Ergernissen

Pffff, voor het verlopen van m'n rijbewijs kreeg ik 5 maanden van tevoren bericht. Wat mij betreft net ff te vroeg.
Sta ik nu op het punt een paar dagen naar Keulen te gaan, kijk ik in mijn paspoort... die verloopt dus over 13 dagen, maar daar heeft de gemeente dan weer géén bericht over gestuurd.

En ja, natuurlijk ben ik zelf eindverantwoordelijke, maar stuur dan nooit iets, nu verwacht je als burger geïnformeerd te worden.
Maar is je paspoort nog wel geldig gedurende je trip naar Keulen? Indien ja, no problem.
 
Maar is je paspoort nog wel geldig gedurende je trip naar Keulen? Indien ja, no problem.
Die is nog geldig ja, voor de trip is het zeker geen probleem. De ergernis zit m in het inconsequente beleid van de gemeente. Wel n herinnering bij n rijbewijs, wel bij mijn paspoort 5 jaar geleden. Maar nu niet.
Vermoed dat ik met n net verlopen paspoort bij een eventuele controle overigens ook nog wel weggekomen was.
 
Die is nog geldig ja, voor de trip is het zeker geen probleem. De ergernis zit m in het inconsequente beleid van de gemeente. Wel n herinnering bij n rijbewijs, wel bij mijn paspoort 5 jaar geleden. Maar nu niet.
Vermoed dat ik met n net verlopen paspoort bij een eventuele controle overigens ook nog wel weggekomen was.
Vrij onhandig ja. Goed, vanaf nu zijn de paspoorten 10 jaar geldig, dus nu zal het weer even duren :)
 
Die is nog geldig ja, voor de trip is het zeker geen probleem. De ergernis zit m in het inconsequente beleid van de gemeente. Wel n herinnering bij n rijbewijs, wel bij mijn paspoort 5 jaar geleden. Maar nu niet.
Vermoed dat ik met n net verlopen paspoort bij een eventuele controle overigens ook nog wel weggekomen was.

Ah, ja da's vreemd.
 
We gaan met de trein, dan loop je de kans om gecontroleerd te worden.
Duitsland en Nederland zitten toch in Schengen? Dan heb je toch helemaal geen paspoort nodig? Alleen een geldig identiteitsbewijs, wat een rijbewijs toch is? Dan heeft de overheid je toch goed geinformeerd, die wisten gewoon dat je alleen maar naar Duitsland ging en wilde je niet lastig vallen met onnodige post:D
 
Die is nog geldig ja, voor de trip is het zeker geen probleem. De ergernis zit m in het inconsequente beleid van de gemeente. Wel n herinnering bij n rijbewijs, wel bij mijn paspoort 5 jaar geleden. Maar nu niet.
Vermoed dat ik met n net verlopen paspoort bij een eventuele controle overigens ook nog wel weggekomen was.
Er zijn zelfs landen waar je paspoort nog minimaal een jaar geldig moet zijn.
 
Ik krijg nooit een bericht over verlenging van een paspoort of ID kaart. Dit moet je gewoon zelf in de gaten houden.
 
Ik krijg nooit een bericht over verlenging van een paspoort of ID kaart. Dit moet je gewoon zelf in de gaten houden.

Ik heb al eens een extra snel (is duurder) paspoort moeten laten maken omdat het precies in een reis zou verlopen.

En gisteren bij de buren gezeten met bier en slivovitsj. Brak dagje tot nu toe. :braak:
 
Kan het zijn dat... Hoor ik het goed dat...

Regen!! We krijgen regen!
-begin met m`n vreugdedansje alvast-
 
Terug
Bovenaan Onderaan