Ik heb het idee dat dit al jaaaaren bij iedere clubs gebeurt. Pas als de speler die eraf gaat duidelijk tijd gaat rekken kan ik me er aan ergeren. Anders vind ik het best slim om even het momentum uit de wedstrijd te halen als je een voorsprong verdedigtIk vind het oprecht onnodig en zelfs beetje zielig tegenover de speler die het veld in komt. Kijk als je het wel is doet prima, maar Schmidt doet het elke week en dan ook een wissel waarvan je denkt waarom zou je dat doen?
Bij 2 of meer doelpunten verschil voorsprong niet. Ik zou alleen niet bij een 0-1 voorsprong twee verdedigers wisselen. Je organisatie moet dan toch weer even opnieuw neergezet worden.Vraagje... Ergeren jullie je oprecht aan die late wissels? Of is het meer om een stok te zoeken om mee te slaan. Ik kan me er echt totaal niet aan storen dat er laat wordt gewisseld
Hoeft van mij geen rood te zijn. Maar grijp dan ook niet in als Teze iemand omver duwt, waardoor als gevolg van ingrijpen van de scheidsrechter Grunn een scoringskans krijgt. (Los van het feit dat Teze daar ook een beetje slimmer in moet zijn)Ik erger me aan de VAR, waarom geen rood?
Elleboog gaat toch gewoon naar achter op het gezicht van Mauro.
Ik zag Veerman af en toe een balletje in de ruimte spelen. Dat beviel me wel.Vanuit het middenveld en de aanvalslinie geen drive en dus geen kans gecreëerd. Dus hopeloos voetbal, veel te weinig om kampioen te worden.
Ja dat zagen we ook in AmsterdamAjax is kwetsbaar in de counter. En daar weten wij wel raad mee..
Ja, dat blijkt wel gezien de 4 tegendoelpunten dit seizoen.Ajax is kwetsbaar in de counter. En daar weten wij wel raad mee..
Maar het gevaar is dat hij in dit systeem van chaos en op goed geluk, gaat verzuipen straks. Veerman haal je voor verzorgd voetbal.Ik zag Veerman af en toe een balletje in de ruimte spelen. Dat beviel me wel.
4 tegengoals en 12 verliespunten. Het is bijna niet te geloven.Ja, dat blijkt wel gezien de 4 tegendoelpunten dit seizoen.![]()
Plek 2.. En kijk maar eens naar Theo Janssen die de zwakte van het Ajax spel uitlegt. Laatste verliespot was precies om die reden. Ik verwacht dat wij er volgende week wel 2 inleggen op die manier..Ja, dat blijkt wel gezien de 4 tegendoelpunten dit seizoen.![]()
Veerman gaat pas renderen zodra Sangaré ernaast staat.Maar het gevaar is dat hij in dit systeem van chaos en op goed geluk, gaat verzuipen straks. Veerman haal je voor verzorgd voetbal.
Yup, 0-4.. Jammer dat Madueke er niet bij is, maar we hebben genoeg snelheid..Ja dat zagen we ook in Amsterdam
Plek 2.. En kijk maar eens naar Theo Janssen die de zwakte van het Ajax spel uitlegt. Laatste verliespot was precies om die reden. Ik verwacht dat wij er volgende week wel 2 inleggen op die manier..
Die gaan we niet verliezen. 3-2.. zo`n wedstrijd gaat het worden..Om dan te verliezen met 5-2, volgende week ben je kansloos
Die gaan we niet verliezen. 3-2.. zo`n wedstrijd gaat het worden..
Ja, tegen de amateurs van excelsior maassluis, zou mij niets verbazen als zij woensdag al in actie komen.Moet Ajax ook voor de beker komende week?
Moet Ajax ook voor de beker komende week?
Spelen allebei donderdag 20 januari.Ja, tegen de amateurs van excelsior maassluis, zou mij niets verbazen als zij woensdag al in actie komen.