FC Emmen - PSV | Zondag 20 januari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hendrix speelde vandaag gewoon prima hoor, zo afgeven op Hendrix maar Guti komt er vanaf met een ''ondermaats''. Hij speelde niet ondermaats, hij speelde op Jupiler League niveau, ik heb vandaag 10x zoveel voetballend vermogen gezien bij Hendrix als bij Guti. Van mij mag Pereiro mij wel weer eens teleurstellen in plaats van Guti, normaal zou Lozano ook van mij mogen banken ware het niet dat Malen de enige echte backup voor die positie is.
 
Hendrix speelde vandaag gewoon prima hoor, zo afgeven op Hendrix maar Guti komt er vanaf met een ''ondermaats''. Hij speelde niet ondermaats, hij speelde op Jupiler League niveau, ik heb vandaag 10x zoveel voetballend vermogen gezien bij Hendrix als bij Guti. Van mij mag Pereiro mij wel weer eens teleurstellen in plaats van Guti, normaal zou Lozano ook van mij mogen banken ware het niet dat Malen de enige echte backup voor die positie is.
Tot de eerste komma ben ik niet mee eens, maar ik kan me prima vinden in de rest van je betoog. Guti was inderdaad bedroevend, maar ik was wat coulanter qua bewoording omdat ik hem een goede eerste seizoenshelft vond spelen, zeker met in het achterhoofd hoe weinig vertrouwen hij kreeg (Pereiro was niet de enige ?). Lozano net zo bedroevend, maar wat je zegt, het idee aan Malen die meer speelminuten zou krijgen is voor mij reden om slapeloze nachten te hebben. Die is echt abnormaal slecht.
 
Of Guti gewoon weer helemaal eruit. Ik krijg het vermoeden dat PSV er een miskoop mee heeft gedaan. Toch nog iets goed gezien door MvB door hem zolang niet op te stellen.

Ik vind miskoop ook wel erg vroeg. Gutierrez presteert ongekend slecht de laatste weken, maar bijna heel ons team is bergafwaarts gegaan sinds Vitesse. Vergelijk afgelopen wedstrijdjes met de oefenwedstrijden aan het begin van het seizoen. Er is niks meer van dat PSV terug te zien nu. We hebben meer van dat frisse voetbal nodig. Naar mijn mening kun je een speler pas beoordelen, wanneer ze ook juist gebruikt worden. Al is dat natuurlijk een vrij specifieke claim die ik maak, omdat iedereen weer een ander idee heeft wanneer een speler nou goed wordt gebruikt en wanneer niet.
 
Ik vind miskoop ook wel erg vroeg. Gutierrez presteert ongekend slecht de laatste weken, maar bijna heel ons team is bergafwaarts gegaan sinds Vitesse. Vergelijk afgelopen wedstrijdjes met de oefenwedstrijden aan het begin van het seizoen. Er is niks meer van dat PSV terug te zien nu. We hebben meer van dat frisse voetbal nodig. Naar mijn mening kun je een speler pas beoordelen, wanneer ze ook juist gebruikt worden. Al is dat natuurlijk een vrij specifieke claim die ik maak, omdat iedereen weer een ander idee heeft wanneer een speler nou goed wordt gebruikt en wanneer niet.

Ik weet niet of dat te vroeg is om te zeggen. Hoge handelingssnelheid is, vrees ik, niet iets wat je echt aan kunt leren. Dat heb je of heb je niet.
 
Tuurlijk we gaan het zien! en ondanks dat ik in Den Helder woon kom ik 10x naar Eindhoven om live te kijken dus teletekst supporter moet je maar ff inslikken. Kritiek is hard maar helaas waar!

Sorry de gemoederen liepen hoog op. Ik neem het terug maar waarom in godsnaam zo pessimistisch?
 
Ik weet niet of dat te vroeg is om te zeggen. Hoge handelingssnelheid is, vrees ik, niet iets wat je echt aan kunt leren. Dat heb je of heb je niet.

Daar heb je inderdaad een goed punt. Persoonlijk heb ik nog hoge verwachtingen van Gutierrez. Onder andere zijn harde schot en lange ballen hoop ik nog te kunnen bewonderen. Maar de manier waarop PSV nu speelt zorgt ervoor dat veel spelers niet tot hun recht komen. Voor zowel Gutierrez als Pereiro als Lozano.

