FC Emmen - PSV | Zondag 20 januari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Want Ajax speelt wel altijd geweldig, toch?

Ajaks is ruk, maar hun concurrenten gaan wel automatisch op hun rug liggen en roepen nog net niet verkracht me. Daarom is men bang voor ajaks en zijn wij maar een speels clubje, wat geweldig kan zijn maar waar je ook makkelijk punten kan afsnoepen, maar niemand is verder bang voor PSV.

Iets met dominantie en uitstraling,
 
Ajaks is ruk, maar hun concurrenten gaan wel automatisch op hun rug liggen en roepen nog net niet verkracht me. Daarom is men bang voor ajaks en zijn wij maar een speels clubje, wat geweldig kan zijn maar waar je ook makkelijk punten kan afsnoepen, maar niemand is verder bang voor PSV.

Iets met dominantie en uitstraling,

Ook dit heeft in principe niets te maken met het punt dat ik maakte. Zal ik het dan maar even uitleggen?

Ralf Edstrom stelt dat dit de reden is waarom er geen grof geld betaald wordt voor PSV'ers.

Mijn reactie daarop, "Want Ajax speelt wel altijd geweldig, toch?" was bedoeld om aan te geven dat Ajax net zo goed van dit soort baggerwedstrijden op de mat legt en heeft gelegd, maar dat men niettemin nog steeds bereid is grof geld te betalen voor de spelers. Kortom, het is een kulargument om te stellen dat dit de reden is waarom er geen grof geld wordt betaald voor PSV'ers.

Hopelijk is het nu duidelijk.
 
Al die lof over Malen... Die is echt nog lang niet klaar voor de Eredivisie. Viergever, het afdankertje van de concurrent, is gewoon onze eigen Charisteas. Lozano, Bergwijn en Guti die ondermaats speelden, Hendrix is echt een Feyenoord speler (totaal geen voetballend vermogen, mouwen opstropen maar wel de helft van je duels verliezen)...

Rosario en Luuk speelden goed. Angeliño en Dumfries ook prima (al moet hij gewoon die goal maken en dan hebben we het nergens meer over).

En al die corners en vrije trappen, wat een drama. Alleen al daarom heb je Pereiro nodig (los van dat hij met deze campingspelers wel raad had geweten). Maar nee, juichen voor Hendrix en een Pereiro afbranden, ik snap m'n medesupporters steeds minder. Maar goed, hopelijk hebben we genoten van onze prachtspelers zoals Malen en Hendrix. :braak:
 
Dit kan gebeuren als
Je matig speelt (1)
En de scheidsrechter matig fluit (2)
En de enige 2 ballen op Zoet's goal er ook in gaan (3)

Ad 1. Teveel PSV-ers dachten na 2-0 dat het binnen was. Gelukkig hadden ze net een ge-wel-dig trainingskamp achter de rug (zonnetje ~25 gr). Mij best, alleen zie ik dat onze Mexicaantjes hun slechtste wedstrijd van het seizoen speelden... En dat Hendrix zijn pre-winter dip alweer te pakken heeft.
Wat niet helpt zijn de wissels van MvB. Malen verspeelt de bal waaruit (uiteindelijk) de goal valt. En Pereiro die echt gas gaat geven als Emmen komt!!! Heb ik niet gezien.
Ik vind het signaal wat je afgeeft door te gaan tijd rekken heel verkeerd. Het wordt door tegenstanders opgepakt als een teken van zwakte. En dat motiveert, zoals we hebben kunnen zien. Juist dan op volle kracht vooruit, je kreeg ruimte, ze zaten kapot.
Ad 2. Ik vond dat de scheids op het middenveld wel erg gemakkelijk kansrijke aanvallen door bijv. Cavlan liet onderbreken. Zonder daarvoor gele kaarten te trekken. Het was 4 keer natrappen om Lozano en Bergwijn te stoppen. Natuurlijk wel voor Guti na zijn ontwijkmanoevre.
Strikt genomen was de afgekeurde goal geen buitenspel. Dumfries doet juist niet mee na de kopbal van De Jong. Na de touchee van Scherpen mag Dumfries gewoon weer deelnemen, omdat op dat moment een nieuwe situatie ontstaat. Scherpen gleedt niet uit omdat Dumfries daar liep. Beetje raar dat de VAR daar 2 minuten naar moet kijken en dan de scheids in 7 seconden ziet dat het hinderlijk was.
Ad 3. Vooropgesteld, ik ben geen fan van Zoet. Maar dat gaat hem zo ook niet worden. Je maakt jezelf zo wel erg kwetsbaar door zolang te wachten bij de 2e goal.
 
Wissel anders Hendrix voor Pereiro. Dan hadden we vandaag, met deze slappe hap, met 5-0 verloren, net als tegen Willem II. :lmao:
De definitie van tijdverspilling is reageren op onzinnige en ridicule opmerkingen. Ik was van plan om het hier dan ook bij te laten.
 
Guti eruit of op de plek van Hendrix, want Guti op ‘10’ ziet er echt niet uit. Zowel tegen AZ als vandaag.

Of Guti gewoon weer helemaal eruit. Ik krijg het vermoeden dat PSV er een miskoop mee heeft gedaan. Toch nog iets goed gezien door MvB door hem zolang niet op te stellen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Phillip Cocu is gewoon erg hardleers: ook tegen Tottenham uit vergat hij op die dag pannenkoeken te eten: PSV kwam voor maar gaf het ook daar uit handen.
Ik stel voor om 80 virtuele zweepslagen aan hem te geven voor deze slordigheid met grote gevolgen.

Inderdaad. Hij had moeten weten dat neppannekoeken ('nep' want Amerikaans) eten ook een nepoverwinning zou opleveren. VAR heeft minimaal 1 goal onterecht afgekeurd, dus was het eigenlijk een overwinning, maar toch niet. Een nepoverwinning dus.
 
Ik het hetzelfde idee ook altijd als ik je reacties in het topic van Pereiro zie overigens.
Dat mag. We leven gelukkig in Nederland waar we voor de mensen zorgen die het niet begrijpen, dus als je het allemaal niet zo goed kan bijbenen is dat geen probleem. Als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het graag.

Mocht je verder een probleem hebben, dan hoor ik het graag via een PB.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan