Euro / Europese Unie

Alleen jammer dat we dit nu pas doen. De discussie over het upgraden van defensie is al heel oud. Maargoed, beter laat dan nooit
Nederland stak zijn geld liever in de “gasrotonde” zonder enige discussie. Maar wel 17 jaar zeuren en tegenstribbelen voor de aanschaf van nieuwe gevechtsvliegtuigen.

“Jarenlang zijn er miljarden geïnvesteerd in de gasinfrastructuur om Russisch gas aan te trekken. Volgens de Universiteit van Groningen is er nu al meer dan 10 miljard in geïnvesteerd. En al die investeringen hebben nog weinig opgeleverd.”
uit:

En de lul die ons uitleverde aan Rusland, Kamp , wordt erelid van de VVD. :braak:

Nederland stak zijn geld liever in de “gasrotonde” zonder enige discussie. Maar wel 17 jaar zeuren en tegenstribbelen voor de aanschaf van nieuwe gevechtsvliegtuigen.

“Jarenlang zijn er miljarden geïnvesteerd in de gasinfrastructuur om Russisch gas aan te trekken. Volgens de Universiteit van Groningen is er nu al meer dan 10 miljard in geïnvesteerd. En al die investeringen hebben nog weinig opgeleverd.”
uit:

En de lul die ons uitleverde aan Rusland, Kamp , wordt erelid van de VVD. :braak:

Je hoeft maar 1 letter (r) toe te voegen aan zn naam om te weten wat ik van die man krijg, en vervolgens de eerste letter weg te halen om te weten wat die man is.

Hij is één van die vreselijke politici die het land hebben verpest op verschillende manieren, maar die door hun vrindjes er nog altijd warmpjes bijzitten.
Bleker, Kamp, en daar mag van mij Rutte bij. Wilders komt er nog bij als dit kabinet er nog lang zit en er onherstelbare schade is geleden.
Mis er vast nog een paar.

Ik weet niet of het mogelijk is maar als dat mogelijk is vind ik dat de EU Hongarije eruit moet gooien. Wel Poetin steunen maar ook geld wil van de EU. Belachelijk. :braak:

Terug
Bovenaan Onderaan