Ergernissen

Bill O'Reilly.

Ik krijg niet snel moordneigingen, maar voor hem maak ik graag een uitzondering. Of nee, nog liever, dat ie dankzij één of ander schandaal voor de rest van z'n leven gebrandmerkt is en alles kwijtraakt, om voortaan als een zwerver door het leven moet gaan, en zo nu en dan wakker wordt in zijn eigen poep en plas. Ja, dat gun ik Bill O'Reilly wel.

Of nee, trouwens.. ach, zo kan ik wel blijven doorgaan. Wat een nare, nare man. Naar. Bah.
 
Bill O'Reilly.

Ik krijg niet snel moordneigingen, maar voor hem maak ik graag een uitzondering. Of nee, nog liever, dat ie dankzij één of ander schandaal voor de rest van z'n leven gebrandmerkt is en alles kwijtraakt, om voortaan als een zwerver door het leven moet gaan, en zo nu en dan wakker wordt in zijn eigen poep en plas. Ja, dat gun ik Bill O'Reilly wel.

Of nee, trouwens.. ach, zo kan ik wel blijven doorgaan. Wat een nare, nare man. Naar. Bah.

Wie is dat in hemelsnaam?

(Op telefoon geen zin in Google)
 
Wie is dat in hemelsnaam?

(Op telefoon geen zin in Google)
Dat is een volkomen gestoorde religieuze fuck nut-republikein, die een eigen 'hoe houden we Amerika zo dom mogelijk'-programma heeft op FOX. De man verwierf wereldwijde bekendheid door, tijdens een duscussie met een atheïst, te roepen dat het bewijs voor het bestaan van een god, o.a. gevonden kon worden in de verklaring van eb en vloed. “I’ll tell you why [religion is] not a scam, in my opinion. Tide goes in, tide goes out. Never a miscommunication. You can’t explain that. You can’t explain why the tide goes in.”
Dat triggerde een hele serie aan memes. (Te vinden op deze pagina.)

Een hele enge vent, die grote delen van achterlijk amerika (mensen die te dom zijn om de poepen, maar wel stemrecht hebben) middeleeuws dom houdt.
 
Dat is een volkomen gestoorde religieuze fuck nut-republikein, die een eigen 'hoe houden we Amerika zo dom mogelijk'-programma heeft op FOX. De man verwierf wereldwijde bekendheid door, tijdens een duscussie met een atheïst, te roepen dat het bewijs voor het bestaan van een god, o.a. gevonden kon worden in de verklaring van eb en vloed. “I’ll tell you why [religion is] not a scam, in my opinion. Tide goes in, tide goes out. Never a miscommunication. You can’t explain that. You can’t explain why the tide goes in.”
Dat triggerde een hele serie aan memes. (Te vinden op deze pagina.)

Een hele enge vent, die grote delen van achterlijk amerika (mensen die te dom zijn om de poepen, maar wel stemrecht hebben) middeleeuws dom houdt.

Hahaha, die man lijkt me dan inderdaad een ergernis. In de negeerstand lijkt me het beste.

Puntjes voor de uitleg.
 
Dat is een volkomen gestoorde religieuze fuck nut-republikein, die een eigen 'hoe houden we Amerika zo dom mogelijk'-programma heeft op FOX. De man verwierf wereldwijde bekendheid door, tijdens een duscussie met een atheïst, te roepen dat het bewijs voor het bestaan van een god, o.a. gevonden kon worden in de verklaring van eb en vloed. “I’ll tell you why [religion is] not a scam, in my opinion. Tide goes in, tide goes out. Never a miscommunication. You can’t explain that. You can’t explain why the tide goes in.”
Dat triggerde een hele serie aan memes. (Te vinden op deze pagina.)

Een hele enge vent, die grote delen van achterlijk amerika (mensen die te dom zijn om de poepen, maar wel stemrecht hebben) middeleeuws dom houdt.

Of hoe hij Jeremy Glick, tijdens een tafelinterview in de studio, een terrorist noemde, want Jeremy steunde de 'War on Terrorism' niet. Jeremy's vader is overigens één van de slachtoffers van 9/11..

Of hoe hij regelmatig veel te hard 'Shut up!' roept tegen zijn gasten, als het hem niet zint.

Of... und so weiter.

Het ergste is nog wel dat er kennelijk draagvlak voor is, want hij zit er nog altijd. Van zo'n vent begint het echt te kriebelen bij me.
 
Bill O'Reilly.

Ik krijg niet snel moordneigingen, maar voor hem maak ik graag een uitzondering. Of nee, nog liever, dat ie dankzij één of ander schandaal voor de rest van z'n leven gebrandmerkt is en alles kwijtraakt, om voortaan als een zwerver door het leven moet gaan, en zo nu en dan wakker wordt in zijn eigen poep en plas. Ja, dat gun ik Bill O'Reilly wel.

Of nee, trouwens.. ach, zo kan ik wel blijven doorgaan. Wat een nare, nare man. Naar. Bah.

Altijd mooi als hij te gast is bij The Daily Show (Jon Stewart). Vermakelijk om te zien hoe Jon Stewart hem makkelijk een hoek in lult.
 
Onze IT-Helpdesk, die niet bepaald behulpzaam te noemen is de afgelopen paar dagen.

Ik word alle kanten opgestuurd en kom iedere keer weer bij dezelfde uit.
 
Onze IT-Helpdesk, die niet bepaald behulpzaam te noemen is de afgelopen paar dagen.

Ik word alle kanten opgestuurd en kom iedere keer weer bij dezelfde uit.
Die zit niet in hetzelfde pand bij jullie? Anders is daar toch zo een persoonlijk berichtje met urgentieverklaring naartoe gebracht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan