Ergernissen

Dat die dopingzondaar Boogerd nog steeds een podium krijgt. Laat dat jong lekker helemaal links liggen.
 
Hoezo? Wat maakt hem anders dan de andere wielrenners van zijn generatie?
Alleen van zijn generatie?? Volgens mij al voor, tijdens en na zijn generatie is doping gebruikelijk. Diegene die wordt gepakt is het losertje van die wereld. De rest lacht hem uit en vindt hem maar dom, tot ze zelf een keer aan de beurt zijn...
 
Wellicht heb ik dit al eens onder de aandacht gebracht hier. Zo ja: dan nog een keer.
Ik werk ook in een museum. En daar trekken alle nationaliteiten voorbij.

Om kort te gaan.

Wat een ongelooflijke klotevolk zijn de mensen uit Israël; vooral de families met kinderen. En zij niet alleen ook de pubers van de Joodse school uit Amsterdam.
Wat.....een......egoïstische, ongemanierde, asociale kutlui zijn dat.

BAH.

Ik ben altijd hoogst verbaasd als er een aardige, welopgevoede tussenzit.
Ze bestaan!
Wow!
 
Wellicht heb ik dit al eens onder de aandacht gebracht hier. Zo ja: dan nog een keer.
Ik werk ook in een museum. En daar trekken alle nationaliteiten voorbij.

Om kort te gaan.

Wat een ongelooflijke klotevolk zijn de mensen uit Israël; vooral de families met kinderen. En zij niet alleen ook de pubers van de Joodse school uit Amsterdam.
Wat.....een......egoïstische, ongemanierde, asociale kutlui zijn dat.

BAH.

Ik ben altijd hoogst verbaasd als er een aardige, welopgevoede tussenzit.
Ze bestaan!
Wow!
Klopt. Je komt die slecht opgevoede asociale gezinnen overal tegen. Pretparken, musea, noem maar op. Altijd luidruchtig, altijd voordringen en altijd bezig met eten en drinken.
 
Het heeft overal geregend, behalve hier. Breda ligt altijd tussen de buien in :mad::mad:

Tot nu toe hier ook.
Ik heb vanochtend een inspectieronde kunnen doen op plekken in de baan waar je normaal gesproken nooit kunt komen...omdat het een meertje is verstopt achter bomen, meidoorns en bramen.

Het is destijds aangelegd als amfibie-meertje met enkele metersdiepe gaten, mochten er ooit vissen in komen. Ik zag altijd wel dat de meerkoeten het zelden overleefde en had dus een vermoeden dat er na 10 jaar toch vis inzat, binnengesmokkeld via de poten van bv eenden en zwanen. Vanochtend kon ik dus bij die gaten en zag dode snoeken.
Helaas.
Te ondiep geworden.
 
Het is nu goddank wel koeler. Gisteren was echt niet normaal met 37 graden. Blij dat ik vakantie want ik was spontaan het Ijsselmeer aan het volzweten.
 
Hier in Eindhoven is het momenteel 35 graden. Gelukkig hoef ik overdag geen taxi te rijden. Lang stilstaan met de airco aan op NS is ook niet echt bevorderlijk voor je gezondheid.
Poeh Poeh en het watertekort blijft groeien.
 
Laatst bewerkt:
Pffff, voor het verlopen van m'n rijbewijs kreeg ik 5 maanden van tevoren bericht. Wat mij betreft net ff te vroeg.
Sta ik nu op het punt een paar dagen naar Keulen te gaan, kijk ik in mijn paspoort... die verloopt dus over 13 dagen, maar daar heeft de gemeente dan weer géén bericht over gestuurd.

En ja, natuurlijk ben ik zelf eindverantwoordelijke, maar stuur dan nooit iets, nu verwacht je als burger geïnformeerd te worden.
 
Pffff, voor het verlopen van m'n rijbewijs kreeg ik 5 maanden van tevoren bericht. Wat mij betreft net ff te vroeg.
Sta ik nu op het punt een paar dagen naar Keulen te gaan, kijk ik in mijn paspoort... die verloopt dus over 13 dagen, maar daar heeft de gemeente dan weer géén bericht over gestuurd.

En ja, natuurlijk ben ik zelf eindverantwoordelijke, maar stuur dan nooit iets, nu verwacht je als burger geïnformeerd te worden.
Mwah, paspoort heb je waarschijnlijk toch niet nodig? En het is nog wel te doen. Ik ben het wel met je eens dat het nogal inconsequent is en daar kan ik ook niet tegen.
 
Mwah, paspoort heb je waarschijnlijk toch niet nodig? En het is nog wel te doen. Ik ben het wel met je eens dat het nogal inconsequent is en daar kan ik ook niet tegen.
We gaan met de trein, dan loop je de kans om gecontroleerd te worden.
 
Volgens mijn opa is die kans klein.
Ben 2x eerder met de ICE gegaan, allebei de keren gecontroleerd (op de terugreis). Natuurlijk is 2 reizen in 10 jaar bij een reis die ca. 10x per dag uitgevoerd wordt niet houdbaar als goede statistiek maar toch, ik heb m dus liever wel op zak.
 
Ben 2x eerder met de ICE gegaan, allebei de keren gecontroleerd (op de terugreis). Natuurlijk is 2 reizen in 10 jaar bij een reis die ca. 10x per dag uitgevoerd wordt niet houdbaar als goede statistiek maar toch, ik heb m dus liever wel op zak.
Ok, dan wel ja. :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan