Ergernissen

Lekker dan. Ik heb het een keer gehad maar toen zat er heel netjes een briefje onder de ruitenwisser. Maar ik denk dat dat een gevalletje once in a lifetime is geweest.
Dat heb ik jaren geleden ook gehad. Het regende toen alleen zo hard, dat er niets meer op het briefje te lezen was.

Het systeem om invoices goed te keuren. Sommige facturen moet ik wel 10 keer goedkeuren/reviewen. Leuke van het loggingsysteem dat je dit kan zien. Maar wat een treurnis is het. En het ergste is dat sommige collega’s letterlijk dezelfde vraag blijven stellen die ik beantwoord heb…

Het systeem om invoices goed te keuren. Sommige facturen moet ik wel 10 keer goedkeuren/reviewen. Leuke van het loggingsysteem dat je dit kan zien. Maar wat een treurnis is het. En het ergste is dat sommige collega’s letterlijk dezelfde vraag blijven stellen die ik beantwoord heb…
Misschien is je antwoord dan niet duidelijk? :shrug:

Had je je al bedacht dat het Songfestival volgend jaar best eens in Basel gehouden kan worden? :party:

img
giphy.gif

Dat je wat peper over je salade wilt strooien en dan blijk je de kant van de strooier met het hele grote gat open gemaakt te hebben. Ik dacht het ergste weggehaald te hebben, maar het smaakte vooral….peperig.

IT servicedesk die pas om 830 open gaat. Nu dus wachten op hen omdat de hdmi kabel kapot is van het scherm en ik dus geen nieuwe kan halen.

Klant bij Kpn. Aangegeven bij m'n abonnement dat ik niet gebeld wil worden mbt aanbiedingen. Uiteraard werd ik vandaag gebeld met een aanbieding. Lekker kpn. 😡

De buren die de gezamelijke ruimtes op 5 hoog, ondanks de schuur die ze hebben op de begane grond als parkeerplaats voor fietsen blijven gebruiken.

Terug
Bovenaan Onderaan