Ergernissen

PSV033 nadat een wildvreemde vrouw (die later de zijne werd) hem aansprak in de kroeg met de vraag of hij er vaker kwam:

“Goede vraag! Ik heb afgelopen jaar een enorm kutjaar gehad. Eerst overleed mijn hond, daarna brak ik mijn arm. Tot overmaat van ramp trok er een voetschimmel (omdat ik mijn voeten niet goed af kon drogen met die arm) naar boven en heb ik zeker 4 maanden met schurft in mijn lies rondgelopen. Het was op een gegeven moment zo erg dat ik mezelf niet meer naakt in de spiegel kon zien. Daarna is het na heel wat bezoekjes aan de dokter wel wat beter gegaan, maar het was wel een mentale tik. Eerst naar de praktijkondersteuner, maar als heel snel door naar psycholoog en psychiater. Ben nu weer wat aan het afbouwen qua medicijnen, maar ik ben diep gegaan. Noem een pil en ik heb hem gehad. Door al die medicijnen ben ik wel enorm uit mijn bek gaan stinken. Dat is nog niet helemaal weg. Maar goed, als dat het is, dan teken ik ervoor. Dus ja, het is een poosje geleden.”

PSV033 nadat een wildvreemde vrouw (die later de zijne werd) hem aansprak in de kroeg met de vraag of hij er vaker kwam:

“Goede vraag! Ik heb afgelopen jaar een enorm kutjaar gehad. Eerst overleed mijn hond, daarna brak ik mijn arm. Tot overmaat van ramp trok er een voetschimmel (omdat ik mijn voeten niet goed af kon drogen met die arm) naar boven en heb ik zeker 4 maanden met schurft in mijn lies rondgelopen. Het was op een gegeven moment zo erg dat ik mezelf niet meer naakt in de spiegel kon zien. Daarna is het na heel wat bezoekjes aan de dokter wel wat beter gegaan, maar het was wel een mentale tik. Eerst naar de praktijkondersteuner, maar als heel snel door naar psycholoog en psychiater. Ben nu weer wat aan het afbouwen qua medicijnen, maar ik ben diep gegaan. Noem een pil en ik heb hem gehad. Door al die medicijnen ben ik wel enorm uit mijn bek gaan stinken. Dat is nog niet helemaal weg. Maar goed, als dat het is, dan teken ik ervoor. Dus ja, het is een poosje geleden.”

"en ik woon in Amersfoort"

Mensen die perse de auto voor hun als stootkussen moeten gebruiken op de snelweg en daarmee de hele weg blokkeren…

Een gesloten vraag zou ik gewoon met Ja of Nee beantwoorden.
"en ik woon in Amersfoort"
Dat was voor haar doorslaggevend. Zij woonde in Groningen en ik was haar "ticket out of there".

Fransen.

Trap er niet in als je op Corsica bent en dat ze dan zeggen dat ze Corsicanen zijn ipv Fransen.
Het zijn gewoon Fransen.

En die zijn een bron van ergernis. Altijd. Overal.

Van die collega's die van mening zijn dat ze onaardig moeten zijn om hun functie goed uit te kunnen voeren omdat er anders niet geluisterd wordt. Dan krijg je bij mij juist minder voor elkaar hoor

Yep, dat zijn vooral hele zwakke persoonlijkheden en die mag je keihard uitlachen.

Dat zeker, prachtig eiland!

Een van de mooiste waar we geweest zijn, en we hebben er wel wat gehad in onze carrière!
Tijdje geleden, maar kan me Corte en Ajaccio nog zeker herinneren. En alles daartussen. Zeker eentje om nog eens heen te gaan.

Het Brands museum? Wat kun je daar bezichtigen? 1001 middenvelders die ook ingezet kunnen worden in de verdediging?
Thema’s van de collectie:

• Drentse geschiedenis
  • Geschiedenis van Nederland
  • Tweede Wereldoorlog
  • Industrieel erfgoed
  • Historische gebruiksvoorwerpen
  • Dood en rouw
  • Munten en penningen
  • Gewichten
  • Noord-Nederlandse Kunst
  • Oude handschriften en drukwerken
  • Almanakken
  • Letterkunde en taalwetenschap
  • Theologie en kerkgeschiedenis
  • Recht en wet
  • Archeologie
😄

Thema’s van de collectie:

• Drentse geschiedenis
  • Geschiedenis van Nederland
  • Tweede Wereldoorlog
  • Industrieel erfgoed
  • Historische gebruiksvoorwerpen
  • Dood en rouw
  • Munten en penningen
  • Gewichten
  • Noord-Nederlandse Kunst
  • Oude handschriften en drukwerken
  • Almanakken
  • Letterkunde en taalwetenschap
  • Theologie en kerkgeschiedenis
  • Recht en wet
  • Archeologie
😄
„Grondlegger van het museum Jans Brands, verzamelde werkelijk alles in zijn eigen boerderij in Nieuw-Dordrecht“

Nou ja, alles. Geen Zuid-Nederlandse kunst bijvoorbeeld.

Terug
Bovenaan Onderaan