FC Kopenhagen - PSV | Donderdag 17 maart | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hij maakt een gelukkige goal, zit er kort op. Het mag best gezegd worden dat hinnik tijd nog iets van vorm laat zien. Hij scoort eigenlijk aan de lopende band de laatste weken
had ik al een paar keer aangegeven. Altijd met een spits spelen en hij scoort ook weer regelmatig dus dat is prima, ook al kan hij niet zo goed voetballen.
 
Guti vind ik niet echt geweldig eigenlijk. Doan vind ik eerder een dissonant en eigenlijk erg egoïstisch en met zichzelf bezig. Gakpo is wat apathisch. Maar hoe hij vervolgens gaat knokken voor elke bal is geweldig om te zien.

Guti speelt teamgenoten vaak onmogelijk aan, Doan probeert te vaak door verdedigers heen te lopen. Ik vind ze beiden ook niet geweldig.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Was wel een erg linke overtreding van Teze. Als ie hem op de stip legt, zijn ze weer terug in de wedstrijd zonder een bal te hebben geraakt. Blijft beetje een domme voetballer. A la Max.
De voorzetten van Max heb ik gemist: anderhalf jaar maar.
 
Lekker hoor! We hebben wel de stijgende lijn te pakken qua voetbal; voor het eerst in lange tijd dat we ook een beetje die druk op de bal zien. Mooi zo richting einde van seizoen. Selectie fitter en fitter.

Gotze beste man van het veld

Kopenhagen is niet veel soeps; lag volledig aan PSV die 4-4.
 
Was wel een erg linke overtreding van Teze. Als ie hem op de stip legt, zijn ze weer terug in de wedstrijd zonder een bal te hebben geraakt. Blijft beetje een domme voetballer. A la Max.
De voorzetten van Max heb ik gemist: anderhalf jaar maar.
Ik zie juist het tegenovergestelde als hij centraal staat vind ik hem altijd heel geslepen en oplettend met slimme passes. Maakt vaak ook de juiste beslissingen in verdedigend opzicht. Ik vond het wel een domme duw van hem
 
Guti, Doan en Zahavi hebben voldoende tekortkomingen, maar werken keihard en doen alles in dienst van het team. Met Götze en Gakpo heb je 2 artiesten in het elftal die dingen kunnen doen die de rest van het veld niet begrijpt. Achterin klopt het. Resultaat is een leuke pot voetbal met een prachtige stand.
 
Was wel een erg linke overtreding van Teze. Als ie hem op de stip legt, zijn ze weer terug in de wedstrijd zonder een bal te hebben geraakt. Blijft beetje een domme voetballer. A la Max.
De voorzetten van Max heb ik gemist: anderhalf jaar maar.
Vond hem wel vergelijkbaar met die op Götze. Gaf de scheids ook niks voor dus terecht bij Teze ook niet dan
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan