FC Basel - PSV | Dinsdag 30 juli 2019 | Eindstand 2-1 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tuurlijk hadden we door moeten gaan maar als je de 1e wedstrijden een beetje doorkomt kan er zomaar iets ontstaan. Er is talent ( en voor de nl competitie kwaliteit) genoeg.
 
Maar er is geen enkele cohesie bij PSV te bespeuren. Er zit gewoon geen plan achter. En dat komt door dat wij een coach hebben die onkundig is op het taktische vlak.

Dit.

Geen plan, laat staan een plan B voor als er iets rechtgezet moet worden. Sommige spelers doen hun best, maar kunnen gewoon niet beter, terwijl sommige andere spelers niet met 100% inzet lijken te spelen en in elk geval niet voor het team.
 
Ik zeg niet dat alles goed komt, maar om nu alles negatief te zien en te zeggen dat ze er allemaal niets meer van kunnen gaat mij te ver.
 
Vorig jaar , wat is er weg?
Luuk, Angelino en Schwaab.

Kunnen Ibi, Mo, Cody, Lammers, Donyel, Stevie & Chucky er niets van. Heb je Baumgartl, Boscagli & Lato al 3 wedstrijden zien spelen?

Ok daar gaat ie, Ibi gaat max 4 wedstrijden spelen als ie dat al haalt, Mo krijgt geen kans onder MvB, Cody is een lichtpunt maar zal hij niet veel in de basis mogen beginnen, Donyel, Stevie en Chucky gaan weg en Chucky is een pain in the ass, Baumgartl is gedegradeerd, Boscagli blijft liggen als ajax scoort (belchineesje?), Lato is een miskoop ik vond hem vandaag wel foutloos.
 
Ik zeg niet dat alles goed komt, maar om nu alles negatief te zien en te zeggen dat ze er allemaal niets meer van kunnen gaat mij te ver.

Is ook zo maar wat is je verwachting patroon? Een prijs winnen lijkt mijlen ver weg CL en Fruitscaal al in Juli verspeeld. Leuke wedstrijden dat gaan we zeker krijgen als deze foute festival doorzet.
 
Is ook zo maar wat is je verwachting patroon? Een prijs winnen lijkt mijlen ver weg CL en Fruitscaal al in Juli verspeeld. Leuke wedstrijden dat gaan we zeker krijgen als deze foute festival doorzet.

Ja, leuk voor de neutrale kijker of voor concurrenten ja, maar ik vind hier echt geen ruk aan hoor. Ik wil een soeverein PSV zien. Als ik spanning wil hebben dan ga ik wel bungee jumpen oid.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan