Erik Pieters

Liever iemand die na zowat anderhalf jaar revalideren witheet is omdat hij een domme kaart pakt in de wedstrijd waarin 'ie terugkeert, dan iemand die daarna weer schaterlachend in de kleedkamer zou staan. En volgens mij hebben we van dat laatste type best wel wat spelers in de selectie.

Ik geloof best dat Pieters een goed en professioneel karakter heeft. Daar hebben twitterberichtjes verder niks mee te maken. Op PSV Netwerk zag ik iemand commentaar leveren. Hij was blij dat hij van die bioscoop-gaande en uiteten-gaande (specifiek kreeft, schijnbaar) twitter-koning Pieters af was. Ja, stel je eens voor. Een PSV-speler die naar de bios gaat, en dan ook nog naar een restaurant. En daar dan durft over te tweeten, zoals driekwart Nederland ook doet. Poe hee. En dan vervolgens de dag erna ook weer als een van de eerste spelers zich weer op de Herdgang melden. Nee, blij dat we van die vent af zijn.

Ik wens Erik het beste in Stoke on Trent. Hoop dat 'ie slaagt. (Y)

Mooi beschreven, ik gun het hem ook van harte,
 
Ik vind Pieters nu niet het niveau van een Oranje-international hebben. Maar daar komen ze wellicht nog achter bij Stoke.

Daar gaat het toch niet om. Pieters heeft zo vaak in de belangstelling van PL-clubs gestaan, het was gewoon duidelijk dat hij ontzettend goed in de markt ligt. Ik heb vaker gezegd dat linksbacks ontzettend schaars zijn, en daardoor ook veel waarde vertegenwoordigen. We hadden misschien best meer voor hem kunnen krijgen, als je dit commentaar van Stoke hoort.
 
Ongewoon laag? Die kerel heeft sinds oktober 2011 nauwelijks gespeeld. Blijkt overigens wel uit dit bericht dat Brands deze pot poker verloren heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan