Ergernissen

Dat ik wel behoorlijk cynisch word van die ellende die PSV heet.

Voor zij die niet van cynisme houden, excuses. ;)
 
Ik heb mijn laptop vorige week te hard vastgepakt op het scherm, toen ik 'm wilde verplaatsen. Dat was niet goed voor het scherm. Gaat me ook 200,- kosten.

Om er maar eens een leuke vraag uit te gooien: waarom pak je hem dan ook bij het scherm beet?? :shifty:

Mijn chef heeft wel eens z'n laptop dichtgeklapt terwijl z'n portemonnee er tussen zat. Ook geen slim idee...
 
Dit is geen ergernis, maar een enorme woede!

Slachting in het nauw gedreven dolfijnen begonnen

Slachting in het nauw gedreven schol, tong, platvis begonnen. De dieren worden in het net bijeengedreven en worden uit het water getakelt alwaar zij een gruwelijke door verstikking sterven. Als ze niet voortijdig door de vissers, die in de berg levende vis gaan staan, worden doodgedrukt. De massaslachtingen vinden non-stop plaats. Jaarlijks wordt 30 miljoen kilo haring verwerkt tot Hollandse Nieuwe. Dat zijn 200 miljoen haringen.

 
Slachting in het nauw gedreven schol, tong, platvis begonnen. De dieren worden in het net bijeengedreven en worden uit het water getakelt alwaar zij een gruwelijke door verstikking sterven. Als ze niet voortijdig door de vissers, die in de berg levende vis gaan staan, worden doodgedrukt. De massaslachtingen vinden non-stop plaats. Jaarlijks wordt 30 miljoen kilo haring verwerkt tot Hollandse Nieuwe. Dat zijn 200 miljoen haringen.

http://www.youtube.com/watch?v=Lmp68SSqeIY


Er is inderdaad wel een relatie tussen de aaibaarheidsfactor van een dier en de woede die het oplevert als ze massaal worden vermoord...
zeehonden-80.png


Versus

garnaal.jpg


bijvoorbeeld.
 
Slachting in het nauw gedreven schol, tong, platvis begonnen. De dieren worden in het net bijeengedreven en worden uit het water getakelt alwaar zij een gruwelijke door verstikking sterven. Als ze niet voortijdig door de vissers, die in de berg levende vis gaan staan, worden doodgedrukt. De massaslachtingen vinden non-stop plaats. Jaarlijks wordt 30 miljoen kilo haring verwerkt tot Hollandse Nieuwe. Dat zijn 200 miljoen haringen.

http://www.youtube.com/watch?v=Lmp68SSqeIY

Ook dramatisch. Als ik mag kiezen ga ik toch voor deze haringdood dan de dolfijnendood die hierboven beschreven werd. Een ijzeren staaf dwars door je ruggengraat geramd krijgen en dan doodbloeden is geen pretje, me dunkt. Dan kun je Flipper heten, maar da's op dat moment toch een stukje minder relevant.
 
Voor dit alles hierboven steek ik ook mijn kop in het zand, bah.

Ik erger me vanochtend aan mijn gemaakte iPad. Naast het glas bleek ook het connector- kabeltje vervangen te moeten worden. Gevolg, ik moet zowat boven op mijn router gaan zitten om wifi te krijgen. Achter in de tuin (nu niet zo relevant), in de keuken of boven heb ik geen verbinding meer. Helaas, toch op zoek naar een nieuwe?
 
Voor dit alles hierboven steek ik ook mijn kop in het zand, bah.

Ik erger me vanochtend aan mijn gemaakte iPad. Naast het glas bleek ook het connector- kabeltje vervangen te moeten worden. Gevolg, ik moet zowat boven op mijn router gaan zitten om wifi te krijgen. Achter in de tuin (nu niet zo relevant), in de keuken of boven heb ik geen verbinding meer. Helaas, toch op zoek naar een nieuwe?
Of een WiFi-versterkertje kopen...
 
Voor dit alles hierboven steek ik ook mijn kop in het zand, bah.

Ik erger me vanochtend aan mijn gemaakte iPad. Naast het glas bleek ook het connector- kabeltje vervangen te moeten worden. Gevolg, ik moet zowat boven op mijn router gaan zitten om wifi te krijgen. Achter in de tuin (nu niet zo relevant), in de keuken of boven heb ik geen verbinding meer. Helaas, toch op zoek naar een nieuwe?

Balen. Maandagmorgenproductie? Die van mij hebben een heel sterk signaal.
 
Of een WiFi-versterkertje kopen...

Dat is een goede. Gegorgeld, eentje uitgezocht. Toen even naar mijn werk om te kijken of het daar allemaal normaal werkt, ook geen WiFi-netwerk te vinden. Bij mijn moeder ook niet... Intussen geeft de reparateur even niet thuis. Dus laat ik het stekkertje, wat vele malen goedkoper dan een nieuwe iPad is, even, in afwachting op zijn reactie. En dan toch dat stekkertje proberen, bedankt!

Edit: ze komen de wifi module gratis vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan