FC Groningen - PSV | Zondag 16 januari | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heeft er al iemand spelers van de week ingevuld? :zien:
 
Meteen voor tekenen, ik vrees een pak slaag omdat zij zo easy scoren en gedreven zijn om een showtje te geven en koppositie te pakken
De potjes voor de winterstop was ajax alles behalve goed.. ik zie kansen volgende week.
 
De potjes voor de winterstop was ajax alles behalve goed.. ik zie kansen volgende week.

Alleen toen waren ze gefocust op de CL en onderschatte ze de Eredivisie (ook Ajax kan daar niet zomaar kampioen worden door op halve kracht te spelen). De CL is pas volgende maand terug. Tot die tijd kunnen ze zich helemaal laten gaan. Ajax zal er wel staan volgende week. Ik heb meer twijfels over PSV.
 
Alleen toen waren ze gefocust op de CL en onderschatte ze de Eredivisie (ook Ajax kan daar niet zomaar kampioen worden door op halve kracht te spelen). De CL is pas volgende maand terug. Tot die tijd kunnen ze zich helemaal laten gaan. Ajax zal er wel staan volgende week. Ik heb meer twijfels over PSV.
Ik niet. En de Europese belasting mag geen excuus zijn ..
 
Hoeft van mij geen rood te zijn. Maar grijp dan ook niet in als Teze iemand omver duwt, waardoor als gevolg van ingrijpen van de scheidsrechter Grunn een scoringskans krijgt. (Los van het feit dat Teze daar ook een beetje slimmer in moet zijn)
De VAR is gewoon een halve maatregel, doordat hij voor maar een beperkt aantal zaken mag ingrijpen. Breid het uit of schaf het af. Via de VAR had hier prima geel voor gegeven kunnen worden, maar dat mag dus niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan