Ergernissen

Pas nadat je klaar bent met je werkzaamheden erachter komen dat er een klein foutje in de lijst zit die je van je projectleider hebt gekregen waardoor je 2 uur aan werk opnieuw kunt gaan doen.

:cautious:
Dan weten we dus wie de projectlijder is.
 
Het is echt onvoorstelbaar hoe waardeloos dat internet bankieren werkt bij ABN Amro. Ik probeer al een week geld over te maken naar van mijn Nederlandse rekening naar mijn rekening in Australie.

Western union gebruiken, gewoon via de app en vaak betere rates dan als je direct geld overmaakt.
 
Witte man vermoord 2 mensen. Reacties: "Falen van de politie" "Werd niet beschermd door de overheid". "die kut-Pool (slachtoffer..) had it coming".
Wordt zowat een standbeeld voor hem opgericht.

1-jarige baby met Nederlandse nationaliteit komt om door oorlogsgeweld in Iran. Reacties: "Mooi, komt ie geen uitkering trekken". "Dat nederlands zal wel meevallen". "Waarom de ouders niet?!"

What.De.Fux man. De wereld is stuk.
 
Arrogante europeanen die doen alsof ze zo perfect engels spreken (i speaking perfect english…) en chinezen en indiers lunnen er niets van.
 
Terwijl iedereen weet dat juist de Fransen tuig zijn
Inderdaad, ik steiger wanneer sommige mensen Vlamingen Fransen noemen die Nederlands spreken.
Fransozen maar ook Britten zijn bloedirritant en arrogant zonder reden.
Dat onzin statement: ´who won the war?´ van Britten komt mij mijn oren uit. Meestal antwoord ik dan US and USSR en dan gaan ze helemaal loco. Zo slim zijn ze niet die Engelsen, het eerste land dat zichzelf economische sancties heeft opgelegd. Nu gaan ze Australië subsidiëren om een Trade Agreement af te sluiten want hun GDP met ongeveer 1% verhoogt. Talking about shooting yourself in the foot! Twice.
Die schijt Britten en Fransen waren ook de drijvende kracht achter de ´Belgische´ revolutie. Tussen 1815 en 1830 werd het VK der Nederlanden te rijk en te machtig en daarom moesten NL en BE uit mekaar gedreven worden. Doodzonde!
 
Een grote mail maken met allerlei updates en uitgewerkte dingen, en dat nèt voordat hij echt af is al per ongeluk op send drukken. Normaal gesproken vul in de adressen waaran het gestuurd moet worden nog niet in, maar nu om een of andere reden wel..

Ergo: Mijn dommigheid is de ergernis.

Zelfkennis, ik houd ervan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan