Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Maar waarom in het topic Ergernissen?
Nu boven Nijmegen. Ik vind het altijd wel mooi en lekker (deur open na over het algemeen hitte)Magnetron
Nou, de lap hangt nu lekker tot half negen boven Breda. En ik haat onweer. Verschrikkelijk
Jur begon, ik ging doorMaar waarom in het topic Ergernissen?![]()
De wolf is niet geïntroduceerd, maar hier naartoe gelopen / geboren inmiddels ook.Nee, zeker niet. Wilde enkel zeggen dat de introductie van de wolf ook best wat gevolgen kan hebben voor de biodiversiteit. Maar ik denk dat ELPSV aardige punten heeft die in het nadeel van de schrijver en het park spreken
Hier is wel voorbij. Achteraf viel het mee. De eerste bui was heftig maar daarna hebben we hier niet vol in het onweer gezeten.Nu boven Nijmegen. Ik vind het altijd wel mooi en lekker (deur open na over het algemeen hitte)
Het is dat voetbal nu op is…
Kijk, zolang vrouwen zo ontzettend sentimenteel blijven reageren, komen we nergens.Te horen krijgen van een collega dat er nog steeds een hoop (oude) mannen zitten bij Boskalis die het niet kunnen accepteren dat een vrouw civiele techniek gestudeerd hebben en nu dus in de uitvoering werken bij Boskalis. Deze dame in kwestie denkt er door die eikels over om er mee te stoppen.
Kijk, zolang vrouwen zo ontzettend sentimenteel blijven reageren, komen we nergens.
Fak die haters! En doorzetten! Zeg dat maar haar tegen haar.![]()
Hahaha, zo ist.Zo is het, laat de man het maar eens uitleggen aan dat vrouwke!!
![]()
Wij zoeken nog iemand. Voor in de keuken. Heeft ze interesse?Te horen krijgen van een collega dat er nog steeds een hoop (oude) mannen zitten bij Boskalis die het niet kunnen accepteren dat een vrouw civiele techniek gestudeerd hebben en nu dus in de uitvoering werken bij Boskalis. Deze dame in kwestie denkt er door die eikels over om er mee te stoppen.
Kijk, zolang vrouwen zo ontzettend sentimenteel blijven reageren, komen we nergens.
Fak die haters! En doorzetten! Zeg dat maar haar tegen haar.![]()
Kwestie van tijd. Ouwe koelkasten moet je niet verschuiven.Dat laatste heb ik haar ook verteld. Dat de ouwe lullen er gewoon niet tegen kunnen dat een vrouw slimmer en knapper is dan ze zelf zijn.
Oei, glad ijs. Knapper….Dat laatste heb ik haar ook verteld. Dat de ouwe lullen er gewoon niet tegen kunnen dat een vrouw slimmer en knapper is dan ze zelf zijn.
Oei, glad ijs. Knapper….
George??? Ik snap de clou nie?De collega waar het over gaat is nogal vol van zichzelf en denkt dat george clooney lelijk is in vergelijking met hem. Dus in die context benoemde ik het.
Nespresso what elseGeorge??? Ik snap de clou nie?