FC Basel - PSV | Dinsdag 30 juli 2019 | Eindstand 2-1 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat een wanvertoning, die FC Basel moest je vorige week al met 5-0 naar huis sturen want die heeft niveau Willem 2, maar ze hebben wel beter keeper dan ons ?

Ik was grootste fan van MvB, maar ik ben bang het wordt niets met hem.
 
Laatst bewerkt:
Ach, het is zwaar klote maar niet allemaal zo negatief. Het is duidelijk dat Psv niet klaar was voor deze wedstrijden, slecht maar je kunt er niet alles aan doen. Helaas hebben we geen bak geld om op tijd onze spelers te halen.Het zou goed zijn als Zoet vertrekt, is hij en zijn wij aan toe. Met de huidige spelers moet toch zeker een team te smeden zijn.

Niet zo negatief nee joh je belangrijkste potjes heb je al verloren en ajax is nu helemaal niet meer in te halen dit waren voor PSV de allerbelangrijkste potjes en we gaan er zo af SCHANDE!
 
Wat een wanvertoningen, die FC Basel moest je vorige week al met 5-0 naar huis sturen want die heeft niveau Willem 2, maar ze hebben wel beter keeper dan ons ?

Ik was grootste fan van MvB, maar ik ben bang het wordt niets met hem.

Als speler ik ook nu moet hij wegwezen en gauw ook
 
Ach, het is zwaar klote maar niet allemaal zo negatief. Het is duidelijk dat Psv niet klaar was voor deze wedstrijden, slecht maar je kunt er niet alles aan doen.
Ik word enkel depressiever voor het slapen gaan om deze berichten te lezen. Ook dit elftal had MAKKELIJK van dit Basel moeten winnen. Basel is niveau Utrecht. Dat er nog iets moet gebeuren is duidelijk.
 
Hopelijk kunnen we Lozano en Bergwijn nog goed verkopen..Dit helpt natuurlijk niet echt mee.
Dit jaar cashen en doorselecteren en met jong talent een tussenjaar inlassen.
Daar moeten we sterk op hopen. Hopelijk hebben de beleidsbepalers van Valencia en Napels een bingoavond gehad.
 
Van Bommel mag samen met Zoet en Luckassen naar FC Dordrecht ofzo. Van Bommel is gewoon niet de juiste coach voor PSV. Tuurlijk is het een icoon voor PSV, maar kom op... je kunt niet ontkennen dat hij echt niks uitstraalt op dit team. Dat zag je eind vorig seizoen & nu weer. Ben ook echt klaar met zijn vriendjespolitiek. Zoet en Luckassen mogen ook weg, want die kunnen er ook niks van. Zoet heeft behalve tegen Atletico 3 jaar geleden nooit een wedstrijd gewonnen voor PSV. En Luckassen die kan echt he-le-maal niks. Zelfs Siekman is nog een betere verdediger dan hem.
 
Niet zo negatief nee joh je belangrijkste potjes heb je al verloren en ajax is nu helemaal niet meer in te halen dit waren voor PSV de allerbelangrijkste potjes en we gaan er zo af SCHANDE!
We hoeven Ajax niet in te halen, we staan gelijk met ze.
 
Als wij ook geen EL halen dan moet RvC ingrijpen met ontslag van AD, TD en MvB.
Want AD heeft geen visie hij vind alles goed, TD heeft geen ervaring en netwerk en MvB tja wat moet ik over hem kwijt ?
 
Doet wel pijn dat van Wolfswinkel ons de das om doet. DIe kan er geen zak van.. maar wij zijn blijkbaar nog slechter :(
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan