Dat was wel echt een heerlijke pot met die afgekeurde buitenspelgoal van City.In 2019 werd er volgens mij vanaf de kwartfinale in één keer doorgeloot. Ik weet nog dat ik naar Manchester - Tottenham zat te kijken en hoopte dat Tottenham doorging.![]()
Dat was wel echt een heerlijke pot met die afgekeurde buitenspelgoal van City.In 2019 werd er volgens mij vanaf de kwartfinale in één keer doorgeloot. Ik weet nog dat ik naar Manchester - Tottenham zat te kijken en hoopte dat Tottenham doorging.![]()
Ik kwam de dag erna op kantoor en een collega had direct de tv uitgezet na die goal. Die was dus in de veronderstelling dat City door was. Heerlijke kop van hem toen ik vertelde dat hij werd afgekeurd.Dat was wel echt een heerlijke pot met die afgekeurde buitenspelgoal van City.
Waarom niet?
Omdat het de wedstrijd van 17 april 2019 betrof.Waarom niet?
Waarom?Omdat het de wedstrijd van 17 april 2019 betrof.
Omdat de UEFA dat zo gepland heeft, kan ik toch ook niks aan doen?!Waarom?
Beter dan geen afkorting krijgen tegen Kopenhagen..Zou young boys ook YOU als hashtag hebben..?
Helaas, #BSCZou young boys ook YOU als hashtag hebben..?
Nou nou nou.. temper je verwachtingen een beetje. Dronmel deed t goed in Utrecht maar om nou gelijk te verwachten dat hij naast geen tegendoelpunten er ook twee gaat scoren lijkt me wat optimistisch.Hopelijk kan Drommel de goede lijn doorzetten. Hopelijk geen tegendoelpunten en zelf wel 2x scoren. Op naar de kwartfinale!![]()
Wat is er mis met kwart voor 7? Terug van werk, vreten erin, TV aan?wat een kut tijd.
Dat is lekker logisch?!Helaas, #BSC
Ja? Ga ik te hard van stapel?Nou nou nou.. temper je verwachtingen een beetje. Dronmel deed t goed in Utrecht maar om nou gelijk te verwachten dat hij naast geen tegendoelpunten er ook twee gaat scoren lijkt me wat optimistisch.
In een leven zonder twee kleine kinderen gaat dat op, met niet Ik vind t ook een kut tijd.Wat is er mis met kwart voor 7? Terug van werk, vreten erin, TV aan?
Ik werk niet meer is 1 (ziektewet), ik kan niet meer eten is 2 (sondevoeding) en ik kijk geen tv is 3.Wat is er mis met kwart voor 7? Terug van werk, vreten erin, TV aan?
Herkenbaar. 1945 was beter geweest.In een leven zonder twee kleine kinderen gaat dat op, met niet Ik vind t ook een kut tijd.