(Handelings)snelheid en balcontrole zijn weer kwaliteiten waarbij je minder afhankelijk bent van ploeggenoten, waarover je naar mijn mening wel al een conclusie kan baseren. De enige kanttekeningen die ik nog kan maken zijn zaken zoals 'de druk' die een speler voelt, waardoor deze onderpresteert.
 
Nou, PSV komt met de schrik vrij. Ajax verzaakt om te profiteren van het puntverlies van PSV. Niettemin ergerlijk dat PSV punten verspeelt tegen een prutsclubje als Emmen.
 
Nou, PSV komt met de schrik vrij. Ajax verzaakt om te profiteren van het puntverlies van PSV. Niettemin ergerlijk dat PSV punten verspeelt tegen een prutsclubje als Emmen.
Deze komt voor Ajax harder aan denk ik.
Thuis tegen je favoriete tegenstander 4 tegendoelpunten om de oren krijgen. PSV was gewoon arrogant en dat is terecht afgestraft.
 
Ik denk dat het bijna niet beter kon dat zo. Eerst krijg je zelf een wijze les: namelijk dat je iedere wedstrijd alles moet geven. Jammer dat je dan met een kutgevoel van het veld stapt, maar dat laatste is nu verholpen door het wonderschone optreden van Heerenveen. Als ik ook nog maar één verzadigde PSV'er zie spelen, dan zitten daar grote consequenties aan vast... Te beginnen met geen uitnodiging op mijn kinderfeestje...
 
Nou, drie uur later is de woede toch wel een beetje weg.

Neemt niet weg dat het schandalig blijft dat je de overwinning weggeeft in blessuretijd tegen met alle respect Emmen. Maar goed, Ajax speelt 4-4 tegen hun favoriete tegenstander en laten ook verrassend punten liggen. Hopelijk nemen ze dit kut gevoel mee naar Rotterdam volgende week.
 
‏Geverifieerd account PSV 12 min12 minuten geleden

No worries, still
1f51b.png
1f51d.png
!
1f609.png
#EMMPSV

:D ;)
 
Ik denk dat het bijna niet beter kon dat zo. Eerst krijg je zelf een wijze les: namelijk dat je iedere wedstrijd alles moet geven. Jammer dat je dan met een kutgevoel van het veld stapt, maar dat laatste is nu verholpen door het wonderschone optreden van Heerenveen. Als ik ook nog maar één verzadigde PSV'er zie spelen, dan zitten daar grote consequenties aan vast... Te beginnen met geen uitnodiging op mijn kinderfeestje...
Feit blijft dat Ajax in de competitie weinig zal verspelen. We hadden hier gewoon op 4 punten moeten staan. We praten over fucking Emmen.
 
Nou, drie uur later is de woede toch wel een beetje weg.

Neemt niet weg dat het schandalig blijft dat je de overwinning weggeeft in blessuretijd tegen met alle respect Emmen. Maar goed, Ajax speelt 4-4 tegen hun favoriete tegenstander en laten ook verrassend punten liggen. Hopelijk nemen ze dit kut gevoel mee naar Rotterdam volgende week.
Ik hoop dat ze Lamprou meenemen als basispeler volgende week.
 
Feit blijft dat Ajax in de competitie weinig zal verspelen. We hadden hier gewoon op 4 punten moeten staan. We praten over fucking Emmen.

Nouja, bekijk het anders. Nu hebben wij een ' Ajax - Heracles ' gehad. Tuurlijk, het is kut dat het gebeurt tegen Emmen en ook nog is in blessuretijd. Maar we moeten verder. Hopelijk is dit een harde les voor iedereen dat je gewoon simpelweg er niet mee weg komt om zo slap te spelen, hoe makkelijk lullen dat ook is, en focussen op de volgende wedstrijden, met het idee dat Ajax blijkbaar ook punten kan laten liggen. Volgende week kan je 4 of 5 punten los staan, als je zelf wint van Groningen en Feyenooit punten afsnoept in eigen huis van Ajax.

Ik hoop dat ze Lamprou meenemen als basispeler volgende week.

Haha, dat hoopt iedereen. Gigantische verschil tussen Lamprou en Onana.
 
Feit blijft dat Ajax in de competitie weinig zal verspelen. We hadden hier gewoon op 4 punten moeten staan. We praten over fucking Emmen.

Kampioen wordt je door je thuiswedstrijden te winnen en zoveel mogelijk punten te scoren in je uitwedstrijden. Tuurlijk we staan er niet goed op vandaag maar Ajax is híer wel degelijk de morele verliezer.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan