FC Groningen - PSV | Woensdag 13 december 2017 | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat is helaas de verwachting inderdaad. Cocu verraste mij dit seizoen kortstondig in positieve zin toen hij even gek deed en zijn systeem veranderde. Het resulteerde in doelpuntrijke wedstrijden: PSV scoorde veel en de tegenstander ook, waarbij PSV er uiteindelijk meer scoorde. Pereiro zat lekker in zijn vel en Lozano ook. Ook Bergwijn leek los te komen in dat systeem en liet goeie dingen zien. Had Cocu dan eindelijk het licht gezien en paste hij zijn systeem aan aan de spelers die hij voorhanden had?
Nee, helaas. Ik weet niet meer precies wat het was, een blessure of een schorsing, maar LdJ mocht weer opdraven, en alles viel weer terug op zijn oude plekje, en sindsdien is PSV weer aan het ploeteren en heeft het weer moeite om te scoren. Cocu heeft niets geleerd en dus rest de supporters slechts de hoop dat het geluk PSV niet in de steek heeft gelaten.

De spijker op zijn kop. Cocu bibbert liever naar een 1-0 zege, dan dat er 4-2 gewonnen wordt met leuke aanvallen. Jammer.

Ik ben het met je eens dat juist zo'n pot tegen Groningen gewonnen moet worden. De wedstrijd is daarmee niet belangrijker dan Ajax uit, Ajax uit is niet vreemd om punten te verliezen. Da manier waarop kan natuurlijk niet. Juist tegen Groningen moet PSV meteen het chagrijn eruit voetballen. Geen punten verliezen meer tot de winterstop en dan zal Ajax zich ook realiseren dat de euforie slechts de slag betrof en niet de oorlog.

Ja, inderdaad....maar ik wil na afgelopen zondag tegen Ajax nu niet alleen de 3 punten meenemen naar Eindhoven, maar ik wil ook dat de juiste mentaliteit terukeert op het veld. Dus de vechtersmentaliteit, spelen met passie, lef, enthousiasme, creativiteit en dominantie. De tegenstander direct vanaf het eerste fluitsignaal onder druk zetten, bij de keel grijpen en pas na 90 minuten loslaten en ondertussen wel een pasr doelpunten maken uiteraard....en als Cocu het vanavond als coach wederom laat afweten met zijn amateuristische tactiekjes en niet op tijd ingrijpt met zijn wissels, dan is het toch echt eens tijd dat hij nog voor de winterstop ontslagen wordt....maar ja, welk clubbestuur doet dat met een coach die koploper is....??

Wacht even, pleit je er nu voor om LdJ in de basis te zetten? Waarom is 2 waterdragers beter dan 1? Liever wat extra creativiteit, dat kan de statische aanval van PSV wel gebruiken. Dan komt Lozano tenminste ook weer eens een keer in het spel voor.

Omdat het seizoen nog lang duurt, al zijn Locadia & LDJ simpele armoedige waterdragers, je kan ze toch echt beter gezond en inzetbaar hebben. Veel opties in de aanval heb je nou ook weer niet, Bergwijn kan ik al helemaal niet meer aanhoren. Er word zo hard aan hem getrokken dat die bij voorbaat al faalt, in praktijk doet die dat ook haast altijd dus dat scheelt weer. Die mag je gerust achter zijn Playstation thuis blijven en nog 2 jaar wachten.

Nou, de haters hebben geluk: Pereiro is geslachtofferd. Geweldenaar RAMSELAAR heeft een basisplaats.

25299364_10155946417233953_501835569247761477_n.jpg

Nou, de haters hebben geluk: Pereiro is geslachtofferd. Geweldenaar RAMSELAAR heeft een basisplaats.

Ik snap dat Cocu Pereiro even wil banken. Hij zat op een dood spoor en heeft dit misschien even nodig. Maar als je Ramselaar ervoor terug krijgt.. dat is geen structurele oplossing en derhalve geen goede oplossing.

Waarom zeg je de haters?? Omdat Preiro een mooie techniek heeft hoef je niet alles te accepteren wat hij laat zien, toch? En als hij nou 3 maanden achter elkaar die mooie techniek combineert met lef en initiatief dan hoor je niemand wanneer hij het een keertje laat afweten. Maar misschien verwachten we te veel en moeten we onze verwachtingen naar beneden bijstellen? Dat Ramselaar een miskoop is, was me allang bekend. Maar als Pereiro zo doorgaat en zich als een zak aardappel manifesteert op het veld, dan is hij de volgende miskoop, mooie techniek of niet. Want die had Maher ook al....

Waarom snapt Dhr. Cocu nu niet dat de ploeg totaal niet rendeert sinds de Jong in de basis staat. Nu zet ie Pereiro eruit.... Pereiro en Lozano speelden hartstikke lekker toen de Jong er nog niet in stond. Dan krijg je ook nog eens Ramselaar in de basis, wat ik al helemaal geen meerwaarde vind.
Probeer nou gewoon eens met Gudmundsson of Mauro jr. of desnoods met Maher.
de Jong en Ramselaar... nou ik hou m'n hart vast en misschien winnen ze wel, maar dit wordt weer een hele saaie pot.

Bart Ramselaar verschijnt in Groningen pas voor de tweede keer dit seizoen aan de aftrap. De eerste keer was op 12 september in het verloren uitduel met sc Heerenveen.
:ai:
Ramselaar kwam wel 11 keer als invaller in het veld.

Cocu: "Pereiro is uit vorm. Ramselaar heeft vandaag de voorkeur gekregen. Hij heeft een aantal goede invalbeurten gehad."

Laatst bewerkt:
Dit team kan echt oprotten. Ik ga niet voor m'n plezier naar een as kijken met mislukkelingen als Ramselaar, Hendrix en de Jong. Wat een treurnis...

Eensch.. maar toch ga ik wel kijken

Ja, ik dus ook als trouwe fan, maar ik voel me als een man met een erectiestoornis die met z'n nieuwe vrienden mee gaat doen aan een gangbang.

Kortom volkomen kut en ik schaam me kapot.

Lozano werd trouwens wel degelijk aangetikt toch? Wil nog wel een herhaling zien.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan