniek elke keer als hij de bal teruggespeeld kreeg en bijna alle lange ballen belandden zo in de voeten van de tegenstander.
Amen. Al vind ik Drommel wel lekker rustig bij terugspeelballen. Sterkste keeper sinds tijden met zijn voeten.
 
Amen. Al vind ik Drommel wel lekker rustig bij terugspeelballen. Sterkste keeper sinds tijden met zijn voeten.
Ja ik vind hem nog niet top ogen en of het de beste keus is weet ik niet. Toch vind ik hem wel completer ogen dan Unnerstall.
Misschien dat Unnerstall me ongelijk bewijst bij Twente.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan