Weltmeister
Clubicoon
Moet Ajax ook voor de beker komende week?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja, tegen de amateurs van excelsior maassluis, zou mij niets verbazen als zij woensdag al in actie komen.Moet Ajax ook voor de beker komende week?
Moet Ajax ook voor de beker komende week?
Spelen allebei donderdag 20 januari.Ja, tegen de amateurs van excelsior maassluis, zou mij niets verbazen als zij woensdag al in actie komen.
Spelen allebei donderdag 20 januari.
PSV start 18.45 uur
Ajax start 21.00 uur.
Spelen allebei donderdag 20 januari.
PSV start 18.45 uur
Ajax start 21.00 uur.
Dat gaat PSV ook doen tegen Telstar.Ajax gaat sowieso het hele elftal rouleren. Dat kunnen ze makkelijk doen. Die gaan geen energie verspillen voor de confrontatie met ons.
Dat is al vaker goed gegaan in de bekerDat gaat PSV ook doen tegen Telstar.
2 wedstrijden op de donderdag, ok.Spelen allebei donderdag 20 januari.
PSV start 18.45 uur
Ajax start 21.00 uur.
De wedstrijd tegen Ajax is belangrijker.Dat is al vaker goed gegaan in de beker
Michael de Lul?Michael de leeuw is een lul, is dat al gezegd?
De potjes voor de winterstop was ajax alles behalve goed.. ik zie kansen volgende week.Meteen voor tekenen, ik vrees een pak slaag omdat zij zo easy scoren en gedreven zijn om een showtje te geven en koppositie te pakken
De potjes voor de winterstop was ajax alles behalve goed.. ik zie kansen volgende week.
Ik niet. En de Europese belasting mag geen excuus zijn ..Alleen toen waren ze gefocust op de CL en onderschatte ze de Eredivisie (ook Ajax kan daar niet zomaar kampioen worden door op halve kracht te spelen). De CL is pas volgende maand terug. Tot die tijd kunnen ze zich helemaal laten gaan. Ajax zal er wel staan volgende week. Ik heb meer twijfels over PSV.
De VAR is gewoon een halve maatregel, doordat hij voor maar een beperkt aantal zaken mag ingrijpen. Breid het uit of schaf het af. Via de VAR had hier prima geel voor gegeven kunnen worden, maar dat mag dus niet.Hoeft van mij geen rood te zijn. Maar grijp dan ook niet in als Teze iemand omver duwt, waardoor als gevolg van ingrijpen van de scheidsrechter Grunn een scoringskans krijgt. (Los van het feit dat Teze daar ook een beetje slimmer in moet zijn)
Ik erger me aan de VAR, waarom geen rood?
Elleboog gaat toch gewoon naar achter op het gezicht van Mauro.
Heeft ie niet al 2x2x geel voor hand in het gezicht dit seizoen?Ook echt zo'n situatie waar Sangaré dit seizoen al 2x op gepakt is in de Europese campagne
Wedstrijd? Welke Wedstrijd?Maar, was het een leuke wedstrijd jongens